Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenseeds AutoWhitewidow - Buiten - met voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Greenseeds AutoWhitewidow - Buiten - met voeding

    6L potten met 3L aarde erin... music4.gif

    Ga je straks ook 10 liter in die 16L potten doen ?
    Gaan ze nog naar buiten, of helemaal niet meer ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Greenseeds AutoWhitewidow - Buiten - met voeding

      Sarcasme? Ik ga de potten aanvullen tot aan de rand zoals ik nu deed bij men 6l potten. Ik hoop haar rap terug buiten te kunnen zetten in de serre wanneer het mooier weer is. De serre lekt wat waardoor de bodemgrond te vochtig wordt en dan kan ik geen voeding meer geven.


      Tips zijn altijd welkom


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: Greenseeds AutoWhitewidow - Buiten - met voeding

        Yea, daar zit ik vol mee
        Kun je ze niet ergens op zetten dan, want dat licht is erg belangrijk, autoflowers groeien al niet zolang.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Greenseeds AutoWhitewidow - Buiten - met voeding

          Helaas ben ik enkele dagen geleden opgenomen geweest in het ziekenhuis... Dus wordt men plantje verzorgd door men moeder (ik ben 22) heb sinds begin deze week overgeschakeld naar de plagron terra bloom voeding met de canna boost. Bij tekens van wat ik denk dat het begin is van plaats waar de wiet zal groeien(kan niet op de naam komen van de blinkende draadjes die zichtbaar worden). Hieronder wat fotos van het moment de dag voor de start van de nieuwe voeding. de draadjes zijn moeilijk te zien op de foto... .

          Ik heb de wat niet zo mooie stukjes van men plant getrokken zodat jullie mischien wat tips kunnen geven?

          Hij staat al heel de week nu in de serre. Achter het raam kweken is niet zo goed voor de plant maar het kon niet anders bij gebrek aan lamp. ( ben wel aan het rondkijken voor een LED lamp) maar dat zal ik pas na de zomer aankopen als mijn vingers wat groener zijn. Mid deze week zal ik fotos tonen van de plant na een weekje in de serre te staan met de nieuwe voeding. Ik ben zelf ook zeer benieuwd


          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

          Comment

          Bezig...
          X