Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoppen met roken is meer blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Stoppen met roken is meer blowen

    Ik rook al 7 jaar geen gewone sigaretten meer, ik gebruik wel tabak bij men spliffer dagelijks 1 ...

    Sigaretten zeggen me niets, al rook ik wel liever tabak in men joint.... Smaken verschillen denk ik dan

    Comment


      #17
      Re: Stoppen met roken is meer blowen

      ik snap het tevergeefs,
      ik kan ook niet zonder sigaretten, al paar stop pogin's gedaan,maar tevergeefs.
      4dagen houw ik het vol, en dan word het een hell
      zoon e sigaret werkt ook niet, je krijgt nog meer nicotine binnen als een gewone sigaret,
      waardoor je drang nog groter word,
      en daarbij is zoon e sigaret zelfs ongezonder dan de sigaret die wij gewend zijn.

      die nicotine is het probleem....
      helaas zit dit al in de tabaks plant zelf, het word aangemaakt via de wortels.
      en versprijd zich en hoopt zich op in de bladeren,
      daarom zie je ook nooit zuigende insecten op die planten of bladvreters,omdat de nicotine de plant beschermd ertegen,
      wellicht begrijp je nu ook waarom kwekers soms en middel maken met ontrokken nicotine tegen die rot beestjes.

      succes en hopelijk heb je weer wat geleerd hiervan,
      dus die gezegde dat al het goede uit de natuur voor ons klopt,klopt ook niet

      staff

      Comment


        #18
        Re: Stoppen met roken is meer blowen

        als je gaat blowen, blow dan puur. Anders niet!
        werkte bij mij!

        Comment


          #19
          Re: Stoppen met roken is meer blowen

          Pure joints draaien zijn killer😐

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: Stoppen met roken is meer blowen

            Keuzes maken,dat is hetgeen wat je moet doen voor de rest geen reet.

            Comment


              #21
              Re: Stoppen met roken is meer blowen

              Mijn idee: elektrische sigaret voor je sigaret vervanging en je wietje puur vaporizen.
              Geen rook meer en toch voldoening.
              Tenzij je het roken helemaal kan laten [emoji12]
              Using Tapatalk

              Comment


                #22
                Re: Stoppen met roken is meer blowen

                Hoe ik van sigarette afkwam kijk ik rook en blow sinds mij 12de dee een dag met een grammetje want kon het niet meenemen en op mijn 14de eigg gewoon de heledag door makkelijk 7 gram per dag werd er gerookt in een groep van 6 ( allemaal leeftijds genoten en dee met een pakje sigarette 2dagen zoiets ben nu 19 (bijna 20 ) en heb al die jaren nog door gerookt op mijn 19de verjaardag dat zijn nu 8maande gelede probeerde ik te stoppen met roken en ik rookte toen makkelijk 5gr in me eentje weg dus was weer effetjes begonnen met sigarretten en daarna bij de 2de poging pakte ik het anders aan ik rookte toen een dag 1 sigaret alleen bij het wakker worden en een joint na het avond eten dat dee ik eenmaand lang toen liet ik die. Sigaret in de ochtend liggen en had elke dag steeds minder sigaret er in me joint gedaan tot ik uiteindelijk puur rookte nu paar maandjes later en ben helemaal sigarette vrij. En blowen doe ik 2keer in de week en het verlange naar een joint of sigaret is weg ook wel word er dagelijks sigarette voor me neus gerookt heb er geen behoefde meer aan bij mij heeft het geholpen miss heeft iemand hier wat aan

                Comment


                  #23
                  Re: Stoppen met roken is meer blowen

                  Mensen, mensen, mensen....zo moeilijk is stoppen met roken toch niet?
                  Sterker nog; vind het behoorlijk makkelijk...
                  Zo makkelijk zelfs.....

                  DAT IK HET AL WEL 20X GEDAAN HEB.......8-(

                  ...... (blijft een schier onmogelijke taak)

                  GRTZ KAYA

                  Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                  HOME WEED HOME

                  Comment


                    #24
                    Re: Stoppen met roken is meer blowen

                    Goed gedaan stoner, je moet inderdaad gewoon puur roken en je sigaretten of tabak gewoon weg flikkeren, je moet natuurlijk ook wel een beetje karakter hebben en een wil om te stoppen anders ga je gewoon automatisch lekker smoesjes verzinnen om maar te blijven roken.
                    Ik hoorde of las dat als je te jong gaat blowen dat je daar dan dom van word maar dat valt ook wel weer mee zie en geloof ik

                    Comment


                      #25
                      Re: Stoppen met roken is meer blowen

                      Puur roken of verdampen thats the spirit

                      Comment

                      Bezig...
                      X