Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

potgrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    potgrond

    Korting op 420shop
    hallo iedereen ik heb een vraagje ik zou vandaag mijn zaailinengen moeten overpotten ze zijn bijna 2 weken oud maar weet ni wan een potgrond moet kopen ik woon in belgie

    #2
    Re: potgrond

    ik zou graag groei en bloei stimulator geven dan moet het zeker zo weinig mogelijk besmet moeten zijn of ni

    Comment


      #3
      Re: potgrond

      Ik gebruik altijd universele potgrond van de intratuin. Uiteraard na ruim twee weken zaai en stekgrond gebruikt te hebben. Na het overpotten voed ik de eerste twee weken niet bij. Daarna ga ik het langzaam opbouwen. Kijk naar je planten en alles komt goed.

      Grtz Q

      Comment


        #4
        Re: potgrond

        a ok ik heb ze ook 2 weken in zaai en stekgrond. gewone universele potgrond( gewoon voor planten of voor groeten en fruit) toch al bedankt

        Comment


          #5
          Re: potgrond

          Nooit bezuinigen op potgrond
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: potgrond

            welk potgrond moet ik dan gebruiken ze moeten vandaag overgepot worden

            Comment


              #7
              Re: potgrond

              Ga gewoon naar het tuincentrum en koop een wat duurdere potgrond, evt op cocos basis.
              Ook grond van DCM met extra klei of lava doet het goed. Net als de betere geranium grond. (Geranium houdt net als wiet van wat meer kalk, lucht, klei)

              Hele goedkope grond is gemaakt van zwartveen, en dat is bonkegrond die haast niet meer nat te krijgen is als het eenmaal uitgedroogd is. En je krijgt -zoals de naam al zegt- er zwarte fikken van.

              Grtz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: potgrond

                echt bedankt voor de snelle reactie HJM ik ga er nu direct achter dank u

                Comment


                  #9
                  Re: potgrond

                  wat denk je jij zou ik direct in 90l kuipen zetten of eerst in wat kleinder potten zetten en daarna weer overpotten

                  Comment

                  Bezig...
                  X