Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

operatie en cannabis!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: operatie en cannabis!

    Een arts mag je nooit helpen in je canabis verslaving en het is een Feit dat je niet mag roken in een ziekenhuis
    Doe je dat wel dan zal je uit het ziekenhuis moeten en daar je peuk roken , ook cannabis maar vergeet niet wanneer jij daar buiten
    In stort of er gebeurt iets zullen ze je niet helpen en erger nog je ben niet verzekerd.
    Neem is een Verdamper mee als je op genomen word geloof me dan zullen ze niet zo moeilijk doen en dat kan je evt in de badkamer gebruiken.
    Daar naast kan je ook thee gebruiken als je op genomen bent of cannabis eten. Waar een weg is is ook een wil alleen moet je soms verder kijken dan je neus lang is
    Roken is verboden
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: operatie en cannabis!

      Dat het rookverbod in de ziekenhuizen ook voor blowen geld is meer dan logisch.
      Zelf vindt ik het eerder belangrijk dat de operatie/narcose zonder complicaties verloopt dan dat ik kan doorblowen.
      Het lijkt mij dat het eten/drinken van cannabis even "schadelijk" is voor de narcose als het roken ervan..
      Als ik dan volledig moet stoppen om vervelende bijwerkingen of complicaties te voorkomen doe ik dat graag..

      Maarja, de vraag is nog steeds; wat is het effect van cannabis op de narcose/operatie?
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #18
        Re: operatie en cannabis!

        @ regelgevers..tsja daar mag Xtreme wat over zeggen

        Een ieder mag van mij de regels interpreteren zoals hem goed dunkt. Als iemand zo nodig wil blowen voor een operatie: laat hem gerust zijn gang gaan. Immers, bij schade raakt hij alleen zich zelf. Het maakt me ook niet uit of de mensen in de zwaartekracht geloven. Als iemand zo nodig de zwaartekracht proefondervindelijk wil ondergaan, dan zal ik hem niet weerhouden om van de Martinitoren te springen. Ik zal hem hooguit aanraden om op te letten niet op een toevallige voorbijganger te landen. Want dat vind ik weer wel sneu (voor de voorbijganger uiteraard).

        Comment


          #19
          Re: operatie en cannabis!

          Bella moesten we daar niet een apart topic van maken in de medische sectie : narcose & cannabis ?

          zal helpen met literatuur dan oke ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: operatie en cannabis!

            Hoi

            Als je cannabis gebruikt voor een operatie of na de operatie dat maakt eigenlijk niet zo veel uit.
            Je moet het wel altijd melden en ze zullen het je ook altijd afraden om dat ze geen kennis hebben van dit Medicijn.
            Je moet natuurlijk niet voor de operatie in eens 3 joints achter elkaar oproken want dan heb je geen Narcose meer nodig

            Maar je mag niet meer roken in openbare gebouwen dus een joint valt daar ook onder of het nu medicinaal is of niet
            dat is ook waarom veel medicinale gebruikers Verdampen...

            Growshop Allien

            Waarom Melden van Cannabis gebruik voor Narcose
            Vanwege de invloed die wiet heeft op je lichaam.
            Als je wiet gebruikt en het anesthesie-team is daar niet van op de hoogte (die controleren je 'narcose' en algemene toestand tijdens de operatie), zouden er zich onverwachte complicaties kunnen voordoen.
            Maar vraag je is af waarom zou je het NIET zeggen ? het gaat om jou lichaam wat boei het hun wat je wel of niet gebruik maar als je eerlijk ben kunnen ze er rekening mee
            houden tijdens jou narcose in jou belang ...


            Groetjes bella
            Last edited by belladonna; 16 February 2011, 19:45. Reden: Geen gewoon voor de lol
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: operatie en cannabis!

              Neem zuivere hasholie en verdun dat 1:7 met sla olie.
              Haal bij de apotheek wat druppel flesjes en vul die.
              Naar behoefte onder de tong druppelen.

              Je veroorzaakt geen last, en heb toch je zin. Zo niet blijk je tabak verslaafd

              Grtz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #22
                Re: operatie en cannabis!

                Dat is een goeie, HJM.

                In middels bij de arts geweest, alles ziet er goed uit. Eerst moet het oor helen en dan volgt de volgende operatie.

                Ik heb bovenstaand probleem opgelost door hem te vragen om mij de volgende keer s'morgens kan opereren? Zodat ik aan het eind van de middag naar huis kan, want nu moest ik een nacht blijven. Hij ging daarmee akkoord. Dan is het probleem opgelost.

                Uiteraard ben ik ook van mening dat roken in een ziekenhuis not done is. De patienten die daar langer liggen gaan naar buiten.

                Vindt iedereen het wel normaal dat je gewoon alcohol kunt kopen in de "kantine" van het ziekenhuis. Pure commercie en heel leuk voor alcohol verslaafden.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment


                  #23
                  Re: operatie en cannabis!

                  in de ziekenhuizen waar ik moet zijn voor m'n kwaaltjes heb ik nooit geen alcoholische dranken te koop gezien
                  dat zal dan net als met rokersruimtes bij het ene ziekenhuis wel verkrijgbaar zijn en bij 'n ander weer niet.
                  daarnaast word alcohol niet gerookt maar gedronken.
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #24
                    Re: operatie en cannabis!

                    Tsja, er zijn veel (al dan niet gekleurde) onderzoeken waarin matige alcoholinname als gezondheidsbevorderend wordt afgestempeld. Met name rode wijn zou goed zijn, maar volgens een recentelijk artikel in eum ... -moet ik even nazoeken- is bier (geen pils!) nog gezonder. Ik vind een chirurg met vaste handen ook wel wat hebben trouwens, als 'tie daar een whiskeytje voor moet wegtikken > succes. Zolang die natuurlijk niet lallend met een poot aan het snijden is terwijl de andere bezig is met de operatie-assistente ...

                    Maar goed : dan zouden ze ook standaard kippensoep op het menu moeten hebben staan, dat schijnt namelijk net zo goed / beter te werken tegen een standaard griepje dan welk ander geneesmiddel dan ook.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    Bezig...
                    X