Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weegschaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weegschaal

    Korting op 420shop
    Hallo mensen
    ik had een Weegschaal gekocht om er wiet mee te wegen maar hij geeft niet de 0'1 aan
    wat is een goede Weegschaal wat gevoelig is voor 0len achter de komma

    #2
    Re: Weegschaal

    Koop of verkoop je soms wiet in hoeveelheden van 1/10 gram? Een geijkte precisie weegschaal kost al snel een paar honderd euro.
    Last edited by Kwasimodo; 24 July 2014, 16:49.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Weegschaal

      De 420shop die deze website draaiend houdt heeft een hele verzameling weegschalen:
      http://420shop.nl/cannabis-accessoires/weegschalen.html

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Weegschaal

        Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post
        Koop of verkoop je soms wiet in hoeveelheden van 1/10 gram? Een geijkte precisie weegschaal kost al snel een paar honderd euro.
        Ik woog weleens een zakje wiet, bijvoorbeeld 5,5 gram en daar probeer ik dan een week mee rond te komen. Voor een paar tientjes heb je al een goede weegschaal die tot 0,01 gram nauwkeurig weegt, of een precisie weegschaal die tot op de milligram (0,001) nauwkeurig weegt.
        Last edited by Jointjedraaien; 14 October 2019, 08:07.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Weegschaal

          Een brievenwegertje met hele grammen is voor mij nauwkeurig genoeg. Als het op tienden of honderdsten van grammen nauwkeurig aankomt, heb je een laboratorium of apothekersweegschaal nodig.
          Last edited by Kwasimodo; 24 July 2014, 17:57.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment


            #6
            Re: Weegschaal

            Die kleine nauwkeurige weegschaaltjes werken perfect. Ik weeg doorgaans ook de wiet af zodat ik weet hoeveel ik gebruik. Om het effect een beetje gelijk te houden.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                #8
                Re: Weegschaal

                Heb hier nog steeds een als cd vermomde weegschaal liggen die tot 100 gram weegt met een nauwkeurigheid van 0,01
                Koste toen iets van 25/30 euro bij de large.
                hadden er ook een die tot de 500 gram weegt met 0,1 nauwkeurigheid volgensmij

                En waarom moet een weegschaal altijd voor verkoop zijn?
                Voor een consument ook goed te gebruiken om te controleren of je ook daadwerkelijk krijgt waar je voor betaald.
                Overigens ook goed bruikbaar in de keuken...

                Ik heb ook een veiligheidsbril, maatbekers, roer ijzers, gesealde opslag bakjes (tupperware), gas pitjes, mixer, reageerbuisjes, etc.
                Maakt me toch ook nog geen drugs producent?
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment

                Bezig...
                X