Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

    Zie je dat ik bedoel.

    Goed verdiepen in stekken maken, want daar het echt het meeste en makkelijkste winst in. . Maar dat kost wel meer tijd en geld in om stekken maken met vergelijking uit zaad. Behalve als je het door de zon laat groeien.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

      Helaas vandaag gekeken naar de twee andere spots, maar daar stond ook niets.

      De plantjes waren iets te klein denk ik toen ik zet in de grond heb gezet want ik denk dat de slakken ze hebben opgegeten.

      Volgend jaar maar poging drie proberen, hahaha. 3 maal scheepsrecht hoop ik maar dan!!! Het zou mij ooit een moeten keertje lukken
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

        Terug Komend op de oogst van de Nadia's!

        Ik had alles aan een maatje geven en die rookt het gewoon in een joint. Hij is er super blij mee en wordt er lekker stoned van.

        Gelukkig weer iemand blij gemaakt
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

          Ha ja, snapte ook al niet waarom je het weg wilde gooien. Ook als het wat fluffy is wil toch niet meteen zeggen dat het niet werkt of niet te pruimen is?

          Anders had je er altijd nog hash van kunnen maken. Is ook wel leuk om te doen.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

            Het rare is dus dat het toch niet effect heeft in da vapo, maar dus wel als je het ouderwets in de fik steekt. Met mij andere wietjes heb ik dat niet dat niet dat niet ook vapo.

            Moet toch echt wel mindere kwaliteit zijn, maar zolang hij blij mee is ben ik dat ook.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

              ik heb toch altijd het gevoel dat ik meer effect heb van een joint dan van te verdampen, bij dezelfde hoeveelheid.
              Idem bij een pijpje. Bij het roken van een joint neem je volgens mij langzaam de THC op , terwijl bij een vaporizer en pijpje je de trek in 1 keer neemt. Ik las al dat een groot deel THC niet opgenomen wordt in je longen, dus dit lijkt me dan de reden dat je van 1 trek niet zo'n effect hebt...
              Maar ik kan natuurlijk ook volledig fout zijn!

              Comment


                Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                Bij een jointje komt er juist minder THC uit omdat je een flink deel verbrand. Zag laatst toevallig ergens een onderzoek waar uit kwam dat het ongeveer een factor twee scheelt. Een vaporizer haalt twee keer zoveel "medicijn" uit de wiet.

                Bij het roken van een joint is de temperatuur ook heel erg hoog dus dan trek je er toch juist sneller meer uit dan met een vaporizer? Althans als je met de vaporizer de temperatuur wat opbouwt (wat ik meestal wel doe). Je kunt er met een vaporizer natuurlijk ook meteen op de hoogste temperatuur in knallen om sneller een effect te krijgen, maar met een joint zit je altijd meteen aan die hoge temperatuur vast. Nog veel hoger dan bij een vaporizer.

                Denk wel dat je met een joint het effect sneller voelt, maar met een vaporizer zou je dus eigenlijk met de helft van de wiet toe moeten kunnen.

                We zouden het eigenlijk een keer moeten testen

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                  Welja ik dacht tot een eindje geleden hetzelfde, maar eigen ervaring spreekt dit tegen...
                  Misschien andere manier van rollen , en een zelfgemaakte vaporizer kunnen wel het verschil uitmaken

                  Comment


                    Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                    Nou ik ben vandaag bij mijn maat langs geweest, en ik snap nu hoe het zit. Het is en blijft gewoon slechte wiet te zijn. Hij werd er wel stoned van maar rookte wel 4 of 5 jointje van. Het blijft gewoon zwak spul!! Het ruikt ook helemaal niet, het ruikt gewoon naar plant!!!

                    Wel jammer vind ik zelf want deze wiet van mij krijgt echt een MZZ stempel!!!!

                    Maarja hij is er wel blij mee wat ik al eerder hebt gezegd, dus ach...........gelukkig voor hem heb ik het niet weggegooid!!

                    Ik vind met de vapo roken prima hoor, alleen proef ik niet echt een smaak (sterk) wat ik wel vaak leest dat dat juist zo goed is met vapo!!! Ach ik zeg maar zo, smaken verschillen
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                      Heb je wel eens geprobeerd op een wat lagere temperatuur te vapen? Op hogere temperaturen krijg ik altijd een vrij dikke wolk en dan wordt de smaak inderdaad wel wat weggeblazen. De vaporizer moet ook echt goed schoon zijn anders proef ik er ook niets van.

                      Sowieso zijn die terpenen er bij mij ook met 1 tot 3 halen wel al uit.

                      Mijn vriendin heeft juist een hekel aan die smaakjes, dus ik doe altijd de eerste haaltjes.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                        Kan niet bij mij vapo, is een vaste temp na opwarmen. Ik proef wel heel duidelijk als de wiet aan het verbranden en zwart gaat worden.
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment

                        Bezig...
                        X