Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Coffeeshops in Breda

    Ik woon zelf in Breda en kom regelmatig bij de coffeeshop. Vrienden van mij komen ook met vanalles aanzetten. Dus ik kan wel het 1 en ander vertellen. Maar dit is wel mijn visie.

    1: Majestic: Ik heb altijd wel het idee dat ik een mooie pass krijg.
    De wiet is van goede kwaliteit. Je wordt er goed stoned van. De wiet is zeer goed gedroogd, omdat het in houten laatjes ligt te drogen.
    De Hasj is ook van goede kwaliteit. Je kan mooi de structuur zien van de hasj. Hij wordt ook vers van het blok gesneden waar je op staat te kijken.
    Je kan er lekker ruim zitten. Je kan er aan een tafels voor 4 mensen zitten, maar er staan maar 4 setjes.

    2: Paradijs: De wiet is lekker, ze hebben ook mooie soorten.
    Heel vriendelijk personeel, komt dan ook gerust een joint met je roken. Leuke dames.
    T is er wel klein, maar als je alleen bent is het de perfecte manier om met mensen aan de praat te raken.

    3: The Cat: De wiet is de ene keer beter dan de andere keer. Vaak meegemaakt dat de wiet best vochtig is.
    De Hasj is niet duur, maar dat proef je dan ook.
    Met een groep is het leuk om er een heen te gaan. Je kan er poolen, tv kijken. Je kan op banken zitten of aan tafels zitten. Ook zijn er staantafels met krukken. Genoeg keus dus.

    4: De Boot: De wiet is wel te doen
    Hasj weet ik niet
    Je kan er wel leuk zitten, je kan binnen in de woonboot zitten. Of buiten op het terras. Vooral met mooi weer een aanrader dus.

    5: De Baron: Het personeel is wel leuk, meestal wel in voor een grapje.
    De wiet is mij veel te vochtig en te veel blad naar mijn zin. Niet super lekker.
    De hasj wil ik niet eens proberen. Na het openen van een paar voorgedraaide joint en te hebben gezien dat er zooi tussen zat en vochtige sjek, vertrouw ik de hasj al helemaal niet.
    Voor de rest kan je er wel leuk zitten met een aantal mensen. Lekker chillen in de banken.

    6: De Fly'in High: Makkelijk als je in het centrum bent.
    Als je geluk hebt krijg je in een mooi doosje een mooie droge top. Die dan best te doen is.
    Heb je pech dan is het vochtige zooi. Die dan niet echt te doen is.
    Hasj zou ik niet proberen, omdat het een toeristen shop is.
    Je zit in een redelijk krap rookhok aan lage tafels, maar je zit opzich wel chill. Maar ik vind de muziek te druk.

    7: De Sky: Ik zou er alleen Joop halen als je weinig geld hebt toch veel wilt hebben en je de smaak niet veel boeit.
    Hasj zou ik ook niet durven kopen.
    Je kan in een redelijk ruim rookhok zitten, nooit gedaan omdat ik bij die shop er geen behoefte naar voelde.

    8: De Purple Rain: Ik voel me er ten eerste niet welkom. De lijst is er nog nooit verandert. Dus ik geloof niet dat je krijgt waar je om vraagt.
    De wiet is niet bepaald lekker.
    De Hasj geloof ik ook niet van dat die zuiver is.
    Je hebt wel genoeg ruimte om er te zitten met wat mensen.
    Dit is ook een toeristenshop.
    Last edited by Joey--dude; 7 February 2011, 14:29.
    Why drink and drive when you can smoke and fly

    Comment


      #62
      Re: Coffeeshops in Breda

      Dag Joey--dude,

      Bedankt voor de uitgebreide review van de coffeeshops in Breda. Uit je review blijkt dat de weed in Breda vaak maar van een redelijke en soms matige kwaliteit is.
      Ik heb zelf enkele jaren geleden een topje WW gekocht in The Majestic. De kwaliteit was allesbehalve, en de man achter de toonbank had een humeur, zeker toen
      ik vroeg of ik eens mocht ruiken. Van Purple Rain heb ik enkel maar slechte dingen gelezen. De enige shop waar ik al meerdere jaren inkoop is De Baron. Heel wat keren
      WW gekocht en dat was telkens een hit. Nooit vochtig. Hun Orange Pearl is ook erg goed, zowel qua smaak als high. De prijzen zijn er hoog,
      onlangs nog gestegen, gelukkig leveren ze dan ook kwaliteit, en zijn ze vrij vriendelijk, althans in mijn ervaring. Ik vind het wel geen shop om te blijven hangen.
      Last edited by Bartman; 8 February 2011, 18:57.

      Comment


        #63
        Re: Coffeeshops in Breda

        Dit weekend weer naar De Baron geweest. 2 keer Big Buddah Cheese gekocht. Zo'n 25 % duurder dan bijv. White Widow. Maar wel nog lekkerder, diepe, chille stone, !

        Comment


          #64
          Re: Coffeeshops in Breda

          Heb je in Breda ook die wietpasjes nodig???

          Comment


            #65
            Re: Coffeeshops in Breda

            http://www.bndestem.nl/regio/breda/8...en-wietpas.ece

            Comment


              #66
              Re: Coffeeshops in Breda

              Keiharde waarheid Jointjedraaien in het gulden tijdperk haalde je voor 50 gulden wel zo een berg wiet daar kon je wel mee vooruit als je nu 50 euro haalt is het binnen een week hooguit 2 weken op als je rustig rookt he ik ken mensen die roken 50 euro in 2 dagen maar dat ter zijde. Ik vind het ook niet normaal dat het allemaal zoveel moet kosten ik rook het om mijn rugpijn even niet te voelen dit door kort achter elkaar 2 hernia operaties te hebben gehad en ik raar word van die morfine pillen en mediwiet geen optie is volgens mn arts tssssssssss maar toch met pijn zit en dan word het allemaal wel erg prijzig met die prijzen van tegenwoordig. Waar zijn de good old days damn!!

              Comment


                #67
                Re: Coffeeshops in Breda

                Gisteren naar Breda geweest, ik kon wel wenen. Dit stak er in vijf gram Jack herrer. En dan heb ik er nog een stuk of tien uitgevist nadat ik dacht dat alles eruit was. Zakje lag ook al klaar wat meestal het geval daar niet is. TRIEST

                http://img402.imageshack.us/i/zaad.jpg/

                Comment


                  #68
                  Re: Coffeeshops in Breda

                  Je hebt nu in ieder geval Jack Herrer zaad. Gewoon een kweekje opzetten. Dan hoef je niet te wenen, maar kun je lachen. Om met Johan Cruijf te spreken: "elk nadeel heb z'n voordeel."

                  Comment


                    #69
                    Re: Coffeeshops in Breda

                    In welke shop in Breda kan ik het beste gruis kopen? Ik wil graag een cake maken voor een lange busrit.

                    Comment


                      #70
                      Re: Coffeeshops in Breda

                      Koop hasj. als je het heel erg verkruimeld bijna tot poeder lost het snel op in boter. Hoef je ook niet te zeven enzo.

                      Baron heeft Sterrenmix verder heb ik het nog nooit gezien in Breda

                      Comment


                        #71
                        Re: Coffeeshops in Breda

                        Ik zeg ook de Baron die heeft de zogehete sterrenmix. Maar je kan toch ook gewoon een goed wietje verkruimelen of hasjboter maken
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment


                          #72
                          Re: Coffeeshops in Breda

                          Vrijdag bij de Fly N high 7.5 White widdow gekocht, een mooi vrij groot gedroogd topje met een middelmatige smaak.

                          Comment


                            #73
                            Re: Coffeeshops in Breda

                            hey warrior, moet wel ff checken als je erop duwt (gewoon tussen de vingers) dat ze niet kapotspringen (dan zijn ze niet bruikbaar),
                            indien je ze zelf niet gebruikt mag je ze altijd op de post zwieren, kzal je mijn adres pm'en
                            (de opbrengst wil ik nog delen als je het zelf komt halen)

                            IVM de shops:
                            -Baron: Sterrenmix 5/gr is altijd zalig goed, zit vol kristallen en goeie high van!!
                            Haze soorten 10/gr => 15/gr ook altijd goed (best wel de amnesia niet pakken
                            die is naar mijn mening in elke shop zwaar achteruit gegaan van kwaliteit)!!
                            Hasjies: ik neem altijd de duurste omdat de mix in zakjes van 2gram komt en
                            dies altijd heel lekker, wordt soms zelfs verward met wiet als men hem ruikt...
                            Wat de bediening betrefd wordt er heel wat afgelachen, de medewerkers die
                            achter het loket staan staan altijd klaar voor een praatje...
                            -Majestic: Hier vraag ik gewoon altijd naar de goeie weedjes van dat moment,
                            kreeg vorige week WW mee met loeiharde knoppen supercompact,
                            lekker zurige smaak (voor de liefhebbers), schiet na 1 trekje los je hoofd
                            in

                            qua hasjies heb ik hier ook nog nooit iets slechts gekregen
                            ook 8 de gram buiten een soortje die ook 10 staat (pomelo ofzoiets)
                            -SKY: Hier krijg ik meer het gevoel dat ik gewoon aan het winkelen ben....
                            Geringe keuze en die paar keer dat ik er iets gekocht heb altijd vochtige
                            luchttoppen, wel goedkopere weed dan bij de rest dus dat compenseerd
                            weer....

                            -Pax: De plek voor de toerist vind ik persoonlijk, heerlijk zitten op het dek,
                            Supervriendelijke oerauthentieke brabanders achter de toog en
                            tegenwoordig mooi etiketje op je zakje met naam gewicht en prijs...
                            Prijzen weet ik niet meer maar vielen goed mee evenals de kwaliteit
                            Ook aan te raden voor iets oudere (rustigere) gebruikers, hier geen of weinig
                            "boefjes"

                            Morgen staat de cat op het programma samen met de majestic....

                            In allevier de shops trouwens gratis vloei+tip
                            (hangt meestal van het humeur af van de persoon achter het loketje:p)
                            + in zowel baron als majestic wordt mij regelmatig drankje van het huis aangeboden... natuurlijk niet te verwachten van de eerste keer dat je er komt...

                            Enige probleem in breda: straatdealers (beginnen ook daar serieuse plaag te worden)
                            ik ben het persoonlijk meer dan beu om vanaf de afrit gevolgd te worden tot aan men parkeerplaats om dan bijna gedwongen te worden om van hun te kopen (trouwens zwaar af te raden want de helft van die jongens worden geschaduwt)
                            ik mis de sahara in bergen op zoom
                            moest een van de jongens van daar dit lezen.. dank voor alles

                            Comment


                              #74
                              Re: Coffeeshops in Breda

                              Sorry maar ik denk dat de admin een fout maakt.
                              De Baron en de Boot zijn inderdaad de betere shops van breda.
                              Maar de Cat ??? dit is een van de slechtste uitgedroogde Hash en als je er wat van zegt gaan ze niet met je in discusie zeggen ze.
                              Gewoon omdat ze het weten dus!
                              Wel erg gezellig ingericht en leuk om te zitten en een potje pool te spelen maar breng je wiet van een ander mee want als je opgelicht wil worden zit je daar goed.

                              Comment


                                #75
                                Re: Coffeeshops in Breda

                                Mijn bericht was van 5th October 2007. In die tijd kan er veel veranderen
                                Ik was altijd wel tevreden over de kwaliteit van de wiet. Moet zeggen dat ik niet vaak hasj kocht in die tijd.

                                Vroegah, in de tijd van de goede oude guldens...
                                had je voor 25 gulden een dikke zak wiet hoor, en ook nog een stempel op je stempelkaartje. Als die vol was mocht je hem inwisselen voor 50 euro aan hasj of wiet
                                Ach waar zijn die goede oude tijden. tegenwoordig koop je 13 euro opgelicht.

                                Bedankt voor je aanvulling in ieder geval!
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X