Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met growxl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    iemand ervaring met growxl

    Korting op 420shop
    Ik zou graag nog wat kweekspullen bestellen en wou eens horen of iemand ervaring heeft met growxl.nl de prijs lijkt me zeer goed, maar wil toch eerst zekerheid voor ik ga bestellen.
    Of raden jullie mij een andere shop aan? Die discreet levert en de verzendkosten redelijk zijn en de prijzen niet al te hoog liggen
    Last edited by Jointjedraaien; 3 February 2015, 21:22.

    #2
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: iemand ervaring met growxl

      Hey thx voor de snelle reactie , vind ik top
      Ben ook van BE en heb inderdaad niet altijd zin om over en weer te rijden als ik iets nodig heb

      Bij deze kan ik hier dus gerust bestellen en ben ik zeker dat ik mijn levering ga aankrijgen.

      Vandaar deze growshop ook omdat ze aarde leveren en aangezien ik alleen in micro doe voorlopig heb ik met 1 zak aarde meer dan genoeg en andere shops vragen veel meer verzendkosten om aarde te verzenden

      Comment


        #4
        Re: iemand ervaring met growxl

        ik heb goede ervaringen met Eurokweek.com maar ga deze ook eens even checken. Maar verkies toch om het vanaf nu zelf te gaan halen... Als ze willen hoeven ze bij DHL maar listings van de firma in Nederland op te vragen en men heeft de adressen. Spooky maar zo simpel is het...

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Eerste adres wat ik vind is wel ver in nederland. Cannaboost accelerator 5 liter product als vergelijking genomen en XL is 170 € en eurokweek 205 €

        Comment


          #5
          Re: iemand ervaring met growxl

          Vond deze shop wel aantrekkelijk ivm de prijzen en wat de levering betreft laat ik nooit iets op mijn adres leveren, lijkt me niet zo veilig ook dus daar maak ik me zeker niet ongerust om

          Comment


            #6
            Re: iemand ervaring met growxl

            beetje oud topic maar ik wilde toch even melden dat ik zeer tevreden ben met de levering van GrowXL.
            Keurig binnen de gestelde tijd afgeleverd...
            Helemaal TOP!
            sigpic

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: iemand ervaring met growxl

                He yey kijk eens bij onlinetopgrowshop.com Die voldoen precies aan jouw eisen.
                Last edited by Jointjedraaien; 3 February 2015, 21:14.

                Comment


                  #9
                  Re: iemand ervaring met growxl

                  heb je er aandelen gezien je het blijft aanprijzen!!!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: iemand ervaring met growxl

                    Growxl dingen besteld daar maar uiteindelijk klopte de bestelling niet had een dim 250 watt van Lumatek besteld kreeg een elt 400 watt later na contact omdat deze niet meer te leveren was?????????????Uiteindelijk wel goed gekomen na een hoop gezeur en gezeik.Zeg maar zo daar moet je van houden en dan bestel je er.

                    Comment

                    Bezig...
                    X