Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad word rood/paars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad word rood/paars

    Korting op 420shop
    morge allemaal ik heb sinds een paar dagen rood/paars blad in me wiet plant die in de afbloei staat wat is hier de oorzaak van?DSC_0053.jpgDSC_0054.jpg en bij me caramelo's die ook in de volle bloei staan krijg ik wat lichtgroen /geelachtige problemen en die heb ik vanmorgen tydens het water geven wat extra kalkkorrels gegeven

    #2
    Re: blad word rood/paars

    Kou.

    M'n bericht is te kort, minimaal 5 tekens, dus ik tiep maar wat onzin erbij.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: blad word rood/paars

      oke maar ze staan s'nachts in de schuur waar de zon de hele dag op schijnt en als ze na binnen gaan is het warm in de schuur omdat die goed geisoleerd is

      Comment


        #4
        Re: blad word rood/paars

        Veel P en K in de voeding kan ook datsoort effecten hebben. Maar die pigmenten zijn bewezen anti-schimmel, dus ergens is het ook wel goed voor de plant. Daarnaast vangt dat blad een ander spectrum, omdat het misschien nodig is. Ik heb er hier ook weleens last van rond de bloei. Vind het wel leuk eigenlijk!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: blad word rood/paars

          Lijkt wel een molybdeen gebrek, kon wel eens te zuur staan.

          Comment


            #6
            Re: blad word rood/paars

            oke en wat ken ik daar tegen doen? en idd ik heb ze de laatste 3wk pk voeding gegeven maar de toppen bloeien wel door zag ik

            Comment


              #7
              Re: blad word rood/paars

              ik heb het ook gehad met mijn Amnesia's, heb er verder geen aandacht aan besteedt, planten kunnen zelf heel veel, je moet ze ook niet teveel vertroetelen. Uiteindelijk heb ik mooie toppen kunnen oogsten.

              Comment


                #8
                Re: blad word rood/paars

                ze is al geoogst sinds vrijdag maar toch nog bedankt erik

                Comment

                Bezig...
                X