Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer overschakelen van HPI naar HPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer overschakelen van HPI naar HPS

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik heb net nieuwe Haze stekken onder een HPI groeilamp gezet. Aangezien het haze is (hybride hoor; 9 weken bloeier) wil ik ze, zodra ik het gevoel heb dat ze goed zijn aangeslagen, op 12/12 zetten. Maw na een dag of 3-5.

    Vraag is nu of ik op het moment van het op 12/12 zetten ook moet overgaan op HPS bloeilamp. Waarom mijn twijfel: Onder HPS zullen ze meer gaan strekken dan onder een HPI en onder een hpi worden er meer knopen gemaakt (meende ik zo...)

    Mijn ruimte is niet zo hoog , maar ik wil liever niet toppen. Dus dacht ik dat ze onder een HPI laat staan tot het moment dat ze haren gaan vertonen, om dan over te gaan op een bloeilamp (en bloeivoeding)

    Is dit een goed idee?

    Thnx Fashim

    #2
    Re: Wanneer overschakelen van HPI naar HPS

    Is een goed idee

    Comment


      #3
      Re: Wanneer overschakelen van HPI naar HPS

      Oorspronkelijk geplaatst door Prutser View Post
      Is een goed idee
      Dank Prutser, neem er eentje van mij

      Misschien nog wat andere meningen?

      Grtz Fashim

      Comment


        #4
        Re: Wanneer overschakelen van HPI naar HPS

        Ik zou ze gewoon lekker onder je hps laten staan, hpit is in mijn ogen alleen voor stekken makers.

        En die hangen alsnog hps er tussen.
        Koop gewoon een propegator en stuk of 5 tls er boven, lekker vochtig blijft het dan en zodra je ziet dat ze aanslaan kunnen ze je hok in.

        Comment


          #5
          Re: Wanneer overschakelen van HPI naar HPS

          Hpi laten staan tot eerste bloeiverschijnsel , dan pas hps : zorgt ervoor dat plantjes minder strekken en meer struiken. Goed idee dus...

          Comment


            #6
            Re: Wanneer overschakelen van HPI naar HPS

            Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
            Hpi laten staan tot eerste bloeiverschijnsel , dan pas hps : zorgt ervoor dat plantjes minder strekken en meer struiken. Goed idee dus...
            Ja, las net nog ergens dat Haze in totaal zo'n week of 5 doorgroeid, dus dat wordt dan drie weken onder HPI en twee onder HPS. Mocht ik ze na twee weken te klein vinden zet ik ze gewoon wat eerder onder een HPS. Als ik tijd heb zal ik per week wat foto's plaatsen, kan iedereen zien wat er gebeurd ipv lezen

            Comment

            Bezig...
            X