Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help! nieuwe scheuten worden geel/bruin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Help! nieuwe scheuten worden geel/bruin

    Het rare is dat ik 2 medicinale soorten in dezelfde nieuwe aarde heb gezet als de hh. En die hebben nergens last van. Alleen de hh heb ik op een dakterras gezet waar heel de dag zon is en die medicinale in een tuin met vanaf 13 uur tot 20 uur zon maar dus wel de sterke middag zon. Maar goed sommige dingen kom je toch nooit precies achter mits je in dit geval een wetenschappelijk onderzoek gaat houden . Ik heb zoveel mogelijk advies opgevolgd en dat heeft in zoverre gewerkt dat ze toch weer verder zijn gaan schieten. Zal van et weekend, zoals gezegt, weer wat fotos plaatsen en zal blijven updaten tm de oogst. In ieder geval bedankt voor je tip greenland!

    Comment


      #17
      Re: Help! nieuwe scheuten worden geel/bruin

      kijk zo zagen ze er bij mij uit , deze foto's stammen uit 2007 is alweer een tijdje geleden.
      bij mij heeft het geholpen met intensief spuiten met bladvoeding op de betreffende bladeren.

      Ik ben tijdens de behandeling de plant geforceerd gaan bloeien en lamgzaam knapte de plant op,

      vierde foto;drie dagen 12/12
      vijfde foto;14 dagen 12/12 je ziet al duidenlijk verbetering.
      Attached Files
      Last edited by Greenland; 2 August 2014, 12:03.
      If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

      Comment


        #18
        Re: Help! nieuwe scheuten worden geel/bruin

        Lijkt inderdaad het zelfde verschijnsel.

        Hier even een updat van de mijne gisteren:

        20140801_201412.jpg20140801_201344.jpgIMG_20140731_212812_-1208809451.jpg
        20140801_201522.jpg


        Ze zijn aardig opgeknapt gelukkig. Na het toppen hebben ze even een klein weekje zo goed als stil gestaan maar dit is weer een week later.

        Het is nu bijna 3 weken geleden dat ik ze heb overgepot in nieuwe aarde. Denken jullie dat ik ze al soil supermix kan geven?

        Comment


          #19
          Re: Help! nieuwe scheuten worden geel/bruin

          Hier nog even een update 5 dagen later. Verschil zie je bijna per dag.

          20140805_180949.jpg20140805_180957.jpg20140805_181006.jpg20140805_181013.jpg20140805_181130.jpg

          Iemand nog advies of ik al kan beginnen met soil supermix?

          Comment


            #20
            Re: Help! nieuwe scheuten worden geel/bruin

            Hierbij weer even een update van 21-8. Het weer zit niet echt mee en ik zie ook nog geen tekenen van bloei maar ze zijn wel weer een stuk gegroeid, beter dan ik had verwacht in ieder geval.

            20140820_180354.jpg20140820_180405.jpg

            wat denk jullie, zullen ze nog en stuk doorgroeien?
            En nog iemand advies qua voeding? Ik heb soil supermix en pk 13 14.
            Last edited by chillmr; 21 August 2014, 22:16.

            Comment

            Bezig...
            X