Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

    Lieve mensen, ik heb net uitgebreid mijn trichomen goed bekeken en van al m'n planten op 2 plekken wat afgeknipt en goed met de microscoop gekeken en wat blijkt, ik kom bijna geen clear tegen en alles is al milky/amber 80/20 dus ik ga vanaf vandaag spoelen! Maar ik had eigenlijk geen Amber willen hebben [emoji17] als ik nu 2 weken ga spoelen is dan niet de hele boel Amber? Of loopt dat niet zo'n vaart? Groetjes!
    Last edited by rezpiet; 23 July 2014, 07:28. Reden: foto
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

    Comment


      Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

      dat hangt van soort tot soort af , hoe snel ze amber zal worden !! zou tog wel op zen minst 10 dagen spoelen

      groetjes en gl met de laatste loodjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

        @k1 tnx m8, is het raadzaam om te spoelen met cannazym? Of is dat overbodig
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

        Comment


          rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

          Hoi daar! Hier nog een foto update van de dames. Ik ga ze ergens volgende week omhakken! Zitten 70/30 milky/Amber. Ook zijn ze al ff in de 2e bloei geschoten en er is weer een scheut nieuwe bloeiharen bij gekomen. Ze zijn nu 9 dagen aan het spoelen. Wie gokt hier de opbrengst goed? Ik ben vet benieuwd naar de smaak en opbrengst. De oogstkoorts begint lichtjes te komen.
          Ze ruiken heerlijk donker aarde/zoet


          Groet!
          Last edited by rezpiet; 31 July 2014, 21:34. Reden: typo
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

          Comment


            Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

            Hoi rezpiet
            Knipse straks je hebt verdomd mooie cola,s staan.
            Je bent al aan het spoelen?
            Spannend hoor ben benieuwd.
            Succes he.

            Comment


              Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

              En gewoon met water spoelen

              Comment


                Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                Oke Thanks tuinbroek! Dat knippen wordt idd nog een klusje denk ik misschien doe ik het met een vriend onder t genot van bier en muziek. Ff een nachtje door maar denk ik. Ik geef nu ook alleen afgezuurd water inderdaad. Ik heb de hele bloei op 400 watt gedraaid vanwege de warmte en ik heb de eerste dagen groei op 250 watt gedraaid. Bij jou draait het ook nog altijd lekker zie ik! Het ga je goed!
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                Comment


                  Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                  Jongens, ik denk dat ik beginnende rot heb geconstateerd bij 1 plant gvd!!. Kan iemand dit bevestigen? Ik ga ze morgen omhakken denk ik.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                  Comment


                    Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                    Ziet er idd wel naar uit, maar is moeilijk te zien... rot voelt zacht en vochtig aan, en je zal het makkelijk kunnen lostrekken van de bud...

                    Wel vette toppen man! laat het je smaken
                    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                    Comment


                      Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                      Jack tnx m8, ik heb die Bud geknipt net om uitbreiding te voorkomen, ik kon ze idd makkelijk lostrekken. Ik ga morgen het bruinere spul eraf knippen van die top. Ik hoop dat ik er snel genoeg bij ben man, ik stress m nu
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                      Comment


                        Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                        Heb er ook al genoeg mee te maken gehad (telkens in de hoofdbuds), maar als je er snel bij bent, valt het verlies best wel mee... is natuurlijk niet prettig om te moeten snoeien in je toppen Redden wat te redden valt en dagelijks kijken, want het kan best snel opduiken heb ik al gemerkt...
                        Succes en enjoy the smoke
                        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                        Jack Herer in scrog
                        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                        Comment


                          Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                          je dame een paar keer toppen in de groei tijd wil ook helpen volgende keer.
                          Krijg je meer gelijkmatige buds die misschien kleiner zijn maar niet zo snel rot hebben

                          Comment


                            rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                            Man msn man.wat is dat knippen een werk zeg....ik heb me er lelijk op verkeken. Lekkere bezigheid met deze hitte... Uiteindelijk heb ik alles omgehakt. En het staat nu te drogen. De grote buds heb ik in kleine stukjes geknipt en in een visnet te drogen gelegd en de andere helft kleinere buds op de kop aan een droogrek. Het viel uiteindelijk mee met de rot. Maar de omstandigheden zijn niet ideaal om te drogen nu. Het is gemiddeld 25 graden en luchtvochtigheid van 60 % en daar moet ik helaas de afzuiger voluit voor zetten anders schiet de lv uit naar 76% :/
                            Last edited by rezpiet; 5 August 2014, 18:12. Reden: typo
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                            Comment


                              Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                              yo rezpiet,

                              hoes t man? al klaar met drogen? had ff een vraag voor je man. is het normaal als je je toppen gaat drogen dat die de eerste dagen zacht worden. voor het omhakken van de planten waren de toppen echter hard . bij het drogen voelden ze dag 1 zacht aan en dag 2 iets minder al. is dit normaal?

                              mvg,

                              rastaman

                              Comment


                                Re: rezpiet's eerste kweek 5x jack herrer 25L 600watt

                                Ja dat is gewoon het drogings proces,de plant is/gaat dood dus zie het als een goed teken.
                                Hij droogt van buiten naar binnen.En graag in het donker he en geen fan ofzo erop.
                                Hoop dat je geholpen bent,wou ff rezpiets zijn oogst wel ff zien.
                                Fijne avond

                                Comment

                                Bezig...
                                X