Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Baas in eigen brein.

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      In combo met greensensation wel.

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Ok dank je
        Baas in eigen brein.

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Ik heb onlangs mijn planten verpot in plagron promix , heb onmiddelijk (groei)voeding gegeven zoals aanbevelen stond op zak, nu is mijn vraag hoef ik bij elke bewatering voeding toegeven? op voeding dat ik nu gebruik staat geschreven 1 x om de 10 dagen maar bij plagron zit geen bemesting dus als ik geen voeding geef sterft de plant toch? Graag meer uitleg gevraagd CIAze

          Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Gisteren kocht ik een flesje green sensation van 250 ml bij de boerenbond in princehage breda.
            Waar ze me eerst 45 euro wilden aanreken ipv de 39,99 euro die ik op het rek aangegeven zag staan en wat ik dus ook zei tegen hen.

            Ok prijs aangepast, allemaal goed en wel, de vorige keer hebben ze me teveel aangerekend voor de terra bloom, en de growmix en had ik het pas thuis gemerkt (haast en spoed...).

            Nu vraag ik me af of 45 euro voor een 250ml flesje niet wat teveel gevraagd is, en of deze vraagprijzen vrij mogen worden gekozen door de winkelier...
            Ik zou denken van wel maar goede reclame vind ik het toch niet voor de producten
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Nee is geen goede reclame.
              Daarom geven de meeste producenten ook een adviesprijs voor een product.
              Maar 45 euro is wel erg veel.

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Vind ik ook....
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  [account verwijderd]
                  Last edited by Dropsleutel; 19 December 2014, 21:11.

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Waar zit Ciaze?die weet dat het beste natuurlijk maar ik zelf zou mijn spullen niet op kamer temperatuur bewaren,meestal beschrijft een verpakking koel en donker bewaren dus misschien is de temperatuur het probleem in de geur,al moet ik er wel bij vermelden dat het in mijn en ik durf wel te zeggen alle andere winkels zoals een boerenbond ook geen koelcel is waar je doorheen loopt dus zou je je eigen af kunnen vragen of het daar wel aan ligt.

                    was je een paar weken geleden niet verkouden per ongeluk

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Hey hey, hier ben ik terug na men buitenseizoen gedraaid te hebben met de volledige Plagron lijn (Royaltymix, alga bloom en green sensation)
                      Nu moet ik zeggen dat de Royaltymix mij erg bevallen is, maar ik ook minpunten heb ontdekt die ik volgend jaar hoop weg te werken....
                      Na de eerste 6 weken begonnen mijn bladeren te vergelen (volgens mij een kalciumtekort) en ik volgde gewoon de Plagron lijn die mij aanwees om te beginnen met alga bloom en in een later stadium green sensations.
                      Nu is mijn vraag of het niet beter was van er na die 6 weken wat alga grow (of bio grow van biobizz) bij te doen, zodanig dat men bladeren terug hun natuurlijke groene kleur kregen...

                      Alvast bedankt voor jullie respons

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Weet iemand hoe lang je green sensation kan bewaren na opening heb drie jaar geleden ong. gekocht

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Dan zou ik andere kopen.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            hoelang doe je dan bv met die flesjes vanaf ze open zijn ?

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Staat op de fles. 6m
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                ik gebruik het toch langer, en behalve een Mg tekort vanwege 16graden nachttemperatuur kan het nog wel.
                                Ik ga naar een jaartje open...
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...
                                X