Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bruine bladeren

    Korting op 420shop
    heey ik ben een nieuw is deze groene wereld
    en zit nu bijna in week 6 maar me planten worden er niet beter op aantal planten worden lichter groen en plantjes gaan hangen en krijgen bruine bladeren weet iemand hoe dat ineens kan? alvast bedankt
    zie fotoSDC12458.jpg
    SDC12451.jpg

    #2
    Re: bruine bladeren

    in wat voor grond staan ze,en wat voor voeding geef je ze.hoeveel watt hangt erboven,en hoe is je afzuiging geregeld.hoe groot is je potmaat?

    Comment


      #3
      Re: bruine bladeren

      Beste denniskuh,

      Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum bladproblemen in het topic cannabis helpdesk. Daar zul je sneller en gerichter antwoord ontvangen op de door jou gestelde vraag.
      Gelieve er in de toekomst aandachtig voor te zijn en te posten in het juiste topic. Dit mede om de overzichtelijkheid te bewaren.

      Stel je anders gerust voor in het member introduction deel.
      Veel suc6 alvast!!!

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: bruine bladeren

        Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
        in wat voor grond staan ze,en wat voor voeding geef je ze.hoeveel watt hangt erboven,en hoe is je afzuiging geregeld.hoe groot is je potmaat?

        hydro terra is voeding 50ml op 10 liter 2 x 600 watt afzuig zie foto en potmaat is 25 x 25 x25SDC12459.jpg

        Comment


          #5
          Re: bruine bladeren

          1200 watt minimaal 700 cub afzuigen liefts meer.denk dat de dames het nu gewoon te warm hebben in je hok.omdat de plant nu zo bezig is met verdampen,kan hij de voeding uit de aarde niet goed opnemen.nog meer voeden is geen oplossing.meet goed de temperatuur in de kamer waar je kast staat,en natuurlijk ook in de kast zelf.zorg ook dat je planten niet te nat staan.

          Comment


            #6
            Re: bruine bladeren

            2 x 600 watt
            potgrond zat in van die grijze zakken van de growshop potten
            potten 25 x 25 x25
            voeding hy-pro terra doe 50ml op 10 liter
            afzuig kijk fotoSDC12461.jpg

            Comment


              #7
              Re: bruine bladeren

              hoeveel water zou ik per plant ongeveer moeten geven om de dag

              Comment


                #8
                Re: bruine bladeren

                1 liter water in een 11 liter pot,is veels te veel.bij de meeste beginners gaat het al fout met de eerste water gift.de planten te nat zetten,is de grootste beginners fout.het beste is om als je van boven water geeft,de planten allemaal 1 voor 1 te wegen.zijn ze te zwaar dan geef je ze niks.de water gift moet je op bouwen gedurende kweek.

                Comment


                  #9
                  Re: bruine bladeren

                  oke bedankt ik deed ong halve liter per plant en me temperatuur is 34 graden

                  Comment


                    #10
                    Re: bruine bladeren

                    de makkelijkste manier van water geven ,is de potten in een water dichte waterpas bak te zetten.je vult de potten tot de rand,en bij een 11 literpot doe je er 0.5 liter lauw water met wortel stimulator in.24 uur laten staan,je zal zien dat de grond inklinkt.poot je stekken en vul de 11 liters opnieuw tot de rand.en geef ze nog eens 0.2 liter.nu de aarde afdekken met vierkantjes zwart wit folie,dit voorkomt onnodige verdamping.dan kan je ze gewoon een week laten staan.dus helemaal geen water meer geven.af en toe natspuiten vinden ze wel fijn dan.en dan naa een week of zo geef je ze 10 liter water uit een emmer van ondere.blijft er naa een uur of 4 nog water in je bak staan dan,heb je teveel gegeven.met deze methode hoef je ze maar een keer in de 3 dagen water te geven .kijk maar een keer in een tuincentrum,daar werken ze ook met deze bakken.

                    Comment


                      #11
                      Re: bruine bladeren

                      oke ga ik de volgende x proberen als weer nieuw stekjes inkomen in ieder geval bedankt

                      Comment


                        #12
                        Re: bruine bladeren

                        als het 34 graden is in je hok,en je draait niet op de dag,dan is je afzuiging te licht.in plaats van de 2 keer 600 watt bulpen kan je er ook 400 watt indraaien.denk dat je er dan meer vanaf gaat halen dan nu.of snel effe grotere afzuiging fixen.wel vragen bij de growshop of je vsa,s ook goed werken met 400 watt erin in plaats van 600 watt.kost je alleen maar 2 bulpen van 400 watt,en die kan je de volgende keer weer gebruiken om voor te groeien.max temperatuur bloei is 28 graden,en voor groei 25.in de winter kan je daar wel draaien met 1200 watt.succes ermee.

                        Comment


                          #13
                          Re: bruine bladeren

                          die bruine bladeren moet ik er die nu zoveel mogelijk afhalen of valt er nog iets te redden aan die planten

                          Comment


                            #14
                            Re: bruine bladeren

                            er afhalen kan je doen,maar als er dan geen blad meer overblijft,gaan ze het helemaal niet meer trekken.zou ze een week alleen maar water geven.

                            Comment


                              #15
                              Re: bruine bladeren

                              wat bedoel je met draai je op de dag of ik overdag of savonds draai (overdag staan de lampen aan)

                              Comment

                              Bezig...
                              X