Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Big Bang Autoflower

    Dit is een autoflower big bang. Was nog maar net op de markt. Ik denk dat jou vriend de normale big bang heeft gehad. Als je die nu buiten laat groeien krijg je echt enorme bomen!! Van deze nieuwe autoflower is nog niets bekend helaas dus het is echt een verrasing wat er van af gaat komen Ik hoop veul!!! Ben er net achter gekomen dat ik 1 hermafrodiet er tussen heb zitten. Fuck dat is wel zuur maar nog 4 over.

    Comment


      #47
      Re: Big Bang Autoflower

      das wel jammer van die herma
      4 to go
      sigpic

      Comment


        #48
        Re: Big Bang Autoflower

        Mooi om te lezen dat ze goed groeien, ik heb zelf ook Big Bang AF's besteld.
        Ik ga je topic zeker volgen, altijd leuk als iemand dezelfde soort kweekt.
        Veel succes nog.

        Comment


          #49
          Thanks lenni! Ze hebben wel een aparte geur! Je ruikt natuurlijk goed dat het wiet is maar er zit een andere geur doorheen die ik moeilijk kan plaatsen.

          Comment


            #50
            Re: Big Bang Autoflower

            wat voor grond is goed voor auto flowers ik gebruik zelf gwn universeel maar gat niet egt super tip ?

            Comment


              #51
              Re: Big Bang Autoflower

              kan je pk 13 14 ook gwn in de itratuin kopen ofzo want als je het besteld betaal je 8 euro verzend kosten

              Comment


                #52
                Re: Big Bang Autoflower

                Big Bang AF is in trek dit jaar
                Hier 5 stuks,...heb ze sinds deze week naar binnen gehaald, is toch wat fris buiten waardoor de groei ietwat geremd wordt...
                Resultaat: na 2 dagen wijzen de dames met al hun vingers naar de (125W) spaarlamp
                Keep it up!

                Greets

                Comment


                  #53
                  Big bang AF hoef je niet onder led te laten bloeien want er komen echt mini mini topjes aan. Zal binnenkort ff een fototje uploaden van de mini topjes.

                  Comment


                    #54
                    Re: Big Bang Autoflower

                    pk 13-14 moet je gewoon in een growshop in de buurt kopen en die zit er vast wel denk ik

                    Comment


                      #55
                      Re: Big Bang Autoflower

                      Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                      Big bang AF hoef je niet onder led te laten bloeien want er komen echt mini mini topjes aan. Zal binnenkort ff een fototje uploaden van de mini topjes.
                      Ik ga ze niet onder led laten bloeien, maar onder de bloeilamp van eco-light, heb ik in ieder geval met lowryders goede resultaten mee gezien.

                      Comment


                        #56
                        Re: Big Bang Autoflower

                        foto4.jpgfoto.jpgfoto3.jpgSnel even wat fototjes. Volgende post is de uitleg van wat wat is heb haast sorry.
                        foto2.jpg
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Heb toch maar even een foto van mijn erg slechte kas gemaakt heb het meer gedaan dat mijn toppen niet nat worden.

                          Op de andere foto's is duidelijk het verschil te zien tussen de 2 planten. De kleine groenste is onder led en de andere buiten. Ze zijn op dezelfde dag ontkiemt en dus even oud! De gewone big bang doet het prima maar de big bang autoflower is dus geen aanrader.

                          Het lijkt wel of ze nu een beetje stil staan. Ben blij als het weer weekend is dan word het weer boven de 20 graden

                          Comment


                            #58
                            Volgens de site waar in de zaden heb gekocht zouden ze al klaar moeten zijn. Ik denk zelf dat het nog ruim 2 weken gaat duren. Ik ga de stam nog even splijten zodat hij meer thc gaat aanmaken. Was bij de vorige kweek goed gelukt Mijn planten zien er alleen niet zo best uit. Er zit er 1 bij die erg geel aan het worden is en een ander is heel donker rood. Zou ik daar nog iets aan moeten doen of zal ik het zo laten omdat ik ze bijna moet oogsten?

                            Comment


                              #59
                              Re: Big Bang Autoflower

                              Hey Led,de meeste sites geven een kortere oogsttijd aan ,bijna altijd is het 2 weken langerer soms wel 3!

                              Heb je ook foto's die zeggen meer dan verbeelding

                              Zou het ondervoeding kunnen zijn?

                              Greetz

                              Comment


                                #60
                                Re: Big Bang Autoflower

                                foto.jpgDe regenboog

                                Comment

                                Bezig...
                                X