Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aantal vragen: hoelang moet in het begin als het nog maar stekjes zijn de lamp er op? etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    aantal vragen: hoelang moet in het begin als het nog maar stekjes zijn de lamp er op? etc.

    Korting op 420shop
    goedenavond allemaal,

    ik heb een aantal vraagjes,

    1. hoe lang moet nu in het begin de lamp er op? ( 2 plantjes met 600watt hps lamp)

    2. is het nu wel of niet beter om regenwater te geven aan indoor plantjes?

    3. moet er sowieso altijd voeding bij het water? of na een aantal weken? en welke voeding is het beste?

    4. kun je meteen beginnen met een hps lamp erop of pas met de bloei?

    ik ben een beginster dus alle info en tips zijn welkom.

    ik heb ze nu nog niet in een kast maar wel al de lamp erop ik doe het nu 2 dagen 12/12 maar lees dat dit later eigenlijk pas moet. Ik gebruiken een kamerventilator die de wind net over de plantjes blaast. dat kan ook wel toch? want ik lees alleen over pc fannetjes n hoop. iedereen alvast heeeeel erg super bedankt. en zal ook een verslag bij houden.

    -xxx- mii
    Last edited by sdr1988; 15 May 2012, 14:44. Reden: Geen reactie

    #2
    Re: aantal vragen: hoelang moet in het begin als het nog maar stekjes zijn de lamp er op?

    Njaa wauww totaal geen reacties alleen wel al 24 views ik dacht dat je op n forum altijd antwoord kreeg of in ieder geval een reactie! Bedankt voor "alle" hulp. NOT!

    ---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 14:41 ----------

    Ik verwijder um wel. Lijkt mij beter!

    Comment


      #3
      Re: aantal vragen: hoelang moet in het begin als het nog maar stekjes zijn de lamp er op?

      geduld werkt meestal wel. En een beetje lezen tijdens het wachten. Want al je vragen zijn in verschillende topics al meerdere keren aan bod geweest.

      succes
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: aantal vragen: hoelang moet in het begin als het nog maar stekjes zijn de lamp er op?

        Yep, het zijn ook wel echte beginnersvragen van iemand die nog niets gelezen heeft.

        1. 18 uur licht, 6 uur totaal donker.
        2. 50% regenwater kan prima.
        3. In goeie aarde pas na een week of drie.
        4. Dat kan meteen, maar TL erop (5cm afstand) is goedkoper. Een gloeilamp is niet geschikt.

        Tip: Lees eens wat kweekverslagen, dan heb je in ieder geval een beetje een idee.

        Zorg dat je HPS niet zichtbaar is buiten je hok.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: aantal vragen: hoelang moet in het begin als het nog maar stekjes zijn de lamp er op?

          Heel erg bedankt voor de info kan er heel veel mee. Klopt
          had al n hoop opgezocht maar in topics krijgen ze vaak verschillende
          uiteenlopende antwoorden en adviezen, ik dacht waag het er op om het zelf even te vragen
          Ik ga denk ik ook n kweekverslagje bijhouden. Foto's en verslag komen snel. Heel erg bedankt groetjes

          Comment

          Bezig...
          X