Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kosten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kosten?

    Korting op 420shop
    hey,
    ik heb een vraagje inverband met de financieele kant.
    ik vroeg me af op hoeveel geld zou ik moeten rekenen voor het complete kostenplaatje.
    op de site van alien growshop vond ik dit:Homebox XL Grow Tent 1.2 m2 Basic Setup





    28.000kg

    Deze kit bevat alle belangrijke onderdelen voor een eigen kweekruimte:
    1 Inbegrepen Homebox XL Grow Tent 1.2 m2
    2 Inbegrepen Assimilatie Licht Systeem met Philips Son-t-pia + Lamp
    3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3
    4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub
    Deze kit bevat alle noodzakeljke elementen zoals een goede kweekruimte. Een degelijk licht systeem om je planten voor te groeien en mee af te bloeien. Een ventilator die warme en/of te vochtige lucht afzuigt en automatisch vervangt door verse co2 rijke lucht die binnenstroomt. Bijhorende koolstoffilter die ongewenste geuren verwijderd. Dit zijn de basisonderdelen waarover iedere kweker zou moeten beschikken.
    (hoeveel watt is de lamp die je hierbij krijgt)

    +een droogrek die ik in de tent zou kunnen hangen en de koolstoffilter zou het geurprobleem verhelpen en mooi kompleet donker

    de tent is 1.20x1.20m dus hoeveel 7liter poten zou ik hierin kwijt kunnen(het is om top44 te kweken).+hoeveel zou me dit ongeveer kosten?

    voeding welke raden jullie mij aan? met jullie eigen ervaringen op dit gebied.

    zijn er nog dingen die zouden gekocht moeten worden een timer of andere zaken, met als het kan een ongeveere prijs?

    hoeveel zou me dit in totaal met zaadjes en al kunnen kosten?



    #2
    Na de feestadagen kun je weer online bestellen bij Alien , dan zullen de prijzen wel weer vermeld worden.


    Grtz

    Comment


      #3
      hey,
      dat dacht ik wel dat de prijzen er opnieuw zouden bij komen te staan.
      maar ik vroeg me vooral af of ales hier in zit en of ik nog dingen bij zou moeten kopen.voeding.poten... en wat dit erbij als totaal pakket zou opleveren aan geld?

      Comment


        #4
        Je moet er zowiezo een trafo bij hebben voor je lamp en een relais, zit er ook aarde en voeding bij? Een beetje redelijke prijs zal zo rond de 550/600 komen. Ik had laatst een mazzeltje zonder de relais voor 380, was totaal 410 kwijt ofzo. De lamp zal wel een 600 watter zijn (had ik wel iig), lager kan je altijd wel om vragen denk ik. Maar licht is gewicht Zaden geen idee, denk 40 euro per 10? Heb zelf stekken via via geregeld 3.50 euro per stuk. Hoeveelheid planten ligt er aan wat je fijner vind. (jaja jongens heb een hoop geleerd hier en van me plantjes ) Als je wilt kan ik je wel een PM sturen met info over mijn aanbieding

        Comment


          #5
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            hey
            gelukkig 2009 en 3hele dikke kussen van deze meid

            mss een domme vraag maar hier komt ze wat doet die tarfo en relais eigelijk

            in de complete kit zit een koolstoffilter voor de geur maar heb je dan nog apparatuur nodig voor de afzuigin en zo ja welke

            een tijdregelaar voor de lampen van 7euro bij de supermark houd deze het uit bij een 600w lamp?

            wat zijn vancontrolers wat doen ze en zijn deze noodzakelijk

            is zo een syteem makkelijk in elkaar te zetten qwa bedrading en electriciteit want ben niet zo heel tenish(geen idee hoe je dat schrijfd) aangelegt.tja meisjes hun skills liggen op andere plekken he.

            vraag veel op deze site omdat ik van mening ben dat in men directe omgeving er best zo weinig mogelijk mensen van weten kwestie van nooit de flikken aan men deur te hebben.
            Last edited by rilo; 4 January 2009, 06:25.

            Comment


              #7
              Hey als je goed leest op de site van de alien staat erbij dat je er 'alles' bij krijgt, ik heb een tijd geleden ook die set gekocht de totaal prijs met 600w is 449euro met kabels en dergelijke bij (dus ook transfo, afzuiging etc..) het enige dat je mss kan kopen is een zwenkventilator 25euro, bloempotten, aarde en een setje meststoffen als basis kan je canna flores en canna vega gebruiken samen 22 euro
              Neem ruwweg een 600euro en je komt er wel voor alles
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                mss een domme vraag maar hier komt ze wat doet die tarfo en relais eigelijk
                Domme vragen bestaan niet, enkel domme antwoorden . Die Trafo is een Voorschakelapparaat (dit is het meest courantgebruikte woord ervoor, afgekort 'VSA'). Dit moet voor je lamp komen anders gaat je lamp niet aan, het doet iets met je stroom die uit je stopcontact komt, om je een technische uitleg te besparen.
                Een Relais is niet nodig als je het veilig houdt qua bedrading al wordt het wel aangeraden wil je heel veilig spelen. In geval van kortsluiting knipt het je circuit door, je kan het gebruiken als een soort schakelaar, maar nogmaals het is niet broodnodig. (verbetert iemand me als dit technisch niet correct is uitgelegd, ben echt geen electricien).

                in de complete kit zit een koolstoffilter voor de geur maar heb je dan nog apparatuur nodig voor de afzuigin en zo ja welke
                Apparatuur zit erbij. Er staat namelijk "Een ventilator die warme en/of te vochtige lucht afzuigt" .

                een tijdregelaar voor de lampen van 7euro bij de supermark houd deze het uit bij een 600w lamp?
                Als dat bij 1 600W lamp is dan vormt dat geen probleem. Als je van plan bent van er meerdere op aan te sluiten dan zou ik gan oppassen, ze hebben ook hun limiet.

                wat zijn vancontrolers wat doen ze en zijn deze noodzakelijk
                is zo een syteem makkelijk in elkaar te zetten qwa bedrading en electriciteit want ben niet zo heel tenish(geen idee hoe je dat schrijfd) aangelegt.tja meisjes hun skills liggen op andere plekken he.
                Mijn electriciteitskills zijn niet eens mannelijk te noemen en het is mij gelukt dus ik kan me inbeelden dat het jou ook perfect lukt. Als je vragen hebt zet het dan effe hier en je krijgt binnen de 24u respons . Mocht je dicht wonen wil ik gerust effe komen helpen, ben toch single .

                vraag veel op deze site omdat ik van mening ben dat in men directe omgeving er best zo weinig mogelijk mensen van weten kwestie van nooit de flikken aan men deur te hebben.
                Bericht aan iedereen aansluitend op deze opmerking: Vertel het echt aan niemand! Iedereen aan wie je het vertelt draagt een potentieel risico. En geloof me vrij dat mensen daar graag mee stoefen dat ze een vriend(in) hebben die kweekt, en wat vertellen ze de naam er maar al te graag bij... Opletten is de boodschap, het liefst van allemaal gewoon helemaal je mond houden, je hebt dit forum om je zegje te doen .

                Mijn schatting voor je helemaal kan beginnen: 700-800euro (meststoffen, meters, zaadjes, medium (=grond), pH- en dergelijke spullen).

                Hopende je van dienst te zijn geweest,

                Greetzzz

                Jona
                Last edited by Jona; 10 January 2009, 21:34.

                Comment


                  #9
                  In deze post van Bobo staat het mooi beschreven :

                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f.../post8456.html
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment

                  Bezig...
                  X