Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hukp aub

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: hukp aub

    Het is waar dat als je eenmaal een psychose hebt gehad je hier vatbaar voor blijft dus een goeie raad: STOP MET BLOWEN!!!!
    Als je, je echt niet goed voelt in je hoofd en je vel ,gaat blowen het er niet beter op maken en zeker niet bij psychoses.
    THC kan psychoses namelijk triggeren, dit is heus geen verzinsel van de overheid om mensen van wiet af te houden hoor.
    Het is gewoon zo.

    Ik wil je niet afkraken, ik bedoel het goed.
    Ik zou het echt laten als ik van jou was, tenminste tot je, je een stuk beter voelt en alles terug op een rijtje hebt gezet.

    Comment


      #17
      Re: hukp aub

      Helemaal eens met Orgasmotron. Misschien nu even niet leuk, maar komen echt wel andere leuke dingen voor in de plaats. Hoe afgezaagd dat ook klinkt
      Rough! Rough! Arrrr..

      Comment


        #18
        Re: hukp aub

        Grappig dat jullie hetzelfde zegge als prof. Therapeuten die daarvoor dus opleiding genoten hebben
        tuurlijk wist ik dat ook zelf wel dat ik moet stoppen bij blowen en ben ondertussen 12 dagen 'clean'.
        ik ben er ook van overtuigd dat de thc waardes gewoon te hoog worden voor de dagelijkse blowers.
        ik heb altijd veel liefde gehad voor de wietcultuur en alles errond.
        Zoals iedere grower waarschijnlijk.
        ik ga nu stoppen met blowen en k ga die bestelde zaden doneren aan iemand uit mijn vriendenkring samen met de tent hem een gezonder alternatief aanbieden en mijn geringe growkennis doorgeven.
        ik zeg niet dat ik nooit meer ga blowen maar een paar jaar toch zeker niet.
        Die THC gehaltes zijn niet gezond meer das ni de stuff die BOB MARLEY
        indertijd rookte ik heb een gelezen dat de gemiddelde thc gehaltes in de jaren 70 maar een 2a4% bedraagde.
        ik ben dan ook zeer gelukkig dat de CBD genetica aan een revolutie bezig is en bn er van overtuigd dat deze de toekomst zijn.
        heeft hier nog iemand goede ervaringen daarbij of er nu 1tje staan graag uw review.

        Oprechte groeten BITCOIN
        Last edited by bitcoin; 27 April 2014, 12:13.

        Comment


          #19
          Re: hukp aub

          Ik ben zelf bezig aan een opleiding voor zorg/hulpverlening dus ik heb al het een en ander gezien en gehoord wat psychologische stoornissen betreft.

          Zelf heb ik ook onlangs besloten om niet meer te blowen in periodes dat ik me niet goed voel in mijn hoofd.
          Het wordt er niet beter door, integendeel.

          Die CBD rijke soortjes zijn geen slecht idee denk ik, maar ik zou inderdaad even wachten tot je alles terug op orde hebt.
          Heb niet direct een kweekverslagje gezien met CBD soortjes op dit forum maar er zullen er mss wel een paar zijn.

          Ik wens je veel succes en beterschap

          Als er iets is kun je steeds op dit forum terecht, we zijn er ten slotte niet alleen om elkaar te helpen met kweken.

          Groeten van Orgasmatron

          Comment

          Bezig...
          X