Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban alien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    niks zinnigs te melden zoals gewoonlijk, enkel dat ik open ben van donderdag t/m zaterdag van 11 tot 15, mensen/klanten kunnen via de achterkant naar binnen ik zit achter een plexiglas raam om mezelf veilig te houden is het idee, als er al iemand komt vanwege die fck gesloten grenzen.

    zin in ontspanning nu
    maar goed tijd voor een grappig grapje want het kan gvd niet altijd serieus zijn

    komt er een man bij de stock americain en vraagt aan de bevallige jongedame achter de toonbank:pardon jongedame verkoopt u ook camouflagepakken?,ah jawel zegt de jongedame maar ik vindt ze niet!

    lache ey

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment

    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Hier hetzelfde..

    • Urban
      Urban commented
      Editing a comment
      Thx!!

    IMG20210228212041.jpg Hadden jullie nog meer van deze vloei?
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Urban
      Urban commented
      Editing a comment
      Nog 6 dozen, wie het eerst haalt wie het eerst maalt! sla je slag het hoeft niet altijd natuurlijk te zijn

    Terneuzen daar reed ik vroeger om een paar gram widow en shit bij Checkpoint en Miami.
    Wat minder mensen wisten was dat daar ook een klein smartshopwinkeltje, daarachter meer in een wijk gelegen waar we paddo's aanschaften
    Had geen weet van een growshop maar ik zal er wel nog es komen denk ik, dan spring ik zeker es binnen
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Urban
      Urban commented
      Editing a comment
      De locomotief zat daar met een hippie die paddo,s verkocht, zeker eens binnen wippen als je in de buurt bent

    Urban Wil je mijn PM beantwoorden? Als je er niet aan kan komen laat me dat weten...
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      lekker actief hier, ik zal binnenkort de havermout eens in de aanbieding gooien

      Comment


      Hebben jullie ook wormen mest? Kan jullie assortiment niet zien op m’n telefoon.

      alvast bedankt

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ik had gevraagd welke jij gebruikte🙃

      • Urban
        Urban commented
        Editing a comment
        Dat kun je wel even laten liggen, rotter dan stront zal het niet worden, ghehehe

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        😂 duidelijk. Ik weet voldoende, we zien ons morgen👍🏻
    Bezig...
    X