Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow Autoflower in de kruidentuin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow Autoflower in de kruidentuin

    Korting op 420shop
    hooi ik doe mee met de spliff contest met white widow autoflower en misschien blue medi kush nog
    helemaal organisch met voeding van plagron bio
    hoop dat de autoflowers niet te laat bloeien zodat ik wat kan roken in de zomer
    succes aan de andere deelenemers ik ga half april zaaien denk ik
    jullie zien het wel
    grtzzz



    De soort

    White Widow Automatic Vrouwlijke Wiet Zaden

    Details:

    Geschikt voor: Binnen (I) Buiten zone B/C (E)
    Bloeitijd: I) 11weken E) Augustus-September
    Plant hoogte: I) 0.60-1.00m E) 1.50m
    Opbrengst: I) 450-550 gr/m2 E) 60-80 gr/plant
    Moeilijkheidsgraad: gemiddeld







    Update 26 mei

    Even een update in de beginpost, om te laten zien hoe ver we inmiddels zijn.
    Er staan nu 2 White Widow Autoflowers, waarvan 1 goed in de bloei en de ander sinds vandaag bloeiverschijnselen.
    Sinds vandaag is er ook nog een derde bij. Maar dat is tot nu toe niet meer dan een ontkiemd zaadje.
    Alles gaat prima! Last gehad van wat beestjes, vooral luizen, maar die zijn weg dankzij de lieveheersbeestjes.
    20140526_132727.jpg20140526_132734.jpg20140526_132753.jpg20140525_141537.jpg20140525_141508.jpg



    (meer foto's in de echte update, pagina 5)




    grtzzz



    27 Oktober 2014 - Eindverslag

    Het is al een tijdje stil in huize poepzak...
    dat komt omdat ie de hele dag pannegaar is van zn oogst
    de wiet zit al een tijdje in de potten en begint steeds beter te smaken!

    de white widow zeker.. het is gewoon echt white widow, heeft ook iets lekker zoets en het effect is super
    In totaal heb ik twee planten gehad: een mooie en een soort van downie. De gewone, mooie white widow groeide goed, niet super maar ook zeker niet slecht, gaf mooie dikke toppen die bedekt zijn met flink wat vette trichomen. Echt een lekker plantje dus! Ook de beestjes die erop zaten zijn geen echte bedreiging geweest en met minimale inspanningen heb ik het onder controle kunnen houden. De downie was vanaf het begin al een rare plant, maar ik wou haar toch een kans geven. Ze groeide nooit echt hard en had dunne takjes. Tot mijn verbazing, toen de plant een week of 2-3 bloeide, begon ze er steeds normaler uit te zien. Ook de toppen zagen er gewoon mooi frosty uit en waren eigenlijk niet te onderscheiden van de toppen van die andere white widow. Uiteindelijk heeft ook deze toch een heerlijk wietje gegeven. Wel wat minder, maar toch geen echt buitenbeentje.

    Cijfers

    Hier beoordeel ik de white widow op alles met een cijfer van 0 t/m 10. Alles zit door elkaar en de kwaliteit is niet heel verschillend, dus het gaat gewoon over de planten samen (hoewel het grootste deel natuurlijk van de beste plant was)

    Geur - 7,5 / 10
    Nu ze een tijdje in de weckpot zit smaakt ze naar echte white widow, en ze ruikt lekker! Ook een distincte zoete geur komt uit de pot naar boven.

    Uiterlijk - 8 / 10
    Het enige nadeel aan het uiterlijk is dat er wat veel kleine blaadjes tussen de toppen zitten. Dat maakt niet zoveel uit, want de toppen en bladeren zitten bomvol trichomen en ze ziet er heel mooi shiny uit.

    Effect - 7 / 10
    Deze wiet maakt me echt super stoned. Deze white widow rook ik heel erg graag, maar het is net of het effect iets mist. Niet erg hinderlijk ofzo, en ik weet ook niet precies hoe ik het moet beschrijven.

    Overall - 7,8 / 10
    Over het algemeen vind ik dit wietje een 7,8 waard en ik zou haar ook wel aanbevelen. Heb betere soortjes voorbij zien komen, maar zeker ook slechtere !

    Dit was dan mijn verslag voor dit jaar..
    Spliff Seeds, bedankt!

    Of ik nou iets win of niet, het was heel leuk om mee te doen en ik heb erg genoten deze zomer met het kweken van jullie white widow.
    En nu geniet ik er nog steeds van, in de vorm van een heerlijk kruid heb nog 1 zaadje over, wellicht komt die volgend jaar in de kruidentuin
    Attached Files
    Last edited by poepzak200; 27 October 2014, 16:54.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

    Hee poepzak,
    Veel succes met je kweekverslag! denkdat dat wel goedkomt, en hopen op een goede warme zomer met dikke cola'ss

    Gr JohnnyHaze

    Comment


      #3
      Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

      Ey poepzak

      De 2e is ook van start nu Veel succes met de contest en dat we allemaal mooie toppen mogen oogsten

      Comment


        #4
        Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

        Bedankt jongens!!
        De eerste white widow autoflower ligt nu te kiemen... deze ga ik voorgroeien onder een spaarlamp, weet nog niet welke.
        Ik wil gewoon een lekker vroeg wietje!!
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

          voor de buiten contest van spliff doe je alles buiten als je volgens de regels wil spelen.. ook het voorgroeien (wat bij autoflowers niet nodig is overigens)

          toch succes .. je bent de eerste die van start is gegaan .. ik hoop op veel zon in de eerste weken

          Comment


            #6
            Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

              ik heb ergens gelezen dat voorgroeien binnen toegestaan was... maar maakt niet veel uit want ik zet begin mei sowieso meer
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                Ik ga er lekker voor zitten
                Veel succes poepzak.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #9
                  Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                  Succes poepzak!!
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    #10
                    Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                    Leuk al begonnen!

                    Veel suc6!
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment


                      #11
                      Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                      Bedankt jongens!!!
                      Hier is ze dan! De eerste dame van het jaar. Hoewel ze nog niet echt een dame is eerder een zaadje in een pot :p maar dat msg de pret niet drukken komt snel goed
                      uploadfromtaptalk1394387006145.jpg
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                        Een vroeg begin is nooit te laat !

                        Suc6 en veel plezier poep...

                        Hippie...
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #13
                          Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                          Voorgroeien is gewoon toegestaan. Nog sterker het werd me zelfs aangeraden.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          (bij de blue medi kush)
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment


                            #14
                            Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                            uploadfromtaptalk1394629024690.jpg
                            Daar is ze toch !!
                            Zoals je misschien(!) aan het licht kunt zien, ze staat lekker buiten onder de zon. Mocht het weer te koud of te slecht weer worden gaat ze gewoon even naar binnen tot het weer haar weer in de tuin toelaat
                            Ik weet dat dit stress kan of zelfs gaat geven maar dat is totaal geen probleem, zoals ik al zei is dit me eerste plantje dit jaar en er zullen er zeker nog gaan volgen. Mijn oogst is zeker niet afhankelijk van dit pasgeboren babytje

                            Groetjes !!! En de rest ook succes met de contest!!(en natuurlijk alle andere kwekers)
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment


                              #15
                              Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                              Zo en we zijn vertrokken. Succes!
                              Grtz Jack
                              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                              Jack Herer in scrog
                              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                              Comment

                              Bezig...
                              X