Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Time out van blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    nou ik vind het maar wat fijn , bateraartje op stomen , tandjes poetsen , en binnen 5 minuten lekker wegdommelen, en dan vervolgens 10 min voor de wekker gaat vanzelf door je bioritme weer wakker worden, die rem-slap sla ik liever over , dan maar geen dromen,

    anders zou ik s'avonds wel ergen een biertje pakken, of thuis, kost ook geld, is ook slecht, bla bla bla

    boeiund, alles kost tegenwoordig geld en alles is slecht, ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, en kijk nie zo naar die dingen, als iets mijn leven leuker/beter/relaxer maakt doe ik dat.

    bovendien kweek ik mijn wietjes nu zelf dus dat hoeft me helemaal niks te kosten, dus het blowen is wel het laatste waar ik me zorgen om maak,

    groet

    Comment


      #17
      Ik blow nu zo'n 16 jaar wat ik toen opgebouwd heb naar 3-4 per dag. Enkel met vakantie naar het buitenland heb ik niet geblowt en dat was 4 keer een week in dus 16 jaar en een weekje om medische redenen. Ik had last van hartkloppingen en dacht dat het door het blowen kwam maar ben toen na ziekenhuisbezoek ed. gezond bevonden, dus ben toen weer vrolijk begonnen Het is toen later weer over gegaan.

      @Hobbyist, ik damp ook stevig maar droom wel gewoon, soms ook apart maar dat heeft iedereen wel dacht ik. Je kan ook dromen zonder dat je je het kan herrinneren. Dat geweldige bioritme heb ik ook, ik word ook vlak voor de wekker wakker 9 van de 10 keer.

      Ik ondervind verder ook geen problemen, heb alles redelijk voor elkaar. Het enige nadeel dat ik ondervind van blowen is dat ik vaak geen zin heb... maar dan bedoel ik meer buiten de deur. Als ik stoned ben doe ik altijd gewoon huishoudelijke dingen of iets wat ik leuk vind dus ben niet echt lui ofzo. Ook dat geheugenverlies vind ik maar deels waar, soms als ik stoned ben is mijn kortetermijn geheugen niet al te best maar de lange termijn werkt prima en als ik niet stoned ben is mijn korte ook normaal. Voel me ook niet dommer na al die jaren, heb juist veel bijgeleerd

      Maar ik zal niet zomaar stoppen, denk pas als het echt moet. Ben dus wel verslaafd en kan ook wel merken dat als ik "nuchter" ben ik sneller aangebrand, boos en veel directer ben. Rook ik dan eentje is alles weer chill

      Comment


        #18
        ijsco je heb helemaal gelijk kan me zelf erin zien
        Schutto In tha house

        Comment


          #19
          Dankje Flip hasj kip dat was de info die ik nodig had denk ik inderdaat dat ik nooit in mijn rem slaap kom en de dingen verwerk in mijn slaap.
          Weer reden om even te gaan minderen haahh
          Groetjes sandra
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            dat vind ik dus fout, als je er op wat voor manier dan ook last van hebt(lichamelijk,geestelijk,financieel,enz,enz) moet je gewoon stoppen PUNT

            dat minderen vind ik toch altijd zo'n laf begrip, 1 joint minder is ook minderen maar t heeft niet veel zin.. minderen doe je vanzelf, omdat je er minder tijd voor hebt of minder behoefte in hebt, enz, enz, maar minderen om een remslaap terug te krijgen werkt niet hoor. dan moet je gewoon stoppen

            maar ik stoom lekker verder, ik kan die remslaap missen als kiespijn

            groet

            Comment


              #21
              Ehm hobby ik snap niet waar je je eigen eigenlijk druk om maakt.
              Punt 1 ik kweek mijn eigen wiet
              Punt 2 het kost me niks zelfs het zaad krijg ik gratis , dus geld is het niet
              Punt 3 ik rook om mede medice redenen.
              Punt 4 vier als ik wil stoppen op wat voor manier dan oko als is het afbouwen dan doe ik dat of jij dat nu laf vind of niet

              En daarnaast ben jij verlaaft schreef je zelf dus zie zelf maar is te stoppen met blowen is kijken of je nog zo grote ... hebt
              Als het je niet aan staat wat in deze post word geschreven negeer het dan lekker maar ga hier niet de grote jongen lopen uit hangen.
              God was never on your side..

              Comment


                #22
                haha waar maak ik mij druk om?? ik maak mij juist helemaal nergens druk om, dat was jij toch??

                pfff wat triest zeg, ik geef gewoon mijn mening over het onderwerp "time out van blowen" waarin JIJ naar andermans mening vraagt. ik val je niet persoonlijk aan ofzo hoor,

                zo te horen kan jij juist wel een extra jointje gebruiken , relax man

                en ik was ook verslaafd aan roken,heb toen ook gewoon mijn pakje peuken weggegooit en ben gestopt.. en toen ik 19 was ben ik mijn zus verloren door een straatracer, zelf ben ik toen helemaal doorgedraaid en was zwaar verslaafd aan de coke, 20,000 euro schuld en het enige waar ik aan dacht was wraak, diezelfde jongen leeft nu niet meer, bij hem hebben ze na een jaar in coma te hebben gelegen de stekker er maar uit getrokken, affijn dat is gebeurt, ik heb er geen spijt van, heb er enigzins mijn rust weer door terug gekregen, het had anders gemoeten maargoed, als de zekering knapt in de bovenkamer, dan is er geen houden meer aan. daar heb ik ook netjes voor gezeten en dat verhaal is voor mij af.. en het hele coke verhaal is ook voorbij en ik ben nu 25 maar de schulden zijn weg, en ik heb nu een huis, en 2 auto's en een motor. dus ga mij niet persoonlijk aanvallen of vergelijken met jou als je niks van me weet. want ik heb in mijn korte leven helaas meer mee moeten maken dan menig mens van +-50 jaar

                als je wil kan je alles, maarja de meerderheid begint bijv gelijk te klagen.. over de economische crisis bijvoorbeeld, weten jullie wel hoeveel geld daarmee te verdienen is?, t ligt overal op straat, tis alleen ff omschakelen, en het geld zien. en dan doorzetten, als je iets wil berijken moet je dat toch doen,

                en alles wat ik zeg heeft niks met een grote bek hebben te maken, als ik iets wil dan lukt me dat. dus als ik wil stoppen met blowen, dan stop ik met blowen..
                maar ik zou niet weten waarom.

                en dat is geen grote bek, dat noemt men doorzettingsvermogen. als je diep in de put valt klim je er gewoon weer uit, lukt dat niet, moet je beter je best doen.. makkelijk zat

                en je het niet aanstaat en het niet aankan dat er onder al deze mensen hier ook mensen zijn die een andere mening hebben dan jijzelf: open dan gewoon helemaal geen nieuwe post, en ga hier niet mensen persoonlijk aanvallen terwijl je hun achtergrond niet eens kent..

                stuur desnoods een pm als je iets persoonlijks tegen iemand hebt, is wel zo netjes,

                groet
                Last edited by hobbyist; 9 February 2009, 16:56.

                Comment


                  #23
                  Maak je niet zo druk.... Doe ik ook neit
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Peace and love
                    Attached Files
                    Greetz

                    Comment


                      #25
                      ik rookte de laatste periode een week wel, dan een week niet. ook grotendeels om te bewijzen dat ik zonder kan of dat ik veel aangenamer ben met. zeer vermoeiend maar na een tijd kwam er ritme in (dat is nu wel om zeep ). nu heb ik daar sinds een paar dagen geleden geen zin meer in, is me te vermoeiend telkens die lichte afkick. bedankt voor de info trouwens, ik weet nu ongeveer ook wel waar het aan ligt nu ik over dit onderwerp heb gelezen.

                      Comment


                        #26
                        Fijn dat je er mee geholpen bent.
                        groetjes Sandra
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
                          gaha en ik was juist ff gestopt omdat ik al 10 jaar geen dromen meer had gehad

                          groet
                          Gaan we wisselen?Ik droom elke dag heel bewuste dromen, ik word rond 4 of 5 uur s'morgens wakker, en als ik dan weer indommel begin ik te dromen, maar geen normale dromen, altijd enorm surrealistisch, soms kan ik overdag het onderscheid tussen een herinnering uit een droom of realiteit moeilijk uiteen houden, en ik blow elke dag, ben al eens gestopt (2 volle dagen) maar da heeft niets van verschil gegeven...
                          Last edited by DaZeD; 2 March 2009, 20:03.
                          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                          Comment


                            #28
                            2 volle dagen stoppen ? Dat is geen stoppen, na 2 dagen heb je echt nog wel genoeg THC in je systeem om het te merken. Stop eens een week, of meerdere, dan kun je het verschil goed merken.

                            Als je rond 4 uur 's morgens wakker wordt, kan ik het me goed voorstellen dat je droomt, maar droom je ook 's avonds na het inslapen ?
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                              #29
                              Nee, maar ik lig wel gegarandeerd een uur wakker voor ik inslaap, maakt nie uit hoeveel ik gerookt heb, dromen, of bewust dromen doe ik altijd s'morgens.

                              Ja, da van die twee dagen was een beetje sarcastisch bedoeld, ma mijn vriendin rookt nu al een maand niets meer, en die merkt nie veel verschil in haar slaappatroon.
                              Ik zie't precies nie goe zitten om twee weken te stoppen, ik ben ongetwijfelt verslaafd, ik rook ook alleen maar cannabis, geen sigaretten, dus t'is nogal moeilijk om te stoppen.
                              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                              Comment


                                #30
                                kheb al zoveel moeten stoppen :s , in de grote vakantie had ik 1.5-2 maand geen joint gerookt omdat ik er niet aan geraakt en toen rookte ik een amnesia joint en ik was krank .
                                En nu rook ik terug alleen in de weekends , omdat ik 3 weken aan een stuk met 3 maten 8 joints elke avond had gerookt en dat was iets te veel van het goede , ik werd toen na een tijd ook niet meer zo snel stoned .

                                Maar nu heb ik bijna exames dus nu alleen een paar jointjes in 't weekend om even de stress af te schudden en toch nog deftig kan studeren de dag nadien .

                                greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X