Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

    Het gaat over hasj he.
    Maar idd de hasj moet oplossen in het vet van de boter en chocolademelk.
    Daarom los ik het eerst op in boter en verhit ik het daarna nog met chocolademelk erbij.
    iet recht's is iets korms wat verbogen is.

    Comment


      #47
      Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

      Waarom zou dat uitmaken?

      Punt is dat er in de plant vooral THCA zit en geen of weinig THC. Die THCA moet eerst omgezet worden naar THC voordat het een effect geeft. Bij het drogen wordt er langzaam iets van de THCA omgezet naar THC, maar dat is maar heel weinig. Door het te verhitten kun je dat versnellen.

      Dat verhitten gebeurt in dit recept dus ook voor 20 minuten, maar dat lijkt me weinig. Met ook het risico dat er helemaal niets gebeurt zoals Feebs aangeeft.

      Al maak ik uit de beschrijving van Feebs op dat het maar een paar minuten in de magnetron is geweest. Dan heb je zeker nog vrijwel geen omzetting naar THC gehad. 20 minuten de hete vloeistof laten staan zal al meer effect hebben, maar dan heb je nog lang geen volledige omzetting.

      Als je de hash/wiet eerst volledig decarboxyleerd voordat je het toevoegd, dan kun je het vrijwel meteen opdrinken en dan heb je veel minder hash/wiet nodig om hetzelfde effect te krijgen.

      Zelfde als wat er met wietboter gebeurt in feite. Dat laten ze ook een tijdje sudderen op 100C

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #48
        Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

        kun je inplaats van hash ook gedroogde toppen gebruiken?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Tip : Als je ooit van plan bent om naar dat magische land India te gaan......probeer een Bang Lassi ! mmmmmmh

        Comment


          #49
          Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

          Leuk bericht. Bedankt voor het delen met ons.

          Comment

          Bezig...
          X