Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

    Oorspronkelijk geplaatst door Sjille View Post
    Telefonisch vragen wel een beetje anders als er heen te gaan en te vragen,australisch grapje over de queen!!!!!
    daarnet gehoord van een vriend (die zojuist in Vlissingen was): Purple en Aarden verkopen niet (zelfs nt als je als belg gewoon langsgaat), homegrow is dicht.

    Comment


      #17
      Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

      Dat is slecht nieuws

      Comment


        #18
        Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Fruitboer View Post
        Nee silas, de eigenaars hebben te volgen wat de gemeenteraad bespreekt, en niet andersom. Uiteraard zal dit in sommige gemeentes in overleg zijn met de shop - eigenaren, maar als puntje bij paaltje komt heeft de shop te doen wat de gemeente ze oplegt.
        Als je zegt dat coffeeshop eigenaars te volgen hebben wat de gemeenteraad beslist, heb je 100% gelijk. Wat Silas echter bedoelt is dat wanneer de gemeenteraad nog geen plan klaar heeft, of als er onduidelijkheid over het plan bestaat, de coffeeshop eigenaars onder elkaar kunnen beslissen dat ze niet meer aan buitenlanders verkopen. Dat is er waarschijnlijk gebeurd in de gemeente waar Silas vandaan komt.

        Ben jij trouwens afkomstig uit een grensgemeente, Silas?

        Comment


          #19
          Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

          ik heb dat uit 1e hand!

          EL slaat de spijker op zijn kop.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #20
            Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

            Wanneer gemeente geen eigen plan heeft telt het nationale handhavingsbeleid welk verkoop aan buitenlanders verbied.... Weer mis dus... Die shops in de grensgebieden zouden al lang terug op volle toeren draaien moesten ze mogen kiezen....

            Blijkbaar heeft de wetgever in Nederland nog veel uit te leggen voor alles echt duidelijk zal worden.
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

            Comment


              #21
              Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

              goed initiatief, deze topic.

              Comment


                #22
                Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-buitenlanders
                Nijmegen kan ik bevestigen,daarnet nog lekkere amnesia haze gekocht
                Arnhem kan ik ook bevestigen

                Einhoven blijkbaar niet http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...729#post345729

                Comment


                  #23
                  Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

                  ik bump deze topic nog even, al zeer lang geleden dat ik nog eens een shop heb bezocht in NL. Hoe zit het nu met de shops in zeeland bv ?

                  Comment


                    #24
                    Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

                    Ik ga maandag en kijkje nemen in Eindhoven. Maar volgens mij gaat het niet lukken
                    -

                    Comment


                      #25
                      Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

                      Waar is de goeie ouwe tijd van de gezellige thuisadresjes? Theo in terneuzen in de jaren 70-80.....(leeft die nog ?) Dat zal wel weer beginnen komen zeker nu ze "buitenlanders" weren in coffeeshops?
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        #26
                        Re: Verzamelde topic met een lijst van shops waar buitenlanders nog kunnen kopen.

                        theo was dat die kerel die altijd op zijn blote voeten liep en op zijn hoofd stond in de CP ?

                        Comment

                        Bezig...
                        X