Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fake drugshond nog iemand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: fake drugshond nog iemand ?

    Ik hoop dat ze die 3 honden dan inzetten op vliegvelden, om te zoeken naar explosieven.

    Comment


      #17
      Re: fake drugshond nog iemand ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
      Voor wie 'em nog niet kent... "Never Get Busted Again" door Barry Cooper:
      22:10, hamburgers uit Flanders
      Toffe reeks trouwens, kerel legt haar fijn uit hoe de technieken van flikkers werken en hoe je ze kan omzeilen
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

      Comment


        #18
        Re: fake drugshond nog iemand ?

        Een beveiliger vertelde me pasgeleden dat zulksoort hulphonden duurder zijn dan twee opgeleide mensen, om in te huren dan. Daar komt nog de begeleider bovenop, die ook een aardig centje vraagt. (vraag is hoog, kwalitatief aanbod erg laag)
        Ik zou ook liever zien dat ze als explosieven/gevaarlijke stoffen-opsporing gebruikt worden dan voor drugs. Maar ach, niets kan zo prachtig in beeld gebracht worden als een mooie drugsvangst. Het is maar waar je prioriteiten liggen als bedrijf.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: fake drugshond nog iemand ?

          Nog even en de drugshonden worden vervangen door de robot hond, uitgerust met geurdetector en hittezoekende raketten.

          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Re: fake drugshond nog iemand ?

            Nu nog alle auto's zo groot maken dat dat beest er in past lol
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment


              #21
              Re: fake drugshond nog iemand ?

              In belgie is er een centrum waar deze honden worden afgericht zowel bijt als alle speurwerk, deze persoon zit de wereld rond tot opleiding k9
              Joefarm ofzoiets als het er nog is.Ook hier http://www.k9-k4.be/http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rugshond.dhtml


              Hoe ik dit weet lol, ik zit bij NVBK hondensport
              Last edited by exmember22700; 6 October 2013, 18:46.

              Comment


                #22
                Re: fake drugshond nog iemand ?

                een 42 euro boete en dat is alles? Lekker zeer lekker.

                Comment


                  #23
                  PUNT KOMMA UITROEPTEKEN
                  Ooit gehoord van 6 jaar in de cel, plus Rijbewijs kwijt en 500.000 Euro boete.

                  De diensdoende officier, mocht je geeneens een boete geven, hij zou zelf direct in de problemen komen hierdoor.

                  Je hoort voor meer dan 5 Gram in Frankrijk direct voorgeleid te worden, zonder uitzondering.

                  42 Euro, ik geloof er geen reet van.
                  Last edited by Escargot; 7 October 2013, 10:06.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #24
                    Re: fake drugshond nog iemand ?

                    Hey escargot

                    Ik ga daar heus niet over liegen hoor moest ik het bewijsje vinde ... . De wetten zijn anders als je er als fransman betrapt word liggen die boetes indd extreel hoog maar niet als buitenlander !!! Op het skiegebied babbelde ik met een belgische monitrice die 100gr wou smokkelen voor het seizoen door te komen . Die was gepakt en koste haar 600 euro.
                    Ik kan dit zeggen dat het zo is zou nie weten waarom ik over zoiets zou liege hoor.
                    Misschie getuigenissen van anderen ?

                    mvg orrel

                    Comment


                      #25
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #26
                        Re: fake drugshond nog iemand ?

                        Orrel en Escargot, jullie verhalen lopen behoorlijk uiteen.
                        Misschien is de wet wel zo streng, maar gebruiken ze het alleen als je echt vervelend bent/doet?

                        Ik denk dat agenten wel iets anders te doen hebben dan mensen voor het gerecht slepen om een zakje groente...

                        Comment


                          #27
                          Re: fake drugshond nog iemand ?

                          Straf als je een hond kunt africhten in twee maand, maak daarvan maar snel je beroep, binnen 5 jaar ben je steenrijk.

                          Loopse teef werkt echt niet hoor, wij spelen wedstrijden en trainen met loopse teven.Als de reu zich laat vangen aan een teef dan ben je ergens iets vergeten in de opleiding.
                          Ik doe al 30 jaar ringsport, bijt/pak en speurwerk zowel binnen op voorwerp als veld speuren.Dat is nog iets anders dan een truffeltje zoeken.

                          En als de drughond een teef is dan sta je daar lol
                          Last edited by exmember22700; 14 October 2013, 18:19.

                          Comment


                            #28
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #29
                              Re: fake drugshond nog iemand ?

                              Maar een goede speurhond is inderdaad wel iets meer getraind dan enkel voor geur. Hij mag ook niet bijten, moet goed aandacht kunnen richten e.d.... dus als het enkel het trainen van geuren was, dan zou je ze makkelijk kunnen afleiden met een worst. Al geloof ik daar niet zo in (gelukkig nog nooit in de situatie geweest dat ik zo'n worst nodig had )

                              Comment


                                #30
                                Re: fake drugshond nog iemand ?

                                In mijn tijd gingen we met vrienden en vriendinnen op vakantie naar Spanje met de bus.
                                De dames vulden hun "muts" met allerlei lekkernijen.Sommige jongens stopten van alles in hun achterwerk.
                                Ik en m'n broer namen beiden een flinke zelfgemaakte kaars mee.
                                We hadden een mal gemaakt van een regenpijp.
                                smolten daar eerst een klein laagje van een donkere kaars met klein stukje lont hierin.
                                Vulden een witte 30 mm afvoerpijp van ongeveer 20 cm lang met wiet en hasj en
                                lijmden de uiteinden vast met een dop.Vervolgens ging deze pijp op de bijna harde laag
                                in het midden van de mal en gieten vervolgens deze helemaal vol en natuurlijk aan het einde weer een stukje lont.
                                de boel een nachtje laten uitharden en voorzichtig de kaars eruit drukken.
                                Aan de buitenkant niet te zien dat er nog een pijp in zat.
                                Nog nooit heeft een hond geblaft ...wel door douane gevraagd waarom we kaarsen meenamen.
                                Dat is voor de kerk in Spanje meneer was ons antwoord......
                                Mijn buurjongen is dit jaar voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest ook met de bus naar Spanje.
                                Met een kaars en had een geweldige tijd...

                                Comment

                                Bezig...
                                X