Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Big Bang Autoflower

    Korting op 420shop
    Vorige week nieuw Big Bang Autoflowers zaadjes binnen gekregen. Waren net nieuw dus ik ben heeeeeel erg benieuwd wat deze doen. De normalen waren al super.
    Ik begin Volgende week met ontkiemen en dan zet ik ze 4 weken onder mijn led lamp om binnen voor te groeien en daarna gaan ze de laatste weken naar buiten (als het weer een beetje goed is natuurlijk. Zo kan ik misschien meerdere oogsten in een jaar buiten doen. Nu maar hopen op een top lente en zomer zonder mega storm zoals vorig jaar. Tips zijn altijd welkom

    #2
    Re: Big Bang Autoflower

    Die big bang autoflower heb ik ook ga ze deze week ontkiemen eens kijken wat het wordt.

    Comment


      #3
      Re: Big Bang Autoflower

      Oee die big bang lijkt me echt goeie shizzle. Zag het op het internet en wil het gaan proberen. hoe het gaat met je big bang autoflower plantjes ? Ik ben zeer benieuwd

      Comment


        #4
        Re: Big Bang Autoflower

        Het ontkiemen ging tamelijk langzaam vondt ik heb ze vorige week zondag tussen vochtig papier gelegd en vandaag zaterdag 2 april heb ik pas het eerste zaadje kunnen poten in een turfpotje.De andere 2 zaadjes denk ik morgen of maandag te kunnen poten.En nu is het dus afwachten hoe het verder gaat.

        Comment


          #5
          Re: Big Bang Autoflower

          ik heb er 3 in een bakje water met toilet papier gelegd, in een donkere kast gezet, nu precies 48 uur later zijn er al 2 ontkiemt.

          Comment


            #6
            Last edited by Dreejke; 6 April 2011, 16:31.
            Ge kijkt mar, dan kande altijd nog mar zien.

            Comment


              #7
              Re: Big Bang Autoflower

              LED, komt er nog een update?
              sigpic

              Comment


                #8
                Daar ben ik dan weer. Ik heb ze nu 3 weken staan en ruiken nu al enorm sterk! Het ontkiemen duurde vrij lang en ze zijn ook nog niet heel groot voor 3 weken. Ik zal deze dagen even een foto maken.

                Comment


                  #9
                  Re: Big Bang Autoflower

                  ja altijd leuk foto's!
                  Succes met de kweek.
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Big Bang Autoflower

                    Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                    Daar ben ik dan weer. Ik heb ze nu 3 weken staan en ruiken nu al enorm sterk! Het ontkiemen duurde vrij lang en ze zijn ook nog niet heel groot voor 3 weken. Ik zal deze dagen even een foto maken.
                    Bij mij duurde het ontkiemen ook vrij lang bijna een week voor dat ze een fatsoenlijk worteltje hadden.Van de 5 zaadjes is er 1 niet fatsoenlijk ontkiemt de andere 4 zijn nu 1 week oud en staan in kleine turfpotjes.

                    Comment


                      #11
                      Aan de vooruitzichten te zie blijft het voorlopig goed weer dus ik denk dat ik mijn plantjes een mooi plaatsje ga geven in mijn tuin. Ze staan nu 3,5 week onder mijn led lamp dus die heb ik min of meer al gewonnen.
                      Volgens de beschrijving moet ik nu nog 4,5 week voor dat ik kan oogsten. Zal deze dagen even een foto plaatsen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Big Bang Autoflower

                        Dus half mei kun je waarschijnlijk oogsten.Ik denk bij mij dat het juni wordt voordat ik kan oogsten.Ik ben benieuwd hoe jou plantjes er uit zien.

                        Comment


                          #13
                          Re: Big Bang Autoflower

                          Zo ze staan lekker buiten nu en het weer is ook geweldig voor mijn plantjes!! Vind ze nog wel vrij klein voor 4 weken maar dat kan aan mij liggen. Ben heel erg benieuw wat ze deze aankomende dagen gaan doen. Geeft ze wel wat voeding voor de bloei. En eindelijk een fototje. Ik denk dat er 2 mannetjes bijzitten want ze ruiken ook niet en de andere 3 wel maar de tijd zal het leren.groei.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: Big Bang Autoflower

                            de geur zegt niets he even afwachten nog.
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: Big Bang Autoflower

                              toppieweertje zit je wel mee

                              Comment

                              Bezig...
                              X