Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

    ik heb gisteren 1 plantje geoogst vorige week had ik al die andere pp geoogst er staan nu nog 3 bleu widows in de tent die hebben bloeidag 27 dus nog zeker 4 weken voor die planten.

    de andere zijn al aan het voorgroeien en komen binnekort in de grote tent.

    zit een beetje gekloot dat die bleu widows nog 4w moeten want wou graag ook nog wat onder de hps groeien op 18/6 maar nu gaat dat niet omdat die bleu widows erin staan.
    dus dan maar wat langer in de kleine tent om te voorgroeien.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

      Ja ik zit met hezelfde probleem,
      De voorgroei vol en in de tent moeten ze nog spoelen meer ze zijn wel klaar.Dus mischien dat ik ze eruit haal en in het washok het spoelen afronden.
      Ik denk dat dat wel kan ze zijn immers al slachtrijp.He keuze keuzes,mischien weet iemand ofdat kan

      Comment


        Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ad.php?t=36301 hier gaan we verder.
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

          hee thugz man ,

          vette toppen die pp seg shit man rook ze maar en laat da smaken !
          nu nog w8 op de rest en blijf zo voort gaan eh mate echt lekker tope shit jong



          groeten Steundjee

          Comment


            Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

            Yoo de mannen.

            Vandaag was de laaste pp ook droog genoeg voor in de potten te gaan. Een totaal van 21gr droog van het ene plantje. Dus van de 2 pp samen is het dan 16 + 21 brengt ons op 37gr.

            Niet het beste betreft aantal grammen maar smaken zullen ze wel doen.

            Ook denk ik dat het gewicht vooral tegenvalt omdat de toppen toch een soort van fluff zijn aangezien ze langs alle kanten hebben staan foxtaillen.

            Hier een foto van de top die eerst 26gr woog en nu nog +-5gr weegt.




            Zo dit verslag is ten einde de bleu widows laat ik wel nog eens zien op mijn ander topic. Ik laat het nog even open staan voor het rookverslag dat nog volgt. En nadien gaat er een slotje op.

            Laters
            thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

              Ziet er niet slecht uit maat, laat het u smaken. Beter minder en dat goede kwaliteit is, dan een ganse berg en na de eerste joint al beu gepaft.

              Grtz en op naar het volgende verslag.

              Comment


                Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                Wel Thugz ze zien er ook zo mooi plakkerig uit. Die gaat u zeker smaken hehe.

                Comment


                  Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                  Hey Thugs
                  Dus ook lekker weer je eigen rook,het gaat om de kwantiteit he,alles beter dan de shop.
                  Ik heb mn eerste plant ook in een doos gedroogt.De smaak komt wel met het curen.Ik ga morgen de andere 6 knippen.
                  Ze moeten na de laatste spoeling ff een beetje uitdrogen en dan knippen.De wiet is toppie ook al smaakt hij nog kut.Nou hoop dat hij van jou ook lekker dr inklapt.

                  Comment


                    Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                    He shiva ketama,
                    Ja dat is idd waar met een ganse berg minder kwalitatieve weed ben je niets dan wat ik nu heb. Is zeker een lekker rokertje. Rookverslag volgt binnekort.

                    @matsy80 ze is idd zeer plakkerig zo plakkerig dat ik dacht dat men weed nog nat was na het crushen. Smaken doet ze zeker.

                    @tuinbroek. Ja normaal droog ik ook in de tent een ds90 maar aangezien daar momenteel de bleu widows inzitten moest ik wel drogen in een doos. Maargoed ze smaken nog niet top maar wel al lekker om ervan te roken. Echt curen zal maar komen als ik eens een defige oogst weet te halen en dat hoop ik met de nieuwe ronde te halen.

                    Thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                      Dus ook al ff gesnoept?.
                      Ja zeg t nou maar!!?....

                      Comment


                        Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                        Ja hoor tuinbroek ook al even gesnoept. Rook er nu ook van hehe. Kan toch moeilijk weed kopen als ik er zelf liggen heb.

                        Dus hierbij dan het rookverslag
                        Van de eerste die geknipt is. Van de 2de nog niet gerookt.

                        Power plant huismerk dutch headshop plant 1 rookverslag.

                        Compactheid. 8/10 moet zeggen heel compact een klein topje is voldoende om er 2 van te draaien. (En doe ook redelijk wat in een joint.)

                        Thc gehalte. 9/10 zeer thcrijk. Moet zeggen toen ik het crushte dacht ik zelfs eerst dat het nog wat vochtig was vanbinnen maar wat zo niet bleek te zijn aangezien je de topjes mooi kan breken.

                        Effect 7,5/10 een goed gevoel krijg je ervan ogen worden zwaarder en je zweeft in het rond. Ook krijg je wat nadien een enorme boefkick.

                        Smaak 8/10 echt een lekker weedje voor ene die nog niet echt gecured is dus dat belooft moest het dat wel zijn.
                        Een aardse smaak echt lekker.

                        Als ik.nog wat vergeten ben moet je het maar vragen want ik zit even in een andere wereld

                        Laters,
                        Thugz
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                          Hey Thugz,

                          Je hebt eigenlijk genoeg verteld over de smaak. En ik hou ook zo van compacte weed zoals bubblegum. 1 Klein topje geeft je plots 2 joints dus zalig hehe.
                          Mischien ook op mijn lijst zetten van weedjes dat ik zou roken

                          Geniet ervan en slaap zacht hehe

                          Comment

                          Bezig...
                          X