Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slaapstoornis en cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Slaapstoornis en cannabis

    ja als ik klaar ben zal ik hem wel posten.
    "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

    Comment


      #17
      Re: Slaapstoornis en cannabis

      Inmiddels al verder gekomen met je werkstuk Radicalsmoker? Lijkt zeer interessant om te lezen zo'n werkstuk van iemand die zich er werkelijk in heeft verdiept.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: Slaapstoornis en cannabis

        Ja, ik ben bijna klaar. vind het wel spannend om het hier te posten omdat er vast wel wat foutjes in zitten enzo. Maar van kritiek kan ik er ook meer van leren natuurlijk
        "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

        Comment


          #19
          Re: Slaapstoornis en cannabis

          Vind het zeker interessant! Het is idd denk ik niet verstandig om met eender welk medicijn cannabis te roken. Gewoon een slaapjointje en je slaapt als een roos!
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #20
            Re: Slaapstoornis en cannabis

            Hier is dan mijn werkstuk, ik heb de plaatjes verwijdert omdat ik die niet kon kopieren naar de site, de indeling is misschien ook wat lastig, maar dat komt omdat ik het rechtstreeks van een word document heb gekopieerd.
            Ik hoop dat jullie het interessant vinden, en dat jullie niet te veel dingen tegen komen die niet kloppen.


            - Ik heb dit bericht aangepast en het werkstuk op een andere pagina gepost.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...inale-cannabis.
            Last edited by radicalsmoker; 22 May 2011, 18:51. Reden: verslag op een andere pagina gepost.
            "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

            Comment

            Bezig...
            X