Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf een Light Bulb Vaporizer maken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelf een Light Bulb Vaporizer maken

    Korting op 420shop
    In dit filmpje wordt uitgelegd hoe je uit een doodgewone gloeilamp een simpele goedkope vaporizer kunt maken:

    http://www.revver.com/video/403422/chee ... vaporizer/
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    #2
    Re: Zelf een Light Bulb Vaporizer maken

    dat is idd zeer slim van deze meneer , een gloeilamp zal hoogst waarschijnlijk gemaakt zijn van hitte bestendig glass , ip presoonlijk zou het apperaatje wel ff goed proberen schoon te branden boven het gas fornuis dit om eventuele giftige stoffen te vermijden ,
    nog een veilig heids voor schrift ik weet niet of het glas werkenlijk hitte bestendig is
    het idee mischien uitwerken met mini verfbrander iets degenlijks !

    Comment


      #3
      Re: Zelf een Light Bulb Vaporizer maken

      Je kan natuurlijk ook een reageer buisje/ ellermeyer gebruiken, en er gewoon een stop in drukken, werkt net zo goed

      Heb zelf digi air vapo, is erg handig!

      Comment


        #4
        Re: Zelf een Light Bulb Vaporizer maken

        Werken die goed die zelfgemaakte vapo's?
        Hoe is het in vergelijking met een joint?
        http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

        Comment


          #5
          Re: Zelf een Light Bulb Vaporizer maken

          Ik heb ooit is op een gelijkmatige manier een vaporizer gemaakt...

          nog enkele tips:

          - soms is zo'n gloeilamp zo "wit" as ge weet wak bedoel, eigenlijk bijna alle lampen zijn zo "wit" en niet volledig doorzichtig, om da "wit" eruit te halen doet ge gewoon wa zout in de lamp en draait er mee rond, zo komt al da wit er mooi af. daarna natuurlijk de lamp goed uitspoelen.

          - verder let op als ge de binnekant van de lamp eruit haalt, da is het gevaarlijkste moment dat de lamp kan springen, ge neemt de lamp het best vast met een handdoek, zodat ge geen scherven in u hand krijgt in geval dat.

          - als ge de vaporizer gebruikt hem BOVEN de vlam houden, dus niet tegen de vlam want dan gaat u wiet eerder "verbranden" dan "verdampen".


          het effect is een pure high met zo'n vap. het werkt alleszins goed. en het glas van die lamp kan redelijk hoge temperaturen verduren. maar ik prefeer toch een joint.

          en oja, ge kunt dat ook met een erleyenmer enzo maken, maar ik vond de gloeilamp toch iets gemakkelijker, want een gloeilamp is overal even dik. en de wiet blijft meer "liggen" ge moet ni gaan knoeien met da schuin houden enzo, want bij een erlenmeyer is de bodem vlak en ligt de wiet dan zo natuurlijk helemaal verspreid en niet goed.

          dus dan houdt ge die erlenmeyer schuin, maar het probleem dan is dat de bodem toch net iets anders is (ietsiepietsie dikker, een beetje ruwer glas) dan de wand.

          achja.. dat is toch wat ik denk.
          *SmokingggGG* !

          I wanna get high... so high!

          Comment


            #6
            Re: Zelf een Light Bulb Vaporizer maken

            Heb zo ook al een vaporizer gemaakt paar jaar geleden.
            Was goed voor een paar keer, maar derna was het te vuil en niet meer proper te krijgen.
            Zelf waterpijpen/bongs maken vind ik veel leuker.
            Heb er eens een gemaakt in blokje hout en dan maar boren,
            ijzeren buisje met zo'n stuk van een rackjack derop met een een roosterke voor pijpen derin.
            Een bekke wodka (ipv water), lighteh en ge zij zo meurg als iet.
            peace

            Comment

            Bezig...
            X