Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe maak ik een bubble/hydroponic systeem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: hoe maak ik een bubble/hydroponic systeem

    ik wil ook hydro proberen
    ongeveer een bak net als op de foto mss 2 plantjes erin
    wil ik maken, maar hoe zit het met ec en ph meter die zijn wel noodzakelijk en waarschijnlijk de duurste aankopen toch?

    en dat zijn gewone pompjes die ze gebruiken om bubbels te maken in je aquarium toch? daar heb je 2 van nodig , 1 voor luchtcirculatie in reservoir en 1 om voeding naar de plant toe te pompen toch?

    en dan aparte hydrovoeding, kweetniet of dat duur is of lekker goudvissen laten zwemmen in je reservoir?

    Comment


      #47
      Re: hoe maak ik een bubble/hydroponic systeem

      heb een systeem van GHE had nog een paar plantjes in pot staan weggekieperd man.... die GHE is niet normaal...

      Comment


        #48
        Re: hoe maak ik een bubble/hydroponic systeem

        GHE daar mankeert helemaal niets aan en is een zeer goede voeding voor hydro, maar het is natuurlijk makkelijker om iemand anders de schuld te geven dan naar jezelf te kijken....

        Comment


          #49
          Re: hoe maak ik een bubble/hydroponic systeem

          Ik zat ook even te twijfelen, maar ik denk dat ie juist bedoelt dat dat GHE systeem hem zo goed bevalt dat hij de planten in pot maar weggegooid heeft.

          Om dit soort verwarringen te voorkomen leren we op school dat je leestekens moet gebruiken. Op de juiste plaatsen ook.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #50
            Re: hoe maak ik een bubble/hydroponic systeem

            Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel View Post
            GHE daar mankeert helemaal niets aan en is een zeer goede voeding voor hydro, maar het is natuurlijk makkelijker om iemand anders de schuld te geven dan naar jezelf te kijken....
            neenee ik bedoel net dat GHE systeem ging zo hard dat ik die paar plantjes op aarde gewoon stopte...

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            En gebruik de Aqualijn van Canna. Schema las een beetje beter dan GHE vond ik...

            Comment


              #51
              Re: hoe maak ik een bubble/hydroponic systeem

              aaa ok ik dacht al....

              Comment

              Bezig...
              X