Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee soortjes paarse wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Twee soortjes paarse wiet

    Korting op 420shop
    Zoals belooft gaan wij starten met mijn tweede kweekverslag en ben bezig met de voorbereiding van dit verslag.

    Na mijn start met autoflower gaan wij nu stapje verder in de nieuwe hobby met vrouwelijke zaadjes. Na lang wikken en wegen heb ik bij 420schop vandaag 2 soortjes besteld, dus verwacht die vrijdag of volgende week het steek niet op paar dagen wanneer ze toekomen.

    1) Blue Berry Feminised Spliff Seeds http://420shop.nl/blue-berry-feminis...iff-seeds.html
    2) Frisian Dew Dutch Passion http://420shop.nl/frisian-dew-dutch-passion.html

    Ontkiemen zal gebeuren met de Propagator Pro http://420shop.nl/propagator-pro.html propgator-pro-with-spongepot.jpgen de kiembakjes 7904-spongepot.jpg http://420shop.nl/spongepots.html

    Deze week of volgende week naar de growschop Urbain in Terneuzen zit met mijn lamp vandaag aan 102 dagen aan 18 uur= 1836 uren dat ze brand en tegelijk ook aarde en bio voeding kopen en nog paar dingen.

    Volgende verslag zal binnen 14 dagen zijn en dan van elk soortje 2 plantjes en dit dan met welke voeding en aarde enz...

    Al voorhand thx voor de hulp die ik zal krijgen.

    Met vriendelijke groet en geniet morgen van de feestdag en hopelijk hebben de mensen die moeten werken ook de brug vrijdag, lekker lang weekend en ze geven goed weer.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

    #2
    Re: Twee soortjes paarse wiet

    Ik volg hoor! Hoop dat je een paar mooie paarse pheno's treft!

    Comment


      #3
      Re: Twee soortjes paarse wiet

      Kom vrijdag vm naar alien als dat past voor je, kunnen we gezellig samen eentje roken odyssee
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        #4
        Re: Twee soortjes paarse wiet

        Spongepots

        Zo gauw ze boven zijn, meteen uit die propagator halen eh...anders krijg je spaghetti.

        Mooi, die Frisian Dew heeft al een tijdje mijn aandacht, goeie buitenplant.
        Ik ben er nog steeds niet toe gekomen die ook eens te zetten.
        Succes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Twee soortjes paarse wiet

          De Blue Berry zal ik de volgende ronde ook eens proberen, heb ook hetzelfde zaad van spliff seeds.
          Ben benieuwd naar je verslag
          Ik volg je .
          grtz
          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

          Comment


            #6
            Re: Twee soortjes paarse wiet

            laat dat paars maar komen...

            succes ermee

            Comment


              #7
              Re: Twee soortjes paarse wiet

              Interessant

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Twee soortjes paarse wiet

                Snel zijn ze wel bij de 420schop bestelling is vandaag al aangekomen en mooi in neutrale verpakking. Enkel spijtig dat de zaadjes van Dutch Passion gewoon in een papieren zakje zitten. 20140531_132659_resized.jpg.

                Zaadjes zitten intussen al in het kweekbakje om te ontkiemen. 20140531_141541_resized.jpg Led verlichting ligt aan en nu geduld hebben. Rest mij nu nog enkel om dagelijks een foto van te nemen. Volgende verslag zal zijn als het tijd is om ze over te planten in hun bloembak.

                Bloembakken worden opgevuld met laagje Hydro korrels en met Hollandse aarde. 20140531_142133_resized.jpg 20140531_142142_resized.jpg

                Voeding is van No Mercy 20140531_142229_resized.jpg

                Rapport
                Dag 0
                Licht: 24/24 led verlichting als de stekjes klaar zijn dan vliegen ze op 18/6 en dit dan onder 400 watt
                Vocht: laagje van 1mm water in het kweekbakje
                Temp: 24 graden
                Voeding: wortelstimulator van Spongepots

                Hoop dat ik de zaadjes wakker gemaakt hebt met volgend filmke en tot het volgende rapport.
                Last edited by odyssee; 31 May 2014, 17:10.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                Comment


                  #9
                  Re: Twee soortjes paarse wiet

                  Alvast veel succes, ik zou wel naar 18/6 omschakelen als je zaadjes boven zijn want 4 uren rust periode(donker) is toch wel het minimum voor onze plantjes.
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #10
                    Re: Twee soortjes paarse wiet

                    Hej odyssee
                    Ook weer goed bezig,heb een leuke week gehad in vielsalm
                    in jullie schone belgie.
                    Wij hadden een mooi huisje midden in het bos.
                    Nou veel succes met je nieuwe kweek.Trouwens heb je de eerste al gerookt

                    Comment


                      #11
                      Re: Twee soortjes paarse wiet

                      Zijn nu 2 dagen verder en in het kweekbakje begin ik leven te zien YES en intussen staan de bloembakken klaar in de kweekruimte. Laagje Hydro korrels en dan de mooie Hollandse aarde en rijkelijk overgoten met water. Met de verdamping in de kweekruimte zullen die 4 potten ongeveer goed staan kwa bevochtig na 2 a 3 dagen (Hoop ik).
                      20140602_061631_resized.jpg 20140602_061616_resized.jpg Wat Nik zegt is logisch planten in de natuur volgen ook de lichtritme van de aarde, dus kweekbakje volgt nu 18/6. Als de stekjes in kweekbakje goed staan worden ze overgeplant rechtstreeks in de bloembakken. Weet het 50% zegt zo en andere helft niet. Ga dus in dit geval ook de natuur volgen daar kunnen ook de planten niet verhuizen als het zaadje ontkiemt is.

                      Intussen al paar verslagen kunnen lezen hier over mijn 2 soortjes en al wijzer geworden en thx aan ben vergeten wie (sorry slecht geheugen) voor die foto in je verslag 2014-05-01%2019_18_15.jpgkrasser steken alles vermalen en dan de juiste hoeveelheid afmeten?

                      2) Ben ik verplicht met die voeding om het dagelijks klaar te maken of kan ik een jerrycan gebruiken van 20 liter met daar de voeding erin met bv zuurstofpompje erin?

                      En ziehier een leuk filmke omdat je mijn verslag leest
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                      Comment


                        #12
                        Re: Twee soortjes paarse wiet

                        Sommige voeding (bio)kan 48 uur staan,maar ik geef altijd om de 2 dagen en dan een dag niks,dus ik heb dat probleem niet.Jij gebruikt plagron?,volgens mij kan dat ook 48 uur staan,maar vraag het ook ff aan iemand anders want ik ben er niet zeker van,omdat ik nog nooit met plagron heb gewerkt.Maar heb je nu gewone fem zaadjes?Je zal wel het verschil zien.Dat gaat anders dan met de auto bloeiers.Ook meer opbrengst.

                        Comment


                          #13
                          Re: Twee soortjes paarse wiet

                          Neen gebruik in deze kweek voeding van No Mercy en het zijn inderdaad vrouwelijke zaadjes. Met wat ik gelezen hebt zijn deze soortjes iets van 100 gram droog per plant, zie het wel
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                          Comment


                            #14
                            Re: Twee soortjes paarse wiet

                            Nou 100 gram droog per plant haal je denk ik niet,meestal 60 tot 70 en het ligt ook aan het soortje natuurlijk.Dat zou in jou geval betekenen dat je een gram per watt draait en dan moet je echt een topper zijn.
                            Je bent in elk geval op weg,en ik hoop dat er een keer een topic komt ODYSSEE HAALT 1 GRAM DROOG PER WAT.
                            Ga zo door en dan moet het een keer lukken.

                            Comment


                              #15
                              Re: Twee soortjes paarse wiet

                              success oddyssee!!!!
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X