Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lachkik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Lachkik

    Het blijft toch het moment, de situatie, en het gezelschap bij mij....
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #17
      Re: Lachkik

      Bij ons is een potje kaarten nu ook een ding geworden. Zoiets simpels kan toch heel erg leuk/lache zijn als je high bent.

      Comment


        #18
        Re: Lachkik

        Joepie ik heb er een gehad.
        Uur geleden Lemon Haze gevaporized.
        Zit mijn vrouw te vertellen dat zij toen ik met mijn oudste dochter was zwemmen in slaap was gevallen. Opeens haar oglid werd opgebeurd. Stond de kleine meid van 1 jaar voor haar. Als ouder vind je dit natuurlijk erg grappig. Daarom kwam ik niet meer bij en mijn oudste dochter (7) ook niet. Ik bleef erin. Heerlijk. Wel opvallend hoe makkelijk kinderen lachen, zonder dope gewoon een lachkik van nature.

        Comment


          #19
          Re: Lachkik

          Lachkicks verdwijnen idd stilaan na veel te blowen, net zoals zoveel leuke stukken van het blowen.
          Ik weet nog dat ik vroeger uren in de tuin lag naar de sterren te kijken, in de tijden dat ik nog een week blowde met 1 gram.

          Doet me er vaak aan denken dat ik eens wat moet minderen.

          Maar zoals al gezegd: voor lachkicks te krijgen kan je eens wat sativa's proberen en verschillende strains.
          Ik heb vaak het gevoel dat als ik een lange tijd van dezelfde wiet rook, ik er niet meer stoned van wordt.
          Dus, verandering van spijs doet eten!
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #20
            Re: Lachkik

            Ik heb een hekel aan lachkicks , allemaal leuk en aardig , doet een mens wel goed , maar ik steek elke keer de dievenmoord , speeksel langs de bek !
            Verder maakt het niet uit wat je rookt , alle soorten geven wel lachkicks , maar cake geeft een langere kick , je blijft ook langer in het stadium dat je bent voor een goede kick !
            Dat doodlachen kan ik mij dus wel wat bij voorstellen , hoop alleen dat het mij niet overkomt !

            grtz Budha

            Comment


              #21
              Re: Lachkik

              Als mijn oogst gelukt is gaan we eens lekkere cake maken.

              Heb net een week Storingsdienst achter de rug en kon toen dus niet gebruiken. Nu de eerste avond weer meteen in een deuk. Dus idd je went er ook aan.

              Comment


                #22
                Re: Lachkik

                Dank zij Tukkertom1977 heb ik me toch een lachkik gehad. Ik had een flinke tuig Jack Herrier genomen en toen zijn post gelezen. Dus Jointje Draaien thanxs for the fun op dit forum. [emoji41] [emoji41] [emoji41] [emoji1] [emoji1]

                Comment


                  #23
                  Re: Lachkik

                  Om hier even op terug te komen..

                  Ik krijg eigenlijk alleen maar met de soorten Haze en Amnesia een lachkick.
                  Het ligt er ook sterk aan met wie ik ben en wat we gaan doen.
                  De vorige keer ging ik helemaal stuk om een vriend van mij; we gingen in de auto ergens naartoe, en vrienden van mij doen spontaan de deur open en dicht midden op de weg en bij stop lichten.
                  Roept die vriend van me die net zijn rijbewijs had (en niet stoned was, en in de auto van zijn moeder reed ): WIe doet dat licht nu de hele tijd aan!! En wij meteen allemaal in ons rollenspel: Huh?? Hoezo??? Wat dan?? nou we gingen stuk
                  Even daarna gingen we hem helemaal gek maken door te zeggen dat de auto naar wiet stonk, na een tijdje zegt die: JA IK RUIK HET. Gewoon helemaal niet waar

                  Ook kan ik me vinden in het feit dat als je langere tijd dezelfde wiet rookt, je minder snel een lachkick krijgt en sowieso minder snel vatbaar bent voor de werkbare stofjes

                  Comment


                    #24
                    Re: Lachkik

                    https://www.youtube.com/watch?v=adaXXrbYFvM

                    probeer maar eens niet te lachen
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                    Comment


                      #25
                      Re: Lachkik

                      Ja, die blijft geweldig!
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        #26
                        Re: Lachkik

                        de film airplane met leslie nielsen is wat oud, maar blijven geweldige stukjes
                        https://www.youtube.com/watch?v=xlDXQdgx_QU
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                        Comment


                          #27
                          Re: Lachkik

                          laat waren we met een groepje mensen toen werden we panne gaar en toen keken we elkaar aan en toen schoot iedereeen vol in de lach dat was wel genieten best raar eigenlijk

                          Comment

                          Bezig...
                          X