Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 en 25 maart: Wietplantdag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

    daar geef ik m'n eigen buitenavonturen graag voor op hoor, een niet meer uit de nederlandse flora weg te denken wietsoort die werkelijk overal de kop op steekt, jaar in jaar uit terugkomt en bij voorkeur rookbare wiet produceert... Ik denk trouwens ook dat we die al hebben, alleen dat het nog mist aan grootschalig uitzetten. Stel je voor wat een man of 100 verspreid over het land voor mekaar kan krijgen als die allemaal een kilootje of wat zaad uitzetten...

    legalize or be overgrown, dat moet de boodschap zijn aan de politiek
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

      Deze actie stond bij mij al in de planning

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Snap de datum niet helemaal. Gezien worden kun je toch altijd... Werkt strooien of is het beste om ze in de grond te drukken en beetje te wateren?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      wil wel dat er overal bomen komen
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        #18
        Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

        En waar moet dat zaad vandaan komen??
        Gaan we de strain hunters overvallen?

        @Chemiel. Die datum is gekozen omdat op die dagen de hele wereldtop naar ons landje komt.
        Hierbij heel veel politie mensen als bewaking zullen staan. zij hiervoor van hun normale werk afgehaald zijn.

        Meer vrijheid dus om rond te gaan en doen..
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment


          #19
          Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

          jaa oke vandaar... Ik heb vet veel herma zaad van mensen om me heen gekregen. Dat lijkt me prima geschikt voor zulke acties.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          En voordat die dingen in de bloei staan zijn ze vast al lang weggehaald. Dus over andere kweekjes verneuken maak k me niet druk

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Kan neit wachten tot die sativa bomen de lucht in knallen muhehe

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ik zoek vogelzaad me een goed kiempercentage iemand tips?
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment


            #20
            Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

            Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post
            @Chemiel. Die datum is gekozen omdat op die dagen de hele wereldtop naar ons landje komt.

            Comment


              #21

              Seedballs.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                Dat zaad regel je gewoon zelf via guerilla, kost geen drol alleen wat geduld. Dan weet je ook zeker dat de planten die eruit voort komen aangepast zijn aan de omstandigheden buiten.

                Zoiets doe ik liever dan naar manifestaties gaan (waar je wel gezien maar niet gehoord wordt), petities te tekenen (daar vegen politici hun reet mee af), of zelf de politiek in te gaan.

                Op zich doen we het wel steeds beter : nu hebben we in elk geval 1 minister die naar ons luistert... (de hele dag, of je het leuk vind of niet)
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Blij dat jullie hier een eind uit de buurt wonen.
                  Voor mij is het kalf toch al verdronken, verleden jaar heeft een boer in de buurgemeente toch al een hennepplantage gezet, als hij dat dit jaar opnieuw doet maakt dat kempzaad toch niet veel uit.

                  Comment


                    #24
                    Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                    Dan pak je de auto en rij je 50km verderop ?
                    Als zelfs Hollanders guerilla zetten in de Belgische bossen kun je vast wel een plek vinden toch ?
                    Bij een goeie plek hoef je er bijna niet naartoe. Alleen als het extreem weer wordt, en als je moet gaan oogsten
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      Op zich doen we het wel steeds beter : nu hebben we in elk geval 1 minister die naar ons luistert... (de hele dag, of je het leuk vind of niet)
                      Eindelijk een overheidsinstantie je altijd naar je luistert .

                      Leuk idee voor het 10 jarig bestaan van JD.
                      Ik zeg 10000 ballonnen vullen met helium, zaadjes aan het touwtje en laat de natuur de rest doen.

                      Ik kan me nog iets herinneren dat BNN (na het paddo verbod) een keer paddo sporen uit een hete luchtballon heeft gestrooid over Nederland heen.

                      Nog een gevalletje van overgrow the government.
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                        Haha nog eens even snel kijken of we wat zaad kunnen regelen. Gewoon werkelijk overal strooien hahaha.

                        Comment


                          #27
                          Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                          En? Iemand wat gaan zaaien die dagen?

                          Comment

                          Bezig...
                          X