Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Miami in Terneuzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Miami in Terneuzen

    Korting op 420shop
    Coffeeshop Miami
    Last edited by Jointjedraaien; 28 May 2011, 13:09.

    #2
    Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

    Ben juist terug van Terneuzen, kheb in de Miami 3gr white widow gekocht en 2gr bubblegum. 7 en 7.5 euro per gram.
    Het zijn mooie compacte plukjes en smaken enorm goed
    Ze hadden ook nog Amnesia en Skunk.

    Greatz tjeute.

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

      Ik vind Miami echt een waardeloze shop.Ik ken geen slechtere eigenlijk.De kwaliteit van de wiet vind ik om te janken zo slecht.De hasj schijnt wel goed te zijn, maar dat rook ik niet.Het meest trieste vind ik dat ze de klanten gewoonweg bedonderen.Ze geven gewoon wat namen aan hun wietsoorten.De Haze is zeker geen echte Haze, want het ruikt en smaakt totaal niet zoals echte haze en ziet er ook anders uit.Ik snap ook niet dat andere mensen het niet opvalt aangezien Haze toch n heel andere soort is dan n gewone skunk of White Widow om maar wat te noemen.Als je er daar wat van zegt wordt die "stoere" kapitein gelijk pissed

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

        Heb er ook Amnesia gekocht Cannaboy, idd 8 de gram!
        Ik vind de Amnesia qua smaak beter in de Yellow Moon, maar qua effect vind ik die van Miami toch beter.

        Je kan er ook wietzaden kopen, spacecake met choco of vanillesmaak, waterpijpen, vapo's, ...
        Je kan er kortom veel kopen

        Zo ben ik er aan de praat geslagen met een fransman (mss de enige die ik ooit tegenkwam dat engels praatte)...
        Ik mocht roken van zijn joint, maar ik paste omdat ik mijn joint gevuld had met bijna een volle gram amnesia.

        Zaten we wat te praten en uiteindelijk wisselen we toch jays uit, hij zegt plots: wow effectats, good weed! en hij was weg lol.
        Ik nog niet bewust van het gevaar lurk nog stevig aan mijn joint, met in het achterhoofdje een lange weg terug naar huis, dus nog eentje for the road.

        Kom ik buiten man hahahaha, ik krijg mijn klop!
        Klaxoneert er een auto en roept: past maar op, ze gaan je wiet afpakken!
        Mijn hart bonste duizend per uur, ik zat daar met nog 10 gram in mijn zakken, alle inzittende roken het spul vanuit mijn zakken.

        Al bij al, veilig thuisgekomen en heb ik terug een weekvoorraad.

        Besluit voor Miami: Goeie wiet, redelijke prijs!
        Maar gezellig vind ik het er zeker niet, ze serveren ook al geen bier!


        Van links naar rechts: Bubblegum, Tibisla, Amnesia
        (zo werden ze aan mij verkocht)

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

          lekker Leffe.
          Enige fransman die Engels praat, ik denk het niet hoor.

          Bier mag men niet serveren in de coffeeshop, dacht ik toch.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

            Das wel kak da da ni mag.
            Bier en wiet is mss wel het lekkerste in heel de wereld.

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

              That's just your addiction talking .

              Als toekomstig vader zou je toch moeten weten dat er nog iets veel lekkerders bestaat dan wiet en alcohol ? Enfin, dat hoop ik toch, lol .

              Greetz

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                Van de borstmelk kan ik nog niet proeven hoor :p hehe
                Wiet en bier, het mag er best wezen hoor

                Maar ik moet bekennen dat ik met drank fel geminderd ben!
                Hoewel dat blowen de overhand begint te krijgen... Das nu al soms 100 euro per week seg :s

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
                  Van de borstmelk kan ik nog niet proeven hoor :p hehe
                  Wiet en bier, het mag er best wezen hoor

                  Maar ik moet bekennen dat ik met drank fel geminderd ben!
                  Hoewel dat blowen de overhand begint te krijgen... Das nu al soms 100 euro per week seg :s
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop &quot;Miami&quot; in Terneuzen

                    Ik had da vroeger...
                    Heel de dag groggy lopen, nu is het ene blowen en het twee uur later al ni meer voelen.
                    Echt erg.

                    Dikke paar maand geleden durfde ik nog niet stoned een bus opstappen, nu smoor ik ze al vlak voor ik opstap bij het wachten.

                    Het blowen zelf stoort mij niet, heb er na zovele jaren niets hinder van ondervonden.
                    Enkel dat het zoveel geld kost, maar daar ga ik iets aan doen he

                    Maarja, ik heb er nu de rem opgezet dus zal na een tweetal weken niet blowen het toch ook terug hard voelen aankomen :d

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop &quot;Miami&quot; in Terneuzen

                      Dit is de dichstbijzijnde shop (officele dan) sinds check dicht is voor mij. En het is niet geweldig (ook weer niet erbarmelijk), anders gezegd; zijn betere. Maar zodra je vaker komt en ze een beetje kent en je vraagt welke hun aanraden geven ze je wel de beste die ze op dat moment hebben. Hoewel dit waarschijnelijk ook te maken heeft dat ik van het vrouwelijke geslacht ben.

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop &quot;Miami&quot; in Terneuzen

                        Ik vind dit een zeer slechte coffeeshop.

                        Ik ging altijd naar de checkpoint en bracht zo nu en dan ook es iets mee van de miami.
                        Probleem is dat je in de miami nooit weet wat je zult krijgen. De ene keer krijg je goeie, de andere keer brol.
                        Toen de checkpoint nog open was viel de kwaliteit al bij al nog mee maar nu ze de enige coffeeshop zijn in Terneuzen is het echt huilen met de pet op.
                        Mjn laatste zakje white whidow heb ik gewoon in de vuilbak gesmeten, zo slecht...

                        De bediending is barslecht en de wiet zit in glazen potten die er echt vies uitzien. (worden max 1 keer per jaar afgewassen)

                        De laatste keer dat ik geweest ben vroeg ik 5g white whidow en een pakje blaadjes.
                        De kapitein overhandigde mij het zakje en zei : "40 euro"
                        "Nog een pakje blaadjes aub", vroeg ik
                        "40 euro", zei hij weer
                        "En nog een pakje blaadjes aub", vroeg ik nog maar es
                        "40 euro, ben je doof of wat eikel", brulde hij me toe
                        Ik gaf hem mijn 40 euro en kreeg het zakje wiet, zonder blaadjes...
                        Bleek dat hij mij niet begrepen had...

                        Sindsdien ben ik er nooit meer geweest, ik ga nu naar de Muze in Tillburg, dat is voor mij een uur langer rijden maar daar hebben ze tenminste supergoeie en zijn ze zeer vriendelijk ook

                        conclusie : De miami - VERMIJDEN DIE HANDEL

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop &quot;Miami&quot; in Terneuzen

                          Na wat problemen bij Check ook maar naar Miami gegaan.
                          In het begin was de wiet meestal oke maar het gebeurde ook wanneer je dezelfde soort bestelde die je al eerder had genomen je een hele andere kreeg, voor de zelfde prijs..
                          Er waren perioden dat je nog natte wiet meekreeg en ook wiet wat met zand was verzwaard maar op het laatst en dat is vorige jaar begonnen, was het echt te bizar voor woorden. Totaal respectloos gaan ze met de klanten om, zelfs met de vaste. Toen ik mn zakje bestelde wou 1 van de jongens mij een zakje geven waar zo te zien een goed wietje in zat. Nee zei "de Kapitein" die is voor mijzelf en overhandigde mij een zakje wietafval a 40 euro... Hij staat er altijd met een chagerijnige kop en probeert je ongemakkelijk te laten voelen. Dat ik hier een reactie lees van iemand die door hem is afgeblaft en er daardoor niet meer komt, ik sta daar niet van te kijken. De rest van het personeel vind ik overigens wel aardig al wisseld een deel ervan vaak.

                          Maar goed, even terug over de wiet, op een gegeven moment verkochten ze dus gewoon zakjes wietafval aan de klanten. Ik bestelde meestal amnesia a 8 euro de gram. Dat is dus 40 euro per keer. Met 10 gram deed ik normaal meer dan een week, nu moest ik zowat om de 2 dagen terug... Elke keer kon je nog een paar stukjes wiet tussen de blaadjes vinden maar meer als de helft ging in de prullenbak... Tsja het zal de gekte van de verslaving wel zijn geweest Begin dit jaar besloot ik dat het genoeg geweest was en ben ik zelfs gestopt met blowen. Tsja dat moest wel, al mijn geld was er inmiddels door...
                          Toen kwam het besef ook, waar ben je mee bezig.. Die gasten vullen hun zakken en jij verrookt je geld. Als het het nu waard was geweest
                          Inmiddels ben ik wel terug begonnen met blowen, niet zo lang geleden nog in Miami geweest en zag dat ze nog steeds het zelfde "afval" verkopen. Heb daarom maar de hasj genomen maar die viel ook tegen. Als ik een cijfer mocht geven voor deze shop, een dikke 1.
                          Ik ga nu naar een andere shop die iets verder reizen is maar ondanks dat ben ik daar goedkoper uit als in Terneuzen...

                          Comment


                            #14
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop &quot;Miami&quot; in Terneuzen

                              Ja man die miami nooit meer!
                              Broer en ik zijn eergisteren geweest spesiaal om een lat marroc te halen.
                              Toen we binnen kwamen hadden ze niks van shit en ze hadden maar 1 soort weed en het was dan nog jack herer 12.5 euro de gram in een vuile weedpot! De afzetters, dus hebben we uit armoede elk 3 gram gekocht dus 75 euro in totaal en toen we het thuis weegden op de weegschaal zat er maar 4.2 gram weed in
                              Dus miami een echte waardeloos schop!
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X