Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Seedshops

    Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
    http://420shop.nl/

    dan weet je zeker dat het goed is
    Ik ben momenteel aan het kijken op deze site maar ik vind het niet eenvoudig om een selectie te maken tussen alle aanbieders nadat ik op het rubriekje "wietzaden" heb geklikt. Vooral de hoogte van de plant is belangrijk in mijn geval. Op wietzaadjes.nl zijn er meer filters om de keuze te verfijnen, zoals de hoogte van de plant. Of zie ik dat verkeerd?

    kijk, daar begint het al, vergelijk even de THC en de CBD waarde:
    - https://www.wietzaadjes.nl/pineapple...-barneys-farm/
    - http://420shop.nl/pineapple-express-autoflower-barneys-farm.html




    Last edited by Vuile Smurf; 8 October 2015, 20:39.

    Comment


      Re: Seedshops

      Ik zie het dat is inderdaad niet kloppend, als je daarentegen de 8 ball kush pakt is die op beide sites wel identiek maar op de site van barneys zelf is het weer anders, je kunt JD van 420 shop altijd even contacteren en die gaat je hoogstwaarschijnlijk alle info geven die je hebben wilt.
      waar gewerkt word vallen spaanders.

      Comment


        Re: Seedshops

        Tis inderdaad raar ...
        Verschil in bloeitijd ,thc gehalte enz enz terwijl het over de zelfde soort gaat van de zelfde breeder ...raar op z'n minst gezegd !!!

        Beter effe info nemen bij 420shop zelf denk ik zoals Urban aanraad te doen.

        Ziet er ook wel een heel lekker soortje uit hmm hmm lekkerrrr lekkerrrrr ...


        Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

        Comment


          Re: Seedshops

          ok,

          t'is toch maar voor tegen volgende lente dat ik zaad nodig heb, tijd genoeg dus om nog wat research te doen. Ik zal de nodige mailtjes versturen,...

          Comment


            Re: Seedshops

            Hoger /Lager zolang het maar werkt dankjewel Urban al zeg ik hetzelf

            Comment


              Re: Seedshops

              Oorspronkelijk geplaatst door Vuile Smurf View Post
              Ik ben momenteel aan het kijken op deze site maar ik vind het niet eenvoudig om een selectie te maken tussen alle aanbieders nadat ik op het rubriekje "wietzaden" heb geklikt. Vooral de hoogte van de plant is belangrijk in mijn geval. Op wietzaadjes.nl zijn er meer filters om de keuze te verfijnen, zoals de hoogte van de plant. Of zie ik dat verkeerd?

              De filter planthoogte is nu ook actief, de komende tijd zullen alle soorten aan deze filter worden toegevoegd.
              http://420shop.nl/wietzaden/barneys-farm.html

              Als je een fout op de website ziet laat het me weten. Ik heb de waarde inmiddels aangepast zodat ze weer overeen komen met de waardes op de website van barneys farm.
              Overigens is de info op de 2 websites van Barneys ook niet altijd helder!

              Honey B
              https://www.barneysfarmshop.com/barn...m-honey-b.html
              Low THC / Low CBD
              http://www.barneysfarm.com/?l=en&i=32
              thc: 16%
              cbd: 0.8%

              Crimea Blue
              https://www.barneysfarmshop.com/barn...imea-blue.html
              Low THC / High CBD
              http://www.barneysfarm.com/?l=en&i=33
              thc: 18%
              cbd: 0.6%

              Dus Honey B heeft een lage cbd waarde en crimea blue een hoge cbd waarde. Maar als je vervolgens de specifieke waardes bekijkt is het andersom .

              Ook de waardes van de G13 haze verschillen per website.
              (Height: 50 - 100 cm) terwijl op de tweede website wordt vermeld: (height: 1.30m)
              Ik zal eens navragen hoe het zit.
              Last edited by Jointjedraaien; 12 October 2015, 21:15.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                Re: Seedshops

                Ik zal eens navragen hoe het zit.
                Laat ik dat nu al gedaan hebben in februari, maar dan met de vergelijking die seedreview website aan geven. Ik gaf deze vergelijking:

                http://420shop.nl/el-nino-greenhouse.html

                http://en.seedfinder.eu/strain-info/...n_House_Seeds/

                420SHOP zegt 21.6% THC

                Seedfinder zegt 12% THC

                Het voorbeeld van JD is beter van toepassing.

                En dus heb ik een email naar Greenhouse gestuurd en ik kreeg deze reactie:

                Bedankt voor je mail,

                Er ontstaan veel verwarring met alle Seedreview websites, fora en andere media die die informatie overnemen, bewerken, veranderen, niet zeker van zijn en toch gewoon online zetten.





                Tweede is dat zaden een natuur product zijn, wat betekend dat het simpelweg altijd kan verschillen, als je je zaden vrouwelijk maakt betekend het niet dat ze ook allemaal identiek en precies het zelfde zijn. Het ligt totaal aan hoe er voor de plant gezorgd wordt. Als er slechte groei omstandigheden zijn, komt er geen mooi laagje resin op het plantje.. dan staat er toch die 21.6% THC..


                We krijgen ook wel eens vragen over bijv. de geschatte hoogte van onze planten. Voor el Nino is dat 110CM in een 10L pot, maar dat betekend niet dat hij niet groter of kleiner kan worden in een 10L pot (of er zit een andere pheno tussen bijv en hij ziet er opeens lichtelijk anders uit!), het is een schatting want de plant doet uiteindelijk toch wat hij wilt, mits hij gecorrigeerd wordt door de groeier.


                We denken dus wel dat het realistisch is, maar wel onder goeie groei condities. Het geschatte aantal grammen productie wat van de planten kan worden afgehaald is ook gebaseerd op goeie groeicondities en kennis. Natuurlijk niet iedereen kan in een keer 400g+ van een plant af halen, net zoals ze de eerste keer misschien niet gelijk de 21.6% THC bereiken..


                Hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen en mocht je nog verdere vragen hebben dan horen we het heel graag,


                Vriendelijke groet,


                Indy
                Verder contact is ook geweest over hoe zij testen en in welke omstandigheden.

                Het moge duidelijk zijn dat een thuiskweker nooit aan het niveau komt die door profs met het beste van het beste in labs wel kunnen halen, omtrent THC.
                Last edited by Silas; 13 October 2015, 03:42.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment


                  Re: Seedshops

                  Nou Silas met al jouw ervaring in het gebeuren allemaal had ik zelf al een winkel gestart seedshops,growshops het is allemaal een peuleschil voor je he?,was ik maar zo slim, dan zou ik zelfs ook een overtreffende trap in opmerkingen kunnen maken.

                  Comment


                    Re: Seedshops

                    Dank je Silas voor de info. Wel een eerlijke reactie van Greenhouse

                    Test Seedfinder ook op THC ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: Seedshops

                      Waar gewerkt word worden voor oplossingen en antwoorden gezorgd ...

                      En wat meestal op zo'n pakje staat over opbrengst en thc gehalte moet je met een korreltje zout nemen ,dat zijn meestal percentages in perfecte omstandigheden gekweekt ,soms haal je die niet en soms overtref je ze.

                      Niks staat vast lijkt mij ...

                      Cheers !


                      Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                      Comment


                        Re: Seedshops

                        Test Seedfinder ook op THC ?
                        Nee, dat was een twist puntje. Het is voor en door gebruikers gemaakt en daarom niet 100% betrouwbaar.

                        Daarom was het voorbeeld die JD aangaf een betere vergelijking.

                        Wat mij irriteert is dat ze als feit bv. 25% THC zeggen. Beter zou zijn als ze zouden zeggen MAX. 25% THC in optima forma.
                        Veel gestelde vragen over het forum
                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL
                        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          Heb het zelfde probleem zowat met m'n twee autoflowers ,komen van GreenLabel maar via Azarius. Op Azarius staat 80 dagen bloeiperiode ,als ik dit lees zo denk ik dan aan 80 dagen effectieve bloei.
                          Wanneer ik naar GreenLabel zelf doorklik staat daar 75-83 dagen van zaad tot oogst ,veel duidelijker dus.

                          Azarius kan ook beter vind ik toch ...
                          (kwa vermeldingen toch...)

                          Groet


                          Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            De gegevens bovenaan de pagina's bij seedfinder zijn overgenomen van de breeder/verkoper.
                            Dus bloeitijd, hoogte, opbrengst en THC-CBD gehaltes.

                            Als je dan wat naar beneden scrolt zie je "user generated strain profile" staan.
                            Daar staan de gemiddelde gegevens uit bijdragen van kwekers.
                            Daaronder kun je dan weer klikken op "more info click for full plant profile" en kom je op een pagina met nog wat meer info uit de praktijk.

                            Waar dan dat verschil van El Nino vandaan komt, i dunno...
                            Misschien een typo ? 21% -> 12% ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: Seedshops

                              Als je na het roken van zo'n soortje de waardes en cijfers nie meer kuinnen schelen is't teken dat het goed zat

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                Zo is dat ,en als je van ter voren weet dat een hoge thc waarde erin zit ben je al goed vertrokken ,derest ligt aan jezelf denk ik ...


                                Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                                Comment

                                Bezig...
                                X