Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED test met nieuwe en slimme LED stations

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

    Tsja..

    Ik had goeie hoop voor deze, vanwege bijna hetzelfde kapsel als ik, maar het loopt af als bijna alle andere ledkweekjes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

      Zijn dit die 4twenty sunfactor lampen? Mooie apparaatjes zo te zien, volgens mij heb ik een andere lamp van dezelfde sponsor... alleen werd mijn lamp helaas niet gesponsord
      Resultaat ziet er goed uit moet ik zeggen. Had dit draadje gemist omdat het onder micro staat, maar aan de opbrengst te zien is dit allang geen micro meer.

      Misschien een idee voor de toekomst om een cameraatje op te hangen die elk kwartier een foto schiet. Zo kun je een timelapse maken waarmee je de discussie vermijdt of er niet stiekem een HPS bijgehangen wordt. Gezien de prijs van je installatie moet dat geen probleem zijn Kan je sponsor ook zijn voordeel mee doen, want eerlijk gezegd ben zelfs (zeker) ik als matige led-kweker ook nog steeds erg op mijn hoede als er oogsten geclaimd worden van 1gr/Watt of meer.

      Ook zou ik bij een volgende kweek gewoon meteen met je sponsor afspreken om zijn naam te noemen.

      Hoop dat je dit draadje weer oppakt een dezer dagen, succes!

      Comment


        Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

        Volgens mij zie ik fluffie toppen

        Comment


          Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

            Hoi Allemaal,
            Excuses dat ik even weg was. Ben inmiddels een tijd in Amerika geweest en erg druk met wat zaken. Inmiddels is tent 2 ook klaar, maar zelfde opbrengst als 1. Nu is tent 3 ook bijna klaar over 5 dagen, maar het ziet er naar uit dat dit een betere opbrengst heeft. Nu namelijk alles anders aangepakt en is er niks gestrekt of wat dan ook. Netjes een net gespannen en alles gescrogged. Was mijn eerste keer Scroggen, dus ook hierin zijn tips altijd welkom. Zal morgen even een foto uploaden.

            Comment


              Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

              wb
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                led altijd leuk
                Last edited by stonedepatrick; 23 September 2014, 19:36.

                Comment


                  Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                  Ik zie dat de website mijn laatste bericht niet juist heeft geplaatst. Jammer, maar had een heel verhaal getypt. Er zijn nu 2 nieuwe tenten gestart..1 met 9 planten en Pro XL voeding en 1 met 6 planten en bionova voeding. In beide tenten gebruiken wij silicium

                  20140918_080806.jpg

                  Comment


                    Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ten-na-Offline
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                      Hoi QnQ, bedankt voor de info!

                      Comment


                        Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                        De dames zijn nu 12 dagen boven de grond. Hierbij een foto van de tent met Pro XL voeding.
                        20140923_080825.jpg 20140923_080917.jpg20140923_080900.jpg

                        Hierbij een foto die 2 dagen ouder is van de tent met bionova. Tevens ook nog in kleinere potten. Dit word vandaag omgezet naar 18l potten zoals in de andere tent
                        IMG_20140923_081807_-1635197424.jpg

                        Comment


                          Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                          ga je volgen zier er goed uit greetz

                          Comment


                            Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                            Ze zien er inderdaad goed uit had je net water gegeve toen je de foto's bam.of staan ze altijd zo?

                            Sent from my C2105 using Tapatalk
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                            Comment


                              Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                              hoe gaat ie hiero ?

                              Comment


                                Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

                                Gaat lekker hier

                                Tent met Pro XL:
                                69291325861658668_1229674942.jpg 69291325861658669_408874851.jpg69291325861658670_1833091400.jpg 69291325861658671_-98823625.jpg Bloei komt er net in
                                Tent 2 met BioNova:
                                154920436734361633_-771327511.jpg154920436734361634_-849239039.jpg

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oja ik maak de foto's altijd net nadat ik water heb gegeven en ze heb verzorgd

                                Comment

                                Bezig...
                                X