Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ja het is echt erg hier hoor ,als iemand me een blow aanbied dat ik dan eerst vraag of het uit de shop komt.Laats ook haze vd shop een paar trekjes en nou nog rauw in de keel.Wie weet wat ze er mee uitspoken en ze wegen het ook niet af waar je bij bent,dus je krijgt ook geen gram.
    Dus gaan we zo maar verder , eigenlijk word je door heel veel mensen als crimineel word gezien als je gepakt word,terwijl je gewoon hobby matig kweekt.Nou nik ik wil ook niet zonder mn rokertje,laten we hopen dat het de amerikaanse kant op gaat,die hebben tenminste ingezien dat je beter kunt legalizeren,tenminste soft drugs.
    Ja en gelukkig zijn ze mooi bij getrokken,nu nog wat dikker en 4 week erbij dan kan ik ze proeven. Nou ga ze vandaag nog 1 keer water geven en dan weer door met de bloeivoeding.
    Of ik geef ze de helft.De lv is ook al behoorlijk lager,maar ze zijn mooi bijgetrokken door ff te
    wachten met water geven.

    Comment


      Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

      Hey tuinbroek
      Ja ik net een kweekje klaar nothern light 5 plantjes en nu ben ik met mijn eerste haze begonnen , 15.euro is wel veel de prijzen hier Eindhoven liggen voor de witte soorten white widow en nothern light op 9 euro de gram en voor de haze ongeveer 11/12 de gram, ik zelf gebruik een Vaporizer of een bong heb met de Vaporizer het minst last en het fijnste effect.

      En heel dat criminelen gebeuren ik vindt het de grootste onzin trouwens ook bij de grote kweekers er is maar een hele kleine groep waar harde criminaliteit achterzit en hier doen ze eigenlijk niet zo heel moeilijk moet wel zeggen ligt wel per gemeente verschillend hier had laatst een gesprek met een agent die op controle was bij de growschop en vroeg naar hum beleid hij zei we komen vaak bij hobby kwekers die 3 planten onder een lamp hebben staan of 5 planten zolang er geen geknoei is met de electra laten we ze met rust maar ik zeg al zo zijn ze hier niet overal
      Last edited by dutchboy84; 31 July 2014, 18:41.

      Comment


        Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

        Nou die haze zal je wel bevallen hoor,lekker high.En niet gelijk in slaap vallen.Laatst had ik wat pp van een vriend maar ik bleef gelijk op de bank plakken,terwijl de pp daar toch niet echt om bekend staat.Het is ook het moment van oogsten daar moet je goed op letten.
        Ik kijk altijd tot ze milky worden en dan ben ik meestal al aan het spoelen.

        Comment


          Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

          nice, mooi gedaan man. compliment.

          Comment


            Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

            Thanx flintstoned
            Als jij het zegt,heb wel wat foutjes gemaakt,maar daar leer je wel van.Was ik maar 4week verder want zij ruikt zo lekker!!!!
            M8 de zaden voor de volgende zijn al weer van de vriezer naar de koelkast gegaan zodat ik straks er snel een achter aan doe.Dat is trouwens ook mijn beste kweektijd,want die kweken in de winter het is net alsof je dan meer en beter opbrengt.Kijk nu heb je niet zon verschil in temperatuur,en s,winters wel.Zal dat het verschil maken,of heeft dat met de maanstand te maken?.
            Ik heb daar altijd enorm verschil in.Heb jij enig idee of zit dat in mn hoofd?

            Comment


              Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

              Ik heb bijna nog geen ervaring maar ik denk dat in de zomer de opbrengst en kwaliteit minder is door de warme zomer dagen
              Weet het natuurlijk niet zeker
              Maar dat is wat ik denk mvg

              Comment


                Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

                Nou in de zomer ben je teveel bezig om je temp nie te hoog telaten worden en de lucht vochtigheid is hoger , wat ik in de winter maanden weer doe is de laatste twee weken de kachel uitzetten wordt snachts koud de plant gaat op die manier meer thc aanmaken worden ze goed vet van maar dat is mijn ervaring

                Comment


                  Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

                  Ik heb wel vaker in de zomer doorgedraaid met 600 watt maar dan heb ik ook temperatuur problemen. Om deze reden is de stekker momenteel uit mijn kast. Het heeft idd te maken met dag - nacht temp en etmaal temperatuur en de neto fotosynthese die daar weer een gevolg van is.
                  Ik kweek hoog zomer niet binnen.

                  http://www.kasklimaat.nl/99-Fotosynt...ademhaling.htm

                  Comment


                    Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

                    Nou Flint
                    Bij mij kan ik hem net onder de 30 *celcius houden s,nachts.Ik heb een actieve inlaat die ik verlengd heb naar de douche en daar zuigt hij de lucht weg en waar de tent staat komt nooit geen zon.Maar de verschillen zijn dan minimaal en ik denk dat dat de problemen geven,want overdag kom hij niet onder de 25* cel.
                    Ook is me opgevallen dat de bloei dan minder uitbundig is.
                    Maarja deze keer moest ik wel want ik heb de oogst voor de zomer verloren aan een lichtlek.
                    Had een nieuwe lamp en een esva geinstaleerd en vergeten het kabelgat wat je met zon touwtje sluit,ook van de buitenkant even af te plakken,en ja hoor nog maar net in de bloei en alles werd herma.Dus toen moest ik wel.
                    Nou deze ff afmaken en dan begin half augustus dan gooi ik er gelijk 15 in dat wil net.De laatste oogst had ik er 12 van een eigen soort,amnesia x fruit lebanon.Die Fruit lebanon heb ik nog nergens kunnen vinden.
                    Heb ze van een kennis uit libanon.Dat is een zuiver land ras.Ik wil hem nog kruisen met een lekker fruitig soortje.
                    Die fruit lebanon is een enorme opbrenger.Dus we gaan nog wel knallen na de zomer.

                    Comment


                      Zo medekwekers van de geliefde groene stengels.
                      Het was weer warm,maar overdag had ik 23*cel met de lamp uit,de lucht komt uit de koude douche.Ik ben nu op tijd om foto,s te maken.Ik ga ze vandaag weer een beetje voeding geven,eerst maar es de helft van de aanbevolen hoeveelheid,gister ff de trichromen bekeken en alles is nog clear,wist ik ook wel maar je wilt toch ff kijken.Prachtig om te zien,al die thc in wording.Nou de lamp is uit en een paar dagen geen water heeft wel geholpen,ze dikken erg mooi aan.Nou foto,s vertellen meer.zo op de laatste foto zie je ook al vergeling van de blaadjes in de top,dus die vergeling had niks te maken met het krijgen van te weinig licht.Ik hou het op overvoeding.Dus de laatste dagen veel water gegeven en vandaag een klein beetje bloeivoeding.
                      Zo zie ik ze het liefst,en de geur is zoet en citroenachtig maar hoger worden ze niet,dus als je weinig ruimte hebt,dan is deze strain goed voor je.
                      Nou dat begint er op te lijken de toppen zijn hard en gemiddeld 25 cm hoog.
                      De temp is nu weer 29,9 en de lv is 42%.
                      Ik ga even voeding aanmaken en dat krijgen ze over een paar uur.
                      Op naar nog dikkere toppen.[emoji106]
                      Nou de bovenste blaadjes beginnen ook vergeling te vertonen,ook de bladpuntjes.Iemand die weet wat dit is,
                      graag.Ik heb al zoveel geprobeerd en overal gekeken,ik hou het op overvoeden.Er is ook niks over die voeding bekend,dus ik heb het om gerekend en net zo gedaan als ongeveer met het groeimiddel.Dus hopelijk geven de wiet goden me nog een paar weken om deze knotsen af te bloeien.
                      Het is erger dan dat op de foto is te zien.
                      M8 het zal wel goed gaan.[emoji3]
                      We zitten op dag 32 v/d bloei.
                      Last edited by tuinbroek; 1 August 2014, 16:41.

                      Comment


                        Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

                        Wat is het probleem voor de plant ?
                        Ik vraag dat omdat 30 + buiten geen probleem is.

                        En wat ik me dan ook afvraag, waarom geen koeling maken ?
                        Of is dat erg duur ?

                        Ik heb van kweken nog weinig verstand, maar de techneut in mij lijkt het toch niet al te moeilijk, om desnoods iets met ijsblokjes te fabrieken.
                        ( aan de buiten kant van de aanzuiging bijv )

                        Ik draai op me pc altijd een programma, dat de temperaturen aangeeft.
                        Vooral zodat ik weet wanneer er van binnen te veel stof zit.
                        Maar ik krijg de temperatuur natuurlijk niet lager met alleen fans, als de kamer temperatuur.

                        Daarom hebben pc's ook heatsinks en fans.

                        Edit: Voor wie bij het woord heatsink denkt, huh wattu?
                        http://www.theelectricbrewery.com/images/DSC_0063_heatsink_320.jpg

                        Of deze
                        Heatsink_before.jpg


                        Last edited by Gps; 1 August 2014, 17:48.
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment


                          Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

                          Als je +30 graden dag temperatuur heb dan wil je ook min +24 graden nacht temperatuur Gps, ook wil je daarbij dat je zuurstof omhoog gaat en je water/voeding...

                          Dus als je plant zen temp. Hoger word moet alles gewoon sneller want de fotosynthese gaat dan sneller zo ook het hele metabolisme van de plant... Dus als je alle factoren mee omhoog krijgt is dit alleen maar positief en gaat je plant gewoon harder.

                          Binnen en buiten kweken kan je niet echt met elkaar vergelijken... Je kan als homemade airco ook een 50l bak voldoen met ijs daar je aanzuigslang op en een mooi gat erin en je hebt homemade airco alleen is het niet echt praktisch....
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

                            @ tuinbroek, heb je de microscoop in de stad kunnen kopen? Ik ben namelijk al dagen opzoek.

                            Comment


                              Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

                              Nee abbu ik heb hem besteld bij een webshop,maar ik ben toen voor de goedkope gegaan,
                              Hij werkt wel maar je moet wel ff pielen en omdat hij zo vergroot en het lensje heel klein moet je een redelijk vaste hand hebben.Hij koste 19,95.
                              Alleen de thuiskweker had hem toen niet dus heb ik mn maar op internet gekocht.Er zijn ook web winkels waar je geen post hoeft betalen,kijk maar es op beslist.nl

                              Comment


                                Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

                                @nik kun je ook zien of dat verbranding is door overvoedig
                                of gaat deze plant sneller dan gezond is met dze temp.
                                Dr komen ook mensen met oplossingen ik heb ook wel van die koeltasvullingen,maar ik heb niet de hele dag om die dingen steeds weer in te vriezen.Dus ik zie wel of iemand mijn witte bladpuntjes ziet 4e foto 1 e serie.

                                Comment

                                Bezig...
                                X