Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hukp aub

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hukp aub

    Korting op 420shop
    Kzal beginne bij het begin:

    de pkanten hebben 4 dagen zonder verlichting gezeten omdat ik opgenomen was in hospitel
    toen ik thuis kwam vond ik raare plekken oo de bovenste blaren
    Ze staan op gewone potgrond en krijgen voeding het minimum 1ml grow plagron op 2 liter water dus egt ni veel voedint.
    daarom denk ik v9edingstekort wss.
    hopelijk geen ziekte of dergelijke.

    zodra ik foto kan uploaden toch
    wat denken jullie?
    Chreers

    #2
    Re: hukp aub

    K krijg ook altijd rare plekken op mn blaren! kapot prikken, vocht eruit....... En dan n pleister!

    Suc 6 man

    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: hukp aub

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...iciteits-panne

      hier vraag je het ook al
      als je nu eens foto's plaatst kunnen anderen zien wat de problemen zijn!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: hukp aub

        @angel7777 : ZODRA IK KAN UPLOAD IK FOTO'S --> ni gelezen ?
        En dit is niet 2 keer de zelfde vraag want in dat andere topic vraag ik of ik herma's ga krijgen door 4 dagen geen licht!
        Terwijl ik in dit topic mijn bladprobleem probeer op te sporen , snap je?

        ik heb trouwens besloten om ze te laten staan en zien wat ter van komt.
        wat ik ook heel raar vind is na 18 dagen 12/12 de bloei nog niet vollebak int gang is ?:-s
        Voor die bladproblemen heb ik een theorie: planten transpireren hevig zonder licht zolang zo hebben ze meeldauw of dergelijke opgelopen
        nu hebben ze ondrrtussen een middel gekregen voor algemeene ziektes te bestrijden. Kijken hoe ze hier op gaan reageren en hopelijk heb ik gelijk anders gaat dit een zware uitdagende ronde worde ! 4 SURE !


        ik krijg er maar geen geupload ver@!/% morgen nog es proberre


        Cheers
        Last edited by bitcoin; 25 April 2014, 03:15.

        Comment


          #5
          Re: hukp aub

          Als je je bladprobleem nu probeert op te lossen op deze site.... Monty 's bladproblemen... En google helpt ook

          Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: hukp aub

            @ hatsiijoe : met monty probleemoplosser kom ik uit op nr 10 namelijk
            de planten zullen niet bloeien !
            klopt ook want ik heb al aangehaald dat ze na 18 dagen nog altijd niet bloeien?! Huh?! WAT NU ?

            THXS
            CHEERS

            Comment


              #7
              Re: hukp aub

              Dan word de kans klein denk ik dat je er nog n mooie kweek van afhaald.. en de kans op hemafrodieten ligt ook op de loer.. Stel dat ze wel gaan bloeien...

              K zou t nie weten (als je afbeeldingen googled, die jou blad weergeven? en die dan upload.. Zodat iedereen t kan zien..)

              Suc6

              Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: hukp aub

                Dus dan gaan ze nooit of nooit gaan bloeien?
                Ik wist ni eens dat dit kon ?!
                De 6 de april is de klok veranderd dus zouden ze nu toch moeten bloeien he

                Kzal es zien op google of ik een foto vind.
                het is echt alleen de bovenste maar niet alle planten hebbe het wel 3 van de 5 .
                maar in achterstand van bloeie zijn ze gelijk!

                - - - Updated - - -

                Vind geen foto die er op trekt pfff zeg dat het ni waar is he...
                Zoveel moeite voor niets... damm

                Comment


                  #9
                  Re: hukp aub

                  voor je eigen bestwil, begin opnieuw
                  ik neem je niet in de zeik of wat dan ook
                  alle energie en tijd die je er nu in gaat steken is verloren tijd mijn mening
                  voor ze weer hersteld zijn van hun bladprobleem hebben ze misschien al teveel stress ondervonden!
                  ik vermoed dat de gewone potgrond de boosdoener is!

                  zonder foto's blijft het voor iedereen gissen!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: hukp aub

                    Je hebt gelijk angel.
                    K had positiever nieuws nodig op dit moment in mijn leven.
                    anyway so be it .

                    Nieuwe zaden zijn al besteld zullen dinsdag in de brievenbus zijn.
                    ze krijgen nog tijd tot als de nieuw zaden toekomen wss moet ik ze weg gooien toch spijtig mja.

                    nieuwe zaden :

                    Delahaze per stuk - Paradise seeds
                    xHonolulu Haze Sagmaratha
                    Vanilla Haze cBD Seeds
                    Temple haze Flying dutchmen
                    Auto Lavender autoflower CBD Seeds

                    Comment


                      #11
                      Re: hukp aub

                      Hoelang heb je voorgroei gegeven, hoe oud zijn de plantjes nu? Plantjes hebben vegetatief stadium van +-6 weken vooraleer die beginnen bloeien ongeacht de lichturen.

                      Mooie zaadkeuze die hazen, weet niet of je beperkt bent in groeihoogte maar haze kan hoog worden!

                      Grtz en succes

                      Comment


                        #12
                        Re: hukp aub

                        @bitcoin
                        het enige positieve wat ik kan zeggen is zoals je nu zelf al zegt opnieuw beginnen.
                        ik ga geen tijdverspillende info geven die MISSCHIEN de plantjes kunnen redden of je valse hoop geven!
                        stekker eruit, plant eruit, tentje schoonsoppen/ontsmetten, gaatje maken voor volgende zaailing tussentijds in de potten waar je de ouwe planten uitgetrokken hebt en meteen zaaien en draaien als het zaad binnen is
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: hukp aub

                          Bloei na 18 dagen 12/12 hoef je zowieso niet te verwachten. Reken op minstens 23 dagen voordat je de eerste haren kunt spotten.
                          Geduld, is een schone zaak.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: hukp aub

                            Tuurlijk dat ie overnieuw moet beginnen maar ie moet ook inzien dat wiet kweken niet zo snel gaat of je zelf wil. Van mij mag het van zaad tot oogst een week verschil tussen zitten maar spijtig genoeg duurt het iets langer.

                            Grtz en succes met je nieuwe zaden en je gezondheid.

                            Comment


                              #15
                              Re: hukp aub

                              Dank jullie iedereen met de hulp ik appericieer dit echt!
                              de zaden moeten nog betaald worden. Ik denk ook dat gewn opnieuw beginnen het beste oplossing
                              opdit moment is. Ik heb dan ook nog eens kans dat ik herma 's ga krijgenen dat zie ik pas nog later in de tijd.
                              vandaag weer problemen gehad met gezondheid eens een psygose blijf
                              je vatbaar ervoor blijkbaar dingen opkroppen in je hoofd is niet gezond.
                              echt niet.

                              k zal eens probrren een foto te uploaden als je niets ziet weet da het niet gelukt is.

                              groeten

                              Comment

                              Bezig...
                              X