Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

    Korting op 420shop
    Hey there.

    Ik heb een vraagje,weet iemand mischien of coffeeshop De Kruidentuin nog steeds in bedrijf is.
    Ik ben nu al 2 X voor Piet Snot die kant op gereden,elke X toch 300 kilometertjes heen en terug.
    Toen ben ik op het internet wezen zoeken,en het valt me op dat er zo goed als geen items over deze coffeeshop meer te vinden zijn.
    En als je op een link klikt die je op de site zou moeten brengen,kom ik op een site waar het echt over kruidentuinen gaat,en dat is niet echt de bedoeling.

    ik hoop dat er iemand is die mij hier informatie over kan geven.

    Zo,en nu een waterpijp met superstonede Hya hash.

    #2
    Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

    Ik ben bekend in Nijmegen maar niet bij de Kannenmarkt (waar De Kruidentuin gelegen is). Ik weet dus ook niet of hij nog open is.

    Ga je speciaal naar de Kruidentuin voor de hasj kaart? Anders zijn er genoeg andere (betere) shops in Nijmegen
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

      Hey Weedy,bedankt voor je reply.

      Ik ga inderdaad voor de hasjkaart die kant op,ik vind dat ze daar zowiezo 4 soorten tophasj verkopen,en dat hebben de meeste shops toch niet lijkt me.Ik heb al voor een telefoonnummer gekeken maar dat is ook nergens te bekennen.

      Welke shop heeft volgens jou een betere hasjkaart dan,en welke soorten zijn dat?Je hebt me nu toch erg nieuwschierig gemaakt.

      En eigenlijk hoop ik dat je nog voor morgenmiddag (zaterdag 08-10--2011) een reactie hebt geplaatst want dan knor ik gelijk die kant op.

      Grt


      Ik ben bekend in Nijmegen maar niet bij de Kannenmarkt (waar De Kruidentuin gelegen is). Ik weet dus ook niet of hij nog open is.

      Ga je speciaal naar de Kruidentuin voor de hasj kaart? Anders zijn er genoeg andere (betere) shops in Nijmegen [/QUOTE]

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

        Ik ben niet bekend met hasjkaarten. Met "Anders zijn er genoeg andere (betere) shops in Nijmegen " bedoelde ik eigelijk dat als je niet op hasj uitwas, dat er wel betere shops waren in Nijmegen. (Jet Set, de Kronkel, Dreadlock en wellicht ook Lucky Luke).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

          Ik ga het er gewoon op gokken vanmiddag,en mocht ie echt gesloten zijn ga ik de De Kronkel en de Jet Set proberen.Verandering van spijs doet eten zeggen ze.
          Klopt het dat deze 2 shops redelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen?

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

            De Dreadlock, de Kronkel en de Jet Set zitten alle drie in het Vlaamsgas, die liggen op 40 meter van elkaar af.

            Ik moet toegeven dat ik de hasj daar nog nooit van heb geprobeerd, maar qua wiet (keuze, kwaliteit, prijs), zijn ze naar mijn mening zowiezo de betere shops in Nijmegen. Loop je bij de Jet Set de hoek om naar rechts, heb je aan de rechterkant nog 'het Kunstje' en een stuk verderop links 'Lucky Luke' (hier ben ik vroeger ook wel eens geweest, opzich ook nooit slechte ervaringen mee gehad )
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

              De Kruidentuin was gisteren gewoon open, ze zijn wel een paar weken op vakantie geweest en toen waren ze gesloten (er hing toen een briefje op het rolluik).

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

                Goed nieuws, dan rijdt Methusalem dus niet voor niks naar Nijmegen .

                Ik zie trouwens dat je nieuw bent hier, zou je je misschien voor willen stellen in de member introductie-sectie? Thanks alvast!
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

                  Hey hallo.

                  De tocht naar Nijmegen is helaas niet doorgegaan ivm een 4wieler die niet helemaal deed wat ik wilde,ben daarom maar met de trein naar Zwolle gegaan.Is vanaf mijn woonplaats Nunspeet een half uurtje.Ook weer goeie hasj gescoord in coffeeshop The New Balance,zal trouwens gauw eens reviews van wat Zwolse shops bij elkaar zien te vergaren,en op deze site posten

                  Maar het is iig goed om te horen dat de kruidentuin nog steeds geopend is.Thans Xplore.

                  @ Weedy,ik weet niet of jij een Nijmegenaar bent,maar welke shop bezoek jij dan als jij in Nijmegen bent?
                  En zou je mischien voor mij eens de hasjkaart aldaar in je op willen slaan?

                  Ik ben niet helemaal nieuw hier,post alleen niet zo vaak,maar ik zal me eigen even voor gaan stellen in de member introductie sectie,dat heb ik nl nog niet gedaan.

                  Groet Methusalem
                  Last edited by Methusalem; 8 October 2011, 16:34.

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

                    Ik ben geen Nijmegenaar maar kom er dagelijks

                    Zelf ga ik altijd naar de Jet Set (in het Vlaamsgas). Daar haal ik dan Santa Maria (wiet) of Jack Herrer (wiet). Als ik er aan denk zal ik eens een fotootje nemen van de 'menukaart' of de hasjsoorten proberen te onthouden.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

                      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                      Ik ben geen Nijmegenaar maar kom er dagelijks

                      Zelf ga ik altijd naar de Jet Set (in het Vlaamsgas). Daar haal ik dan Santa Maria (wiet) of Jack Herrer (wiet). Als ik er aan denk zal ik eens een fotootje nemen van de 'menukaart' of de hasjsoorten proberen te onthouden.
                      Dat zou helemaal mooi zijn,ik hoor het wel.Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar de zwarte hasjies uit de Himalaya,dus Nepal,India en Pakistan.Ik geef dit even aan want er zijn veel shops waar ze alleen maar Marokaanse hasjies verkopen,dit rook ik ook veel,maar ik vind de high van de zwarte hasj toch net even iets subtieler.

                      grt

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

                        de kruidentuin is gewoon open haal er elke dag mijn dagelijkse portie. ps weedy, jij woont in de buurt van nijmegen? welk dorp/stad als ik vragen mag?

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

                          @ DSV ik zal je even een PM'etje sturen. Check je inbox.

                          On topic; Goed nieuws dus dat de Kruidentuin weer gewoon open is
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

                            Methusalem, de Kronkel heeft momenteel een goede zwarte Pakistan op het menu staan, wel in de hogere prijsklasse, maar als je er toch zo'n eind voor komt rijden wellicht de moeite waard om een keer te checken.

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

                              Ik heb de pakistaan van de kronkel gehad, veel te duur maar wel heel erg lekker. Wat er helemaal mooi aan is is dat je er een prachtige hasj kern van kunt draaien.

                              Comment

                              Bezig...
                              X