Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hervullen e sigaret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hervullen e sigaret

    Vond het juist wel "grappig" dat iemand roept hoe geweldig gevaarlijk een bepaald aspect van de e-sigaret zou zijn en dan achteraf blijkt dat hij totaal niet weet hoe die dingen werken en dat hij dan ook het artikel finaal verkeerd begrepen heeft.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #47
      Re: Hervullen e sigaret

      Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
      Dus kom me niet aan met zon domme uitspraak.Zit er nog wat oud zeer jochie daar begint het wel op te lijken, of schep je er plezier in om zo maar wat te roepen, ga es achter de computer weg en leef een leven.
      Oud zeer? Ik kan me niet herinneren eerder door jou beledigd te zijn. Of heb je een dubbele account op JD?

      Comment


        #48
        Re: Hervullen e sigaret

        Ach je weet precies waar ik het over heb, en waar rook is is ook vuur ik vind die dingen niks mag ik dan mijn mening nietwaar geven nog even en je krijgt trammelant als je je mening verkondigd, mag je dan niet meer zeggen wat je van iets vind dat het nog niet helemaal veilig is.Het is gewoon een hype die hele e sigaret en die is niet gemaakt om copd patienten beter te maken.
        Ze zijn gemaakt om geld te verdienen.Niet omdat ze zo veilig zijn.

        Comment


          #49
          Re: Hervullen e sigaret

          Ja wel 5 had je dat nou pas door dan? Ik dacht dat je daar wel al een theorie voor had blani.
          Jij hebt altijd wel wat te melden en vooral als ik het zeg, jij discrimineert toch niet.

          Comment


            #50
            Re: Hervullen e sigaret

            Bepaalde dingen vallen wel op.
            Maar ja je zult het maar leuk vinden.
            Naast een leuke hobby ook een minder leuke hebben

            Comment


              #51
              Re: Hervullen e sigaret

              Bij deze mag er van mij een slot op mn topic.

              Comment


                #52
                Re: Hervullen e sigaret

                Wat een vijandige toon, we mogen toch wel van mening verschillen ? Uiteindelijk wordt alles gemaakt of uitgevonden om geld aan te verdienen. Copd geneest niet maar mensen heben over het algemeen wel meer ' lucht' met een e sigaret dan met gewoon roken, hoef ik alleen maar naar mijn pa te kijken. Hij moet stoppen met roken maar heeft veel moeite om te stoppen daarbij helpt een e sigaret prima. Steeds iets minder nicotine totdat je op 0% zit. Zo zijn er bij ons in de familie al een aantal gestopt. Zelf heb ik ook minder last van mijn astma nu ik elektrisch rook, minder hoesten en minder inhalatorgebruik.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #53
                  Re: Hervullen e sigaret

                  Onderzoeken van fabrikanten vanuit de tabaksindustrie zijn idd geloofswaardig Steffa.
                  Oftewel dat ze je minder laten blaffen zegt vanuit die hoek mij helemaal niets.

                  Comment


                    #54
                    Re: Hervullen e sigaret

                    Nou dan behoor je tot de weinigen steffa, de tabacs industrie is door en door slecht.Geloof me maar mijn vader werkte in die tak bij theodoris niemijer ik heb zn gouden klokje hier in de la liggen voor 25 jaar trouwe dienst.En wij kregen altijd veschillende bladen en waar de zogenaamde onderzoeken van phillip morris wel instonden.Het personeel mocht roken wat ze wilden en kregen elke week ook nog ladingen sigaretten.Die tak van industrie bestond geheel uit leugens, mijn vader is 20 jaar nadat hij stopte ziek geworden.
                    Ik weet ongeveer hoe ze het maken en er gaat zelfs dropmelange door.Ze produceerden al terwijl ze wisten vanaf het begin dat roken zeer schadelijk was, maar dat is heel lang verzwegen ook door de regering.
                    En net als met de gevolgen van tabac vind ik dat er eerst maar eens meer onderzoek komen naar de E-sigaret, want veel onderzoek is er nog niet gedaan.
                    En ik vind het al rot genoeg om verslaafd te zijn aan iets wat onze generatie als oke door de strot is geduwd door zgn medische onderzoeken.De fabrikanten wisten van de giftigheid, maar ja er kon lekker aan verdiend worden.

                    Comment


                      #55
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #56
                        Re: Hervullen e sigaret

                        Ja en daarom moet je altijd kritisch zijn over dingen die je in je lichaam opzuigt (daarom kweek ik biologisch) want ik weet niet wat ze er door mieteren.

                        Comment


                          #57
                          Re: Hervullen e sigaret

                          Ga alvast maar stenen sparen, dan kan je straks een tempel voor jezelf bouwen, beste Lou.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            #58
                            Re: Hervullen e sigaret

                            Olol.ik denk denk dat jij een zeldzame zaadlozer bent.Als je klaar komt dan ppffffff geen sperma maar een wolkje
                            Ps neem het met een lach nou en mischien ja nou het was weer ontzettend gezellig nou ontzettend

                            Comment


                              #59
                              Re: Hervullen e sigaret

                              Dr werd wel gediscussieerd beste
                              Moosbach pppllfffffffhhhbbb

                              Comment


                                #60
                                Re: Hervullen e sigaret

                                Ik kweek ook biologisch om die reden
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X