Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke soort dwarfen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke soort dwarfen?

    Korting op 420shop
    Ahoihoi

    Welke soort is er geschikt om te dwarfen? Ik zag een vb op de site van Alien, een NLX die meteen onder 12/12 ging, rond de 30-40 cm hoog werd en toch 20-27 gram opleverde. 1 grote hoofdcola dus. Hoeveel zou je er zo kwijt kunnen op een vierkante meter? De bedoeling is om een zo hoog mogelijke opbrengst te halen uit een lage ruimte ( 1 meter 20 ) zonder te moeten scroggen. De kweek zal ook een stuk korter zijn, das altijd handig voor het electriciteitsverbruik. Na een aantal kweekverslagen te lezen ben ik zo'n beetje verliefd geworden op de jack herrer, maar is die te verkrijgen bij Alien? Kzou het liefst gewoon daar men zaadjes weer halen.

    #2
    Kijk op mijn kweekverslag dat is een lowryder dwarfmix van alien (het visite plantje)

    Grtz

    Comment


      #3
      Kheb er al van gehoord maar brengen ze ook iets op?

      Hm, die lowryder 2 X AK 47 feminised lijkt mij wel iets. Ideale hoogte en produceert precies vrij zware buds. Iemand ervaring?
      Last edited by beowulf; 21 December 2008, 22:14.

      Comment


        #4
        nee ik heb er geen ervaring mee alleen met de lowryder 2 heb ik ervaring mee
        maar die ak 47 x lowryder is echt zalig, ze worden niet groot , maar pas op er staat dat ze 50 tot 70 cm worden maar dat hoeft niet altijd te zijn dat ze precies tussen die maat zitten kan ook zijn dat je een vrouwtje heb van 75 cm

        als je iets van lowryders wilt bekijken dan moet je naar dd topic ff kijken

        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ast-t1500.html

        Comment


          #5
          Powerplanten direct dwarfen door ze op 12/12 te zetten laat ze naart het schijnt maar 50-60cm groot worden. En de opbrengst lijkt me ook POTENTIEEL groter dan een lowryder die sowieso max 25gr opbrengt .

          Greetzzz

          Comment

          Bezig...
          X