Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

    Het lijkt allemaal goed te gaan met de planten , ik ben nog niet gerust op de spint, heb gisteravond weer gesproeid met spired van a.r.t.s.. Neemolie is onderweg. De autoflowers zijn nu 5,5 week oud. De toppen lijken zich aardig te vormen. Ze drinken nu half liter water per plant en ik hou voedingsschema van biobizz aan.P_20140423_090211.jpgP_20140423_090156.jpg
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #32
      Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

      Volgens mij heb ik hermafrodiet ertussen, heb al vraag gesteld in het daarvoor bedoelde topic , hier een foto. Hier komen al iets van oranje haartjes uit. Dit is bij een pineapple express af. Bij 2 anderen heb ik ook iets van platte balletjes verwijderd deze waren nog 'dicht'. Denk dat ik hem weg kan gooien. Wacht jullie antwoorden met smart af.
      Attached Files
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #33
        Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

        Dat is geen herma hoor, dat zijn harsballetjes. Smaakt best wel goed tss een joint.

        Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #34
          Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

          Calyx
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Calyx
            wikipedia: calyx =kelk of geslacht ? Nou weet deze noob nog niet zeker of het een hermafrodiet is, ik gok op geslacht ? Wel ingegeven door enige angst voor een hermafrodiet....

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Verder gezocht en vond dit plaatje vrouwelijk dus kan ik ze verwijderen. ?
            Attached Files
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #36
              Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

              Steffa die calyx is het teken van vrouwelijke bloei, ik heb het vorige keer ook gehad en dacht toen ook shit ballen, maar nee hoor gewoon de vrouwelijke bloei
              Bananen zie je links, rechts is wat jij hebt no problem

              Comment


                #37
                Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                @ thugz, QnQ en tuinbroek Bedankt ! Ik had hem al in de tuin gezet in afwachting van jullie antwoord. Vanavond moest ik toch weer sprayen met anti-spint van a.r.t.s. of neemolie dus dan kan na te zijn gesprayd , de tent weer in.
                Of is er dan weer kans op ander "ongedierte" wat ik mee neem
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                  Ja dat risico moet jezelf nemen, anders ff goed sprayen.Ja het blijft een gok.

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                    Ik laat hem buiten staan, ga niet de goden verzoeken. Kan ik gelijk zien hoe een plant het buiten doet , ook wel handig.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #40
                      Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                      Kan je ook het verschil merken met wat hij binnen doet en buiten.
                      Leer je weer een hoop van.Doe je hem beter in een grotere pot als binnen.Doe je twee grows van een soort.Ik ga het volgen.Maar het is nog geen ijsheiligen geweest en een week geleden vroor het snachts.
                      Nou succes!!!!!!

                      Comment


                        #41
                        Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                        Vandaag 6 weken oud ( vanaf zaadje) zouden dus nog 4 weken te gaan hebben volgens de beschrijving van Barneys farm. De opgegeven hoogte klopt niet dus we zullen kijken hoeveel de oogst afwijkt van de opgegeven 70 dagen

                        Gisteravond heb ik ze weer ingespoten met anti-spint middel en vandaag , speciaal voor de foto, met wat leafcoat ingespoten.
                        De neemolie wil ik van de week gebruiken ik vroeg mij af tot hoelang ik dit kan of mag gebruiken, de toppen heb ik gisteravond ook goed ingespoten met anti-spint maar ik realiseer me dat als ik tot het eind 1a 2 x per week de hele plant incl. toppen kletsnat spuit
                        dit misschien toprot in de hand werkt ? Leaf coat mag je top 2 weken voor de oogst gebruiken maar daar spuit je niet de hele top mee in, hoe doen jullie dit met neemolie ?

                        .P1230791.jpgP1230788.jpg
                        Ik heb net nadat het licht uitging weer eens wat foto's zonder hps gemaakt
                        hier overzicht in de tent(je)
                        P1230789.jpgP1230793.jpg
                        De toppen zijn al aardig in opbouw

                        P1230790.jpg
                        Hier zie ik bij de sin tra bajo in de bovenste blaadjes in het midden al de trichomen glinsteren of is dat wat anders ?

                        P1230794.jpg
                        Hier de naar buiten "verbannen" pineapple express, hij staat echt verscholen tussen andere struiken maar hij vangt wel volop zonlicht. Ik moest hem nog verpotten maar we hadden vandaag zoveel aanloop dat ik dit morgen ga doen.
                        De flinke regen van gisteravond heeft hem goed gedaan want toen ik hem gister buiten zette was hij al beetje slapjes in de bladeren, vanavond gewoon voeding gegeven.

                        Ik ben benieuwd of het nu goed blijft gaan
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #42
                          Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                          En ja , daar waren een paar hele gele bladeren bij de pineapple express! Ik kreeg een tip dat dit een voedingstekort zou zijn dus heb de planten gelijk 1,5 keer de voeding en algamic gegeven.
                          De topmax en bioheaven heb ik weggelaten , die gaan morgen weer mee.
                          P1230789.jpg help !! P1230790.jpgP1230791.jpgP1230796.jpg duidelijk geel met donkere vlekken.

                          P1230800.jpg Hier is duidelijk te zien dat de sin tra bajo nergens last van lijkt te hebben.

                          Bij de pineapple express had de fertometer al eerder oranje aangegeven maar ik dacht dat de aarde te droog was om goed te meten aangezien hij niet bij elke plant oranje aangaf. Tja niet echt bij stil gestaan dat een door de fabrikant aangeraden voedingsschema wel eens te weinig zou kunnen zijn voor een plant ! Zal voortaan beter opletten, hoop dat de schade niet te groot is. De pineapple express buiten lijkt minder last van gele bladeren te hebben maar ik heb hem evengoed de extra portie voeding gegeven, wel lastig want met dat mooie weer kijken de buren gelijk wat je aan het doen bent in de tuin....
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #43
                            Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                            Die roest plekjes dat is volgens mij een tekort van magnesium
                            volgens mij,maar het is een tekort ergens van,en nu hou je de schade beperkt.
                            Vind je dat niet link binnen en buiten te gelijk.Als de buren klagen staan de pigs zo op je stoep

                            Comment


                              #44
                              Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                              Net alle planten ingespoten met neemolie (mix met water en vloeibare zeep) van top tot teen. ik weet dat het riskant is met de toppen in vorming maar hierna neem ik om de 5 dagen de blaadjes af met een watje gedoopt in een neemolie oplossing. Het ruikt een beetje als spired van a.r.t.s. daar zal ook wel iets van neemolie extract inzitten denk ik. Tevens weer een anderhalve dosis voeding gegeven. De gele bladeren lijken ietsiepietsie meer groen te kleuren maar dat zal mijn wens wel zijn Het blad wat gisteren het geelste was viel er af bij het spuiten met neemolie (til ik de bladeren ook op).

                              De pineapple express buiten staat tussen andere struiken, deze heb ik niet ingespoten met neemolie maar wel voeding gegeven. Er zitten al allemaal spinnenwebben omheen, niet van de spint maar van normale spinnen.

                              Werd vanmorgen gebeld door de GS dat mijn gisteren bestelde zakmicroscoop een veel langere levertijd had dan op de site stond, dus heb ik deze maar bij een andere GS besteld hopen dat deze hem wel binnen 2 dagen kan leveren. Kan ik gelijk beter mijn bladeren controleren op spint. Terwijl ik heen en weer liep naar de badkamer stond ineens mijn hond aan de plantjes te snuffelen, hoop dat hij geen verse lading ongedierte naar mijn plantjes heeft gebracht.

                              Op de gele plakstrip zitten enkele fruitvliegjes, hier hoef ik me niet druk om te maken ?

                              Verder weet ik ondertussen al bijna zeker dat de plantjes niet allemaal tegelijk geoogst kunnen worden dus zal ik iets van een droogtentje moeten regelen. We hebben wel een pikdonkere ruimte in huis alleen daar komt weinig verse lucht binnen, er kan wel een ventilator staan maar lijkt mij dat drogen het beste met verse lucht gebeurt ?

                              Ik heb gekeken naar droogtentjes maar ik vind ze allemaal zo groot, zoveel ruimte heb ik toch niet nodig van 6 plantjes onder 250 w.
                              Zelf dacht ik dat de jardin crystal 60 http://www.growcenter-noord.nl/secre...cm-p-4407.html misschien een mooie oplossing is sluit ik aan voor mijn gewone bloeitent en neem ik dan mee met mijn afzuiger en filter in de bloeikast. Dan zou ik een oppervalakte van 50 a 55 cm in het vierkant hebben om de toppen te drogen of is dit te klein ? dan zou ik moeten kijken voor kastje van 60 bij 60 of 60 bij 90 .
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #45
                                Re: Eerste keer, power plant stek en af pineapple express, sin tra bajo en white berry

                                Ligt eraan hoeveel plantjes je moet oogsten denk ik! Ik vind dat koepeltentje wel klein, maar het zou zomaar kunnen. Een grote doos met gat in inlaat bloeitent.. En andere kant doos een gat met n doolhofje tegen t licht? Zo ga ik t denk ik doen, als ik niet alles tegelijk kan of ga oogsten.. Maar n iets grotere tent kost ook nie zoveel (en misschien xtje leuk voor m microkweekje)
                                Suc 6 man!!

                                Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X