Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 45

Topic: Eerste keer guerilla farming

Registratie op
    Mar 2011

Standaard Eerste keer guerilla farming

Hallo,

Vandaag 10 zaden besteld van het merk Himalayan Gold.
    Deze zaden zijn volgens de beschrijving zeer geschikt voor buiten en moeten eind september al oogstrijp zijn.
    Ik heb met deze zaden geen ervaring en al helemaal niet met guerilla farming.
    Toch ga ik proberen om deze planten in het wild groot te brengen, volgens de beschrijving moeten ze 1500 gram per plant op gaan leveren dat is dus totaal 15 kilo yeh right.
    Maargoed 10% van deze opbrengst zal ook al leuk zijn toch.
    Ik heb een aantal mooie plaatsen gevonden op afgelegen plekken waar geen recreatie aanwezig is.
    Op deze plekken staan hoge slanke bomen die veel zonlicht door laten, om deze bomen staan hoge struiken van +/- 4 meter hoog.
    Dit gebied is vervolgens voor een groot gedeelte omgeven met water, akkers en een grote doorgaande weg.
    De grond voelt zacht aan en er groeien enorm veel brandnetels op de plaatsen waar ik wil gaan planten.
    Het is mijn bedoeling om de zaden te plaatsen en ze te laten ontkiemen op de plaats waar ze groot gebracht moeten gaan worden.
    Ik wil hiervoor een gat graven van 10x10x10 dit gat vervolgens opvullen met zaai/stek grond om daarna het zaadje er in te plaatsen.
    De grond goed nat maken en vervolgens een glas ondersteboven op het zaadje plaatsen.
    Gedurende de eerste week regelmatig bewateren en daarna zijn ze op zichzelf aangewezen.
    Aankomende week komen de zaden binnen en aan het einde van de week wil ik op pad gaan om ze te gaan planten.
    We hebben dan meer dan 15 uur zonlicht per dag en dat moet voldoende zijn om de groei op te wekken.
    Ik heb geen idee hoe groot de planten moeten worden maar met zulke opbrengsten zullen het geen kleine dames zijn.
    Heeft iemand ervaring met deze plant, en of tips voor mijn experiment?

Greetzz CoenÖ.