Mededeling

Collapse
No announcement yet.

België op kop als cannabisleverancier

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

België op kop als cannabisleverancier

Korting op 420shop
    Nog nooit werden er in ons land zoveel cannabisplantages ontmanteld als in het afgelopen jaar. Terwijl het er tien jaar geleden slechts 35 waren, geven de laatste cijfers een aantal van 1.111 opgedoekte plantages weer. Oei, een klein verschil precies.Het is duidelijk, België heeft zich hoe langer hoe meer ontwikkeld tot een hoofdproducent van het plantaardige goedje marihuana. Het is vanzelfsprekend dat niet de hele oogst wordt opgesmoord door enkel en alleen onze landbewoners. We spelen nu ook mee met de grote pieten op de internationale markt.

"Hoe groter de plantage, hoe nauwer de band met de internationale topdealers die vanuit Nederland Europa overspoelen met cannabis.", verklaart de federale politie in Het Nieuwsblad.

Doordat onze lollige noorderburen strenger zijn beginnen optreden tegen de drugshandel, waren de dealers genoodzaakt andere broedoorden te zoeken. Zo gezegd, zo gedaan en ons landje werd de gelukkige uitverkorene.

Het feit dat we tegen de Nederlandse grens liggen speelt hierin een grote rol. Daarbovenop is het zeer simpel om in België een pand plus elektriciteit - en wateraansluiting te vinden. "Enkele klikken op het internet, een valse identiteit gebruiken en klaar is kees.", zegt commissaris Bruneau.

Het is natuurlijk niet geheel onbegrijpelijk waarom deze handel zo populair blijft, er valt namelijk bakken geld mee te verdienen. Voor een kleine plantage van vijftig plantjes kan de opbrengst al snel 40.000 euro op jaarbasis betekenen.

In andere Europese landen wordt er ook op grote schaal cannabis geteeld, maar België en Nederland mogen zich (trots?) de koplopers noemen met de beste wiet ter wereld. Applausje voor onszelf

BRON :
    http://clint.be/actua/belgie-op-kop-...bisleverancier

OT : Dit is dus de resultaat van de wietpas Ivo, mij stoort het in ieder geval al niet

Re: België op kop als cannabisleverancier

Ook blowers en telers mogen toch profiteren de Europese unie ofnie? Gezeur

Comment

Meeliften op de door de VS zelf zo netjes uitgebuitte "war-on-drugs" als je het mij vraagt : hoe illegaler, hoe hoger de kiloprijs.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Tussen die 1111 ontdekte plantages zit de mijne tussen -.-

Comment

Das niet zo'n best nieuws 420 , hoe is dat kunnen gebeuren? Grtzz

Comment

Das dik klote 420, om hoeveel ging het?
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Voor een kleine plantage van vijftig plantjes kan de opbrengst al snel 40.000 euro op jaarbasis betekenen.
              Dat lijkt me een beetje optimistisch.

Als ik optimistisch reken kom ik op anderhalve kilo per keer, en dat 4x per jaar.
              Da's 6 kilo, daar vang je geen 40K voor.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ff dit bericht gewist, was misschien niet heel bijdehand om de rekensom hier neer te zetten
                Last edited by 010; 25 August 2013, 12:13.

Comment

Ja ja en dan kijk je in zo'n 9 mm !!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    Dat lijkt me een beetje optimistisch.

Als ik optimistisch reken kom ik op anderhalve kilo per keer, en dat 4x per jaar.
                    Da's 6 kilo, daar vang je geen 40K voor.
                    50xplantjes 5x1000watt lampen, is 7kg haalbaar ik heb het laats nog bij een topic gezien bij testkweek met soorten, nou daar waren 2soorten die dus 7kg aantikkte

Comment

7 kg op 5000 watt??
                      dat lijkt me niet iets wat de gemiddelde grower kan.
                      ik denk dat maar 1% van de growers dat kan eigenlijk
                      de meeste zullen blij zijn met 60 tot 70% van het aantal watts in grammen

Comment

en dat is nu precies wat de meeste fout doen als ze gaan rekenen grammen per watt!
                        in de tijd dat ik nog alles onder tl's kweekte was 1 gram per watt 'n lachertje!
                        beetje kweker scoort makkelijk 1 gram per watt maar de meeste kwekers rotzooien teveel.
                        de kwekers met de kleine tentjes zullen blij moeten zijn met wat ze eraf halen mijn mening.

daarnaast: wegen is voor "broodkwekers", mensen die voor eigen gebruik kweken boeit het niet wat hun oogst weegt
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Toch is het haalbaar.
                          Alles begint bij de conditie van de stekken/zaad.
                          Licht is gewicht!
                          Tegenwoordig is co2 niet meer weg te denken.
                          Dan nog de opties van de us inmiddels.
                          Die maken er geen pap van.

Alles kan,maar wat wil je investeren? Winst maken?
                          Ja dat wilt elke broodkweker de max.

Hobbyisten zoals wij,houden meer van simpel en een leuke oogst.
                          Bij ons gaat het om kwalitijd en schoon.

Bij geldwinners om gewicht puur en het ogen,de rest is onbelangrijk.

Het is maar waar je voor kiest.

Helaas dat wij door de broodkwekers wel telkens harder worden bestraft en aangepakt.
                          Maja wie zijn wij om ons gelijk te kunnen aantonen.

Op vandaag worden we helaas allemaal aangezien als geld winners.
                          Jammer dat het al zover is.

Staff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
                            Das niet zo'n best nieuws 420 , hoe is dat kunnen gebeuren? Grtzz
                            Plantjes stonden buiten op het dak van het appartement van de buren ... deze hebben dit dan ontdekt en de flikken gebeld -.-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tkief View Post
                              Terwijl het er tien jaar geleden slechts 35 waren, geven de laatste cijfers een aantal van 1.111 opgedoekte plantages weer.
                              Dat is enorm, doch in welk perspectief moet je dit plaatsen? Is het omdat Nederland repressiever wordt, omdat de opsporingstechnieken beter zijn of omdat er meer geproduceerd/geconsumeerd wordt?

Comment

Bezig...
                              X