Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk #1 Automatic , hulp nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Skunk #1 Automatic , hulp nodig

    Korting op 420shop
    Ik heb net mijn zaadje geplant en eentje tussen natte watjes gedaan omdat ik niet wist wat ik moet doen hebben jullie een tip ? Ik heb potgrond gebruikt met voeding erin. Is dat goed? Ik heb een stenen bak gebruikt hi is vierkant en er zit 25 liter potgrond in ? Kunnen julle mij verder helpen of nog tips hebben ?

    #2
    Re: Skunk #1 Automatic , hulp nodig

    Tip 1 begin eerst eens met je in te lezen! al je vragen staat zowat op de voorpagina van JD.

    Een zaailing zeker niet voeden daar kan ze nog helemaal niet tegen en zal verbranden.
    In een stenen bak zullen wel geen gaten voor goede drainage zitten dus ik denk eens dat als je zo onvoorbereid verder gaat dit op een grote flop uitloopt. Lees je eerst eens goed in.

    Comment


      #3
      Re: Skunk #1 Automatic , hulp nodig

      Tip 2 plaats je vragen in het juiste board. Eigenlijk had je dit kunnen weten als je tip 1 had opgevolgd

      Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Skunk #1 Automatic , hulp nodig

        Geen stenen pot gebruiken houd veel vocht vast en bij het kijken of ze water nodig hebben zul je de pot op moeten tillen en een stenen pot kan heel warm worden geen goed begin en als je je zaadje in voeding rijke grond zet zal de zaailing afsterven of niet boven komen gebruik zaai en stekgrond

        Comment


          #5
          Re: Skunk #1 Automatic , hulp nodig

          blijf mij echt verbazen over dit soort dingen. Waarom besteed je meer tijd aan het uitzoeken van een leuke avatar dan dat je is een stukje gaat lezen over de basics????
          Tot nu toe doe je alles fout wat je fout kan doen, geen goed begin...

          Comment


            #6
            Re: Skunk #1 Automatic , hulp nodig

            Oorspronkelijk geplaatst door green farmer View Post
            blijf mij echt verbazen over dit soort dingen. Waarom besteed je meer tijd aan het uitzoeken van een leuke avatar dan dat je is een stukje gaat lezen over de basics????
            Tot nu toe doe je alles fout wat je fout kan doen, geen goed begin...
            Toevallig groeie ze alle 2 heel goed,,, ze zij alle 2 al goed op weg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ik was vergeten derbij te vertellen dat der wel een gat in zit hahaha,,

            Comment


              #7
              Re: Skunk #1 Automatic , hulp nodig

              Heb je misschien wat foto's Jeremyt96

              Comment

              Bezig...
              X