Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    ben al benieuwd naar de volgende foto's maatjen !

    ja dat van de stekkies had ik nog omthouden en zijn echt mooie volle dames geworden en zo tehoren safe zen spot voor die hipperd .
    wel lief van jou dat er al en aantal mensen gelukkig zijn gemaakt !
    ja hopelijk krijg je er genoeg lekkere rookertjes van maat maar dat zal er niet aan mankeren eh .

    maatjen houd u goed en groetjes ,

    Steundje

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      Hey Hip!
      Gelukkig gaat het weer goed met Afrodite dames. Hopelijk houdt de oogst de totale opbrengst op pijl.
      Mooi die SSH ! Toevallig las ik vanmiddag een mooi stukje daarover in Soft Secrets 2014/3.
      Heb je al van een lekker rokertje van de AutoBomb 2 mogen genieten? Vast wel

      groet, 12Bars

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Steun, de foto's zet ik als ik straks weer terug ben. Die moederplanten wil ik wel kieken maar moet dan even mee met mn maat als t uitkomt.
        De vrouw van degene waar ze staan weet van niets .... Ik heb ze getopt/gefimmd wat nodig was, dan hou ik stekkies over. Ik ga niet
        rondbazuinen dus heb ik ze aan 1 ouwe maat gegeven waar hij er lekker van kan gaan genieten. De seizoensplanten doen het beter als
        afs, das normaal maar ik heb zo weinig volle zon hier op balkon en dan komen die andere wel tot hun recht.

        12bar heee! Ja, die Afro's maken weer mooie groeischeuten aan. De 60 dagen groeiplanten gaan voortreffelijk met dat warme weer !
        SSH mooie plant, maar in t verleden gezeik gehad met afbloeiers haze ivm lange bloeitijden. Maar had ze gekregen uit vertrouwelijke bron dus .
        Auto Bomb 2 is goed te pruimen en zit al reeds in de weckpot. Ik zit em nu te roken !

        De weckpot is gevuld tot ongeveer de helft droog. Ik schat zo'n 16 gram droog, weet t nu wel op t oog. Te lui om te wegen met dit weer .

        Laters manne en geniet als t even kan ,

        Hippie .

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Update fotoshoot, in 4 dagen tijd is er aardig wat de lucht in geschoten .

        Nadia reg. 3x buitenkweek 2013-2014 !! 1517.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1518.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1519.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1520.jpg Special Kush #1 fem. buitenkweek 2013-2014 !! 1522.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1523.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1524.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1525.jpg .

        Nadia en Kush dag 60 groei. Superskunk plantje dag 21 groei, overpotten binnenkort buitenkweek 2013-2014 !! 1541.jpg slechte foto dag 6 groei Speedy Gonzales autoflower buitenkweek 2013-2014 !! 1540.jpg ... .

        Opbrenst auto Bomb 2 buitenkweek 2013-2014 !! 1546.jpg schat zo'n 16 gram droog, te lui om te wegen met dit kleffe weer topje Bomb buitenkweek 2013-2014 !! 1547.jpg ze smaakt citrus/limoen met en vleugje zoet, fluffy maar wel droog .

        Fijne avond en laters weer...

        Hippie .
        Attached Files
        Last edited by de oerhippie; 22 July 2014, 15:46.
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          So hips, vanavond even je kweekavonturen 2014 gelezen. Mijn hoofd tolt ervan
          Het is erg leuk en leerzaam om te lezen met heel veel mooie foto's.

          Keep up the good work!

          Maar waar is Ernie gebleven ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            Ha die Stemma, ja zit al op pag. 19 . Dank je voor de goede woorden .
            We gaan er weer tegenaan deze ronde, we zijn er nog niet dus groeien zullen ze.
            Ernie was ook niet zo kapot van de auto's maar heeft zn gram gehaald en wacht
            op de planten die gaan komen !

            Ben gewoon die Afrodite vergeten te posten . Daar komen ze dan; buitenkweek 2013-2014 !! 1530.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1531.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1532.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1536.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1538.jpg laatste foto stond ik op een omgekeerde pot, anders kon ik er niet bij !

            En nou maar doorgroeien, alhoewel er toch een paar moeten gaan verhuizen als het hier de pan uit reist. 2 mindere Nadia's gaan zowiezo naar de tuin, eventueel een Afrodite. De Kush blijft hier, 1x Afro en De mooie Nadia als het een dame blijkt.
            Dan heb ik nog de auto Speedy S. en die blijft ook . Ben gierig met voeding geven, enigzins wortelstimulator HP en om de 2 weken krijgen ze groei/bloei 1 compenent voeding van Hy Pro.

            Laat die zon maar weer komen,

            Hippie .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              buitenkweek 2013-2014 !! 1551.jpg superskunk dag 21 buitenkweek 2013-2014 !! 1550.jpg auto Speedy Gonzales dag 7 .

              De 2 Afrodite stonden droog vanddag toen ik thuiskwam, haar zijtakken hingen met hun scheutjes dan ook naar beneden.
              Heb ze 3 dagen geleden nog een watergift gegeven, maar de temperaturen liegen er niet om !

              Ideaal die hogere temperaturen tot nu toe, das goed voor groei en bloei ....

              Hippie says till next... !
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                Hij gaat lekker, en ook ik word blij van het weer.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  heey hippyy!!!!
                  ziet er weer lekker uit je dames!! dat topje ziet er ook heerlijk uit vooral als je zegt dat ze lemon/citrus achtig ruikt
                  laat t smakenn groetjes pik
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    He manne GPS en Poep, bedankt voor jullie reacties ! Ze gaat steeds beter smaken in die pot Poep , totdat t weer op is haha.

                    Ze doen t goed, ze willen graag, dankzij het perfecte weer met hoge temperaturen en af een toe een buitje.
                    Hier komen wat foto's die ik daarnet gemaakt heb.

                    2x Afrodite, dag 100 groei buitenkweek 2013-2014 !! 1563.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1564.jpg worden groot, kan moelijk buiten fotootje nemen toch even proberen buitenkweek 2013-2014 !! 1565.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1566.jpg ze gaan beide teken van voorbloei geven buitenkweek 2013-2014 !! 1574.jpg !!

                    Special KUsh #1, dag 66 groei buitenkweek 2013-2014 !! 1567.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1570.jpg mooie bladstructuur, wat wil ze graag pronken, yeah Nadia is regulier, dag 66 groei buitenkweek 2013-2014 !! 1571.jpg de concurent van de Kush, ik wacht geduldig op ballen of niet .

                    Superskunk, dag 27 groei buitenkweek 2013-2014 !! 1573.jpg klein, maar een prachtig plantje auto Speedy Gonzales, dag 12 groei buitenkweek 2013-2014 !! 1572.jpg in vergelijking met vorige zomer zie je duidelijk t verschil in groei !

                    Sinds de vorige update leven ze allen op kraanwater, binnenkort weer eens vertroetelen met wat voeding. Wortelstimulator krijgen de Afro's niet meer, zo kunnen de andere planten daarvan nog wat van profiteren .

                    Nice evening en till de next update,

                    Hippie .
                    Last edited by de oerhippie; 27 July 2014, 20:46.
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Ziet er allemaal mooi uit Hips !
                      Is je balkonnetje al gestut ?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        Hai Stemma, ja, dat allen op t 4 kante metertje . Zo zie je maar als 2 autoflowers geen autoflowers blijken te zijn.
                        De zaden Kush, Nadia, waarvan 2 al verhuisd zijn, en de kleine Superskunk waren reeds gezaaid, tot ik de waarheid
                        begon in te zien.

                        2 jaar geleden nog betonrenovatie gehad, ik ga er niet over inzitten . We gaan voor de opbrengst welteverstaan.
                        Als t niet gaat passen gaan we snoeien of verhuizen.

                        Hippie .
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          De Kush bij jou is ook zo`n mooie plant, erg mooie bladeren. Dat was het eerste wat bij me op kwam toen ik mijn o.g. kush zag opkomen. Qua structuur
                          van de bladeren de mooiste die ik gezien heb tot nu toe.

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Hey Theinsider, leuk dat je ff komt kijken . Ja tot nu toe ben ik tevreden, ook hoe ze haar zijtakken opbouwd.
                            Nu eens kijken wat voor buds eraf komen aan t einde seizoen !

                            Hippie .
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              Gevonden! stuur je nog wel even een pm als ik alles gelezen heb

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                Gaat lekker bij je! Beginnen al echt flinke planten te worden, ze worden vast overstelpt met liefde

                                Haha ken het gevoel dat je bijna niet meer op t terras kan komen, die van mij staat ook al proppie vol.
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X