Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Topic: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

Standaard Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

Registratie op
    Mar 2011

Standaard Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

Geen idee wat voor soort het is.
    Ik zou voor de bloei 8 à 9 weken in acht nemen, dat is zo'n beetje het gemiddelde van de meeste planten.
    Natuurlijk moet je tijdens het eindstadium dagelijks (meerdere keren) kijken of je al kan knippen.
    Mooie plant trouwens.

Greetzz Coen..
    Daar waar mijn wortels in de grond staan wil ik mijn vruchten dragen...POWER TO THE PLANT

Standaard

P1070709.jpgP1070710.jpg

bedankt voor je reaktie...heb nog een paar vraagjes...volgens mij hebben ze te weinig ruimte en groeien ze elkaar in de weg...heb jij een tip om ze de hoogte in te laten gaan ipv de breedte?
    Laatst gewijzigd door vale; 23rd July 2011 om 20:18 Reden: dubbelpost, gebruik de bewerk bericht knop om iets toe te voegen!

Registratie op
    Sep 2010
    Leeftijd
    47

Fijn, die ogenprikkers tussen je planten. (of ben je brildragend?)
    Je planten zijn waarschijnlijk wietplanten.
    Weekje of 10-11-12 vanaf je de klok op 12/12 zet kun je eens de trichomen gaan bekijken of ze al klaar zijn.

nee,draag lenzen
    doe ik om ze enigzins in goede banen te leiden...(van elkaar af)(die sate prikkers dan)

Registratie op
    Mar 2011

Ik zal de plant vooral niet gaan toppen dan gaat de plant de breedte in.
    Als het allemaal vrouwtjes zijn zal ik ze nu in de bloei gooien om compleet dicht groeien proberen te voorkomen.
    Je kan ook enkele planten elders plaatsen, wellicht ergens buiten.

Greetzz Coen..
    Daar waar mijn wortels in de grond staan wil ik mijn vruchten dragen...POWER TO THE PLANT

ze staan nu sinds 7 dagen op 12/12...hoop dat t nog goedkomt..heb de plantjes beetje te dicht op elkaar gezet ivm de tafelventilator die er bij moest staan ivm temperatuur..nu heb ik dat onder controle maar kan ik de planten niet meer verplaatsen?

Registratie op
    Jul 2011

Hey bman,
    Het staat wel erg vol, ze zullen straks zelf wel de hoogte in gaan en er een race van maken wie het eerst bij het licht is.
    Als het je lukt zou ik er een paar verplaatsen.
    Mooie plantjes trouwens.
    Suc6.

Registratie op
    Feb 2010
    Leeftijd
    26

ja mooie vole bos

Registratie op
    Aug 2010
    Leeftijd
    32

je moet met niks inzitten ,je doet dat zeeeer goed, een volle tent hebben is goed, dus laat maar lekker volgroeien, na een 10 tal dagen zullen ze ook stoppen met dooorgroeien, en toppen aanmaken dan vanaf 7,8,9 weken begin je dagelijks trichomides checken (je kristallen) en op basis daarvan gaa je dan oogsten, milky kleur die kristallen dan heb je een lekker potent high weedje;; wacht je wat langer tot je kristallen of tricho,s amber kleurig zijn ,zeker direct oogsten dan heb je een mega stonedweedje mmmmmmmmmmmm mijn voorkeur, wel niet te lang wachten want dan breek thc langzaam terug af,

gebruik je voeding ,wat en hoeveel grtzzz en doe vooral zo verder ,ik kijk nu en dan wel eens mee, heb je nog vragen mag je altijd pm of iets nalaten op mijn topic
    chill and good vibes grtzzz B2

Standaard

ik gebruik als voeding 1/3 wormenmest 1/3 voedingsaarde plagron goldmix geloof ik en 1/3 batmix
    verder heb ik nog een vloeibaar additatief van de growshop.de plantjes bleven heel lang achter maar de laatste paar dagen groeien ze als kool...
    vooral denk ik omdat ze te weinig water hebben gehad in t begin en een te hoge temp..maar nu doen ze t goed..weet iemand hoe dat nou zit met de bloei dat je eerst 8 internodes moet hebben?weet niet wat ermee bedoeld word..en wat hebben de planten nog extra nodig voor goede bloei?
    fijn dat er eindelijk mensen zijn die hun ervaring met mij willen delen..stel ik zeer op prijs!
    vanavond krijgen jullie een update(foto´s)

nog lekker aan het slapen...
    P1070711.jpgP1070712.jpg

P1070714.jpgP1070715.jpgP1070716.jpgP1070718.jpgP1070719.jpgP1070720.jpgP1070721.jpgP1070722.jpgP1070723.jpg

hier dus de update...volgens mij zie ik de eerste tekenen van bloei...???
    Bijgevoegde afbeelding(en) Bijgevoegde afbeelding(en)
    Laatst gewijzigd door bman; 26th July 2011 om 22:41 Reden: opruiming triple post

Registratie op
    Aug 2010
    Leeftijd
    32

wat is je setup eigenlijk, hoeveel watt, je grootte v j kweekkot,, vanwaar zijn je zaad of stekken,
    hoelang exact op 12/12 enz....kijk eens hoe wij, anderen een topic beginnen !! ms krijg je nog wat meer hulp,info,advies enzo
    chill and good vibes grtzzz B2

mijn setup is een zelfbouwkast van 90/90/180 met een 400 hps en 250m3 afzuiging met koolstoffilter.verder 1x100m3 en 1x 150m3 buisvent voor de verse lucht.de planten staan in +-30cm vaste aarde van 1/3 wormenmest,1/3 plagron goldlabel en 1/3 guanomix en nog een vloeibaar additatief voor erbij als de aarde zijn voeding verliest.
    Laatst gewijzigd door vale; 25th July 2011 om 00:30

Registratie op
    Jun 2009
    Leeftijd
    47

Beste bman,

U heeft de quote-functie onjuist gebruikt, ik heb de quotes verwijderd .
    Zie voor de uitleg:
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Quoten-Citeren

Met vriendelijke groet,
    vale

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
    W.L.S. Churchill

Ave atque vale
    , CENSOR MORUM.

Soortgelijke Discussies

1. hoelang duurt het van zaadtje tot plantje 30cm
    By NLhardcore in forum Vragen buitenwiet kweken
    Reacties: 14
    Laatste Bericht: 21st June 2011, 00:46
  2. Reacties: 7
    Laatste Bericht: 18th March 2011, 01:02
  3. Hoe lang het nog duurt voordat mijn zaadjes boven de aarde gaan groeien.
    By stefan14 in forum Vragen binnenwiet kweken
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 23rd June 2010, 20:44
  4. aantal uur licht voor het bloeien
    By steef1 in forum Vragen binnenwiet kweken
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 6th November 2009, 09:28
  5. Hoelang duurt het ongeveer dat ik kan oogsten
    By hwiett in forum Vragen buitenwiet kweken
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 20th September 2009, 22:48

Regels voor berichten