Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin in de vrieskist! <> Black Jack <> L.S.D <>

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

    Zo als gezegd bij deze nog een update uit de schuifkast.

    De dames hier hebben al dik 8weken in bloei gestaan. Ondertussen staan ze 11dagen op alleen water. En dat valt te zien de plantjes zijn bijna leeg getrokken en tekorten worden zichtbaar. De herfst natuurkundig gezien. Zojuist mn el cheapo telefoon microscoop van 4euro weer op de telefoon geschroeft en de volgende beelden wil ik met jullie delen.

    uploadfromtaptalk1397999876243.jpguploadfromtaptalk1397999862825.jpguploadfromtaptalk1397999851614.jpguploadfromtaptalk1397999839953.jpguploadfromtaptalk1397999826972.jpguploadfromtaptalk1397999819061.jpguploadfromtaptalk1397999810916.jpguploadfromtaptalk1397999802766.jpguploadfromtaptalk1397999792765.jpg

    Ik zie veel milky en al aardig wat amber. Dit is van drie blad punten genomen van drie verschillende toppen. Voor mij zijn ze dan ook zo goed als oogst rijp.

    Heb uiteraard ook wat normale fotos genomen:

    uploadfromtaptalk1398000239033.jpguploadfromtaptalk1398000254961.jpguploadfromtaptalk1398000267348.jpguploadfromtaptalk1398000279361.jpguploadfromtaptalk1398000296715.jpg

    Het is nu even kijken voor een goed moment om de bijl erdoor te halen. En alles lekker droog te laten worden.

    Ondertussen zijn er al wat veiligeids updates aan gekocht en uitgedacht. Momenteel ben ik bezig met een soort van ups systeem die de 12volt bewaakt en zo dus ten alletijde ventilatie garandeerd. Ook wil ik af gaan afzuigen dmv twee ventilatoren mocht er 1 kapot gaan dat er nog steeds ventilatie blijft. Ook gaat een kast thermostaat die een relais aanstuurt als extra veiligheid dienen. De thermostaat stel ik in op pakweg 33graden als deze temp dan word bereikt dan zal het relais de vsa en eventuele warmte kabels afschakelen. De bedoeling is dan dat het relais ook een gsm module een seintje geeft en ik dus een sms ontvang als er iets niet in de haak is in mn groei of bloei ruimte.
    Verder zit ik nog te denken om ook een mabo in het hok te plaatsen als kan en past uiteraard. De vrieskist zullen jullie terug zien komen als voorgroei/droog ruimte en daarnaast komt er een nieuwe afbloei ruimte. Gelijkwaardig aan de schuifkast. Alleen dan uberveilig althans dat is prio nummer 1. Als ik weer aan bouwen ga zal ik er wel een topic voor openen.

    Groet mafferd

    Comment


      Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

      uploadfromtaptalk1398021147917.jpguploadfromtaptalk1398021161770.jpguploadfromtaptalk1398021175112.jpg

      Comment


        Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

        Nou nou :O ziet er lekker uit.

        Veel rook plezier kerel!
        sigpic

        Comment


          Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

          Toppen ziet er heel smakelijk uit Mafferd! Ben benieuwd naar je nieuwe kast. En naar de beveiliging ervan. Grts

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
          -

          Comment


            Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

            Thanks guys!! Ik houd jullie op de hoogte!

            Comment


              Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

              Net je kast even bekeken en toch wel heel erg gestimuleerd Door je verslag. Je planten zien er ook erg smakelijk uit. Ik ga jou zeker volgen in het vervolg
              Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
              Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

              Comment


                Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                mafferd is volgens mij heerlijk aan het genieten van zijn opbrengst

                Comment

                Bezig...
                X