Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klaar?

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij vertellen of ik deze dame al kan gaan knippen?
    Attached Files

    #2
    Re: Klaar?

    Hoe kun je zien wanneer je kan oogsten <-klik
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Klaar?

      ja dat kan!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Klaar?

        Dat kan zeker, maar je zult er denk niet zo veel aan hebben
        Op het eerste gezicht duurt het nog wel een paar weken, calyxen moeten nog helemaal aanzwellen

        Comment


          #5
          Re: Klaar?

          serieus !! ik ben al aan t afwateren en dacht dat ie binnen een paar dagen er echt af zou moeten maar niet dus en waar moet ik nu exact op letten

          Comment


            #6
            Re: Klaar?

            Koop een goed vergrootglas (juweliers vergrootglas bijvoorbeeld) en let goed op de Trichomes! Zie topic van QNQ als eerste reactie!

            Comment


              #7
              Re: Klaar?

              thnx voor de respons by the way, Angel777, QnQ en west2010, niet dat ik er nu helemaal uit ben, ik snap dat je met de loep ook kan kijken bij mij zijn die dingen naar mijn idee gewoon nog wit dus naar jou idee een paar weken , west 2010.....is dat twee weken of uh heb al een haze soort volgens mij ook veels te vroeg eraf gehaald voelde wel wat maar was niet te roken dus heb me hoop gevestigd op dit dametje het loopje naar de coffeeshop zou ik wel een tijdje over willen slaan duss elke hulp is voor deze ouwe smoker mooi meegenomen

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              heb ik al balkonas.....ik denk dat ze melkachtig wit zijn maar hoelang denk je dat het duurt voor dat ik hem daadwerkelijk kan afhalen ik kan nl echt niet wachten
              Last edited by hazel44; 30 July 2014, 21:19.

              Comment


                #8
                Re: Klaar?

                Weet hoe erg het is om te moeten wachten
                Maar je geduld zal beloond worden, als je te snel oogst zul je veel fluffy toppen hebben.
                En is het ook sneller op, als je ze nog mooi laat aandikken en de trichomen goed in de gaten houden.
                Daarna krijg je nog het drogen, dan wordt je geduld weer op de proef gesteld
                Te snel zal je weinig effect waarnemen en het zal ook niet lekker zijn.
                Je moet de plant later rustig laten drogen er staat informatie genoeg op deze of andere site's erover.
                Dus ga in de tussentijd veel lezen, dan gaat de tijd ook sneller

                Comment


                  #9
                  Re: Klaar?

                  ik ben momenteel al een vijf dagen aan t afwateren manlief dacht dat dat het beste zou zijn..... denk je dat ik nu toch weer voeding moet gaan geven voorlopig .....want geduld prima!! maar die andere is niet te roken dus ook te vroeg eraf misschien maar een beloning zou iets prettiger zijn als je begrijpt wat ik bedoel....en dat is hoogswaarschijnlijk zo dussss voeding of afwateren want zijn sorry haar bladeren worden ook geel

                  Comment


                    #10
                    Re: Klaar?

                    voeden

                    Comment


                      #11
                      Re: Klaar?

                      gewoon doorgaan met voeden

                      Comment


                        #12
                        Re: Klaar?

                        Top ga ik doen! Heb nu vandaag misschien wel iets van amberkleurig trichodingen gezien zou dat kunnen ? Of zie ik ze vliegen en rook ik zoals gewoonlijk teveel? Weet niet of de foto mooi genoeg is pm dat ook te kunnen zien.?

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Geloof me.......lukken zal t een keer.....kijken of de babies het nog redden!!
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Klaar?

                          Je moet bij de toppen zijn.
                          Daar moet je op zoek naar bolletjes op steeltjes.

                          Zoals in dat ene topic uitgelegd word, hangt wanneer je oogst van jouw voorkeur af.

                          Meer high of meer stoned.

                          Ik zelf ga voor narcotic couchlock ( als het lukt )
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment


                            #14
                            Re: Klaar?

                            Dat is bij mij ook de bedoeling

                            Comment

                            Bezig...
                            X