Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

    Google eens naar Monsanto enzo...volgens mij was hier al minstens 1 topic over op JD.
    Je kunt de zaad-wereld wel willen beheersen, maar dat is alleen mogelijk als je zorgt dat ander zaad door een 'mysterieuze ziekte' wordt getroffen waar je genetisch gemanipuleerd zaad wel tegen kan.

    Mgoed..buiten dat..
    Knappe vent die hier het hek voorbij komt zonder dat ik dat wil, en als-ie ook nog aan mijn kropjes sla komt gaan we een serieus probleem hebben.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

      Dat is wel een link met een hele zooi onzin bij elkaar.

      Dat verhaal waar die "New World Order" blauw blauw naar verwijst is een jaar oud inderdaad.

      De conclusie wordt onderaan al genoemd. Geen restricties voor moestuintjes.

      Wel een beetje triest dat ze beweren dat dat is omdat "ze" luisteren naar protesten. Maar goed, na dat hele lulverhaal ga je natuurlijk ook niet zeggen dat je een complete onnozele bent dat je de bulletin van die Facebook mevrouw klakkeloos overgenomen hebt.

      Dan doet hij er nog een schepje bovenop met de suggestie dat GMO hetzelfde is als genocide.

      Er was 1 onderzoek dat zou aantonen dat Roundup bestrijdingsmiddelen kanker zouden veroorzaken. Niet GMO op zich dus, maar het gif. Dat onderzoek was zo slecht uitgevoerd (bewust gericht op een bepaalde uitkomst) dat het later weer ingetrokken is.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18
        Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

        Heeey jongens sorry voor de commotie maar zoals je dan ook hebt gelezen vraag ik of iemand anders ook hier iets over heeft gehoord.

        Ben allang blij dat dit klinkklare onzin is.

        Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
        Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

        Comment


          #19
          Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

          Die "New World Order" gast post het ook alsof het iets nieuws is. Die moestuin site waar hij naar verwijst geeft geen datum bij het bericht. Dus je moet dan inderdaad al 3 keer klikken voordat je eindelijk ziet dat het gaat over een hoop paniek om iets die een jaar geleden al ontkracht is.

          Wat ik zelf wel grappig vond was dat een (kleine) zaadhandel als "Vreeken Zaden" het gepaniek ook zo zat was dat ze een tekstje op de voorpagina van hun website hebben opgenomen:
          IS EUROPA TEGEN BIODIVERSITEIT?
          Veel van onze klanten maken zich bezorgd omdat internetjournalisten (die zelf de verkeerde informatie kregen of om andere reden de clou niet begrepen) berichten hebben verspreid, die een soort complot suggereren vanuit “Europa” tegen kleine zaad*bedrijven en tegen het hobbymatig telen van zaden. Ter geruststelling zetten we deze info op onze site,

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #20
            Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

            Dat die 'Nieuwsbreker met zijn blog een jaar te laat is ok, maar zeg nu niet dat Round-up een onschuldig goedje is he.
            En er zijn daar veel meer onderzoeken naar gedaan, als je het dan toch hebt over onderzoeken die bewust naar een richting gestuurd
            werden/worden, kijk dan liever naar Monsanto zelf.

            Comment


              #21
              Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

              Ik zeg alleen dat de claim dat GMO (in het algemeen) kankerverwekkend is nergens op gebaseerd is. GM wordt ook niet alleen gebruikt om planten resistent te maken tegen Roundup.

              Die test met die ratten met kanker was wel echt intens triest en dat is wel precies "de" test waar dat soort alu-hoedjes steeds weer mee komen.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #22
                Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

                Er was 1 onderzoek dat zou aantonen dat Roundup bestrijdingsmiddelen kanker zouden veroorzaken. Niet GMO op zich dus, maar het gif. Dat onderzoek was zo slecht uitgevoerd (bewust gericht op een bepaalde uitkomst) dat het later weer ingetrokken is.
                Hmhmhm hier maak ik iets anders uit op.
                Maar we gaan niet hervallen in die shizzle van verleden jaar he

                Comment


                  #23
                  Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

                  Hoezo? Dat specifieke "onderzoek" was slecht, maar het innemen van gif kan ik me wel van voorstellen dat dat niet bevorderlijk is voor de gezondheid Al denk ik dat het ook allemaal wel mee valt. Als het echt zo kankerverwekkend zou zijn als sommige mensen doen voorkomen dan zou heel de VS al kanker hebben. Laat onverlet dat ik het zelf liever niet zou eten (voor zover je daar controle over hebt). En die fructuse zooi van die Amerikanen al helemaal niet. GMO gemaakt om resistent te zijn tegen ziektes of plagen zou ik dan weer geen enkele moeite mee hebben.

                  Maar goed, dat is allemaal wat off-topic. Zo lang we geen landbouwbedrijf hebben met een omzet van een paar miljoen en een flink aantal werknemers mogen we gelukkig nog steeds zelf bepalen welk zaad we planten. Afgezien van cannabis dan

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #24
                    Re: Kropje sla kweken word illegaal in nederland !/?

                    Mijn alu-hoed moet kapot zijn. Ik heb 'em op, maar ben nog steeds niet bang voor GMO.

                    Comment

                    Bezig...
                    X