Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoi ik ben HMS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoi ik ben HMS

    Korting op 420shop
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    #2
    Re: Hoi ik ben HMS

    goh jij ook al :o we hebben een clubske op gericht .... voor manke met een chago gezicht ... wij horen dr bij xD :') whahahahahahahaa

    Comment


      #3
      Re: Hoi ik ben HMS

      whahahahahahahhaahahahahahahahahahahahhahahahahah o/\o

      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment


        #4
        Re: Hoi ik ben HMS

        hihi :') helder momentje nja helder...... een helder moment tussen alle rook (A)

        Comment


          #5
          Re: Hoi ik ben HMS

          Fm

          Mijn naam is fibromyalgie en ik ben een onzichtbare ziekte.
          Ik ben nu bij jou voor de rest van je leven.

          Anderen om jou heen zien mij niet.
          Maar jouw lichaam voelt mij wel.

          Ik kan je aanvallen wanneer en op wat voor manier ik wil.
          Ook kan ik voor erge pijn zorgen.

          En als ik in een goede bui ben kan ik er ook voor zorgen dat je overal pijn hebt.
          Weet je nog dat jij met je energie van alles deed en veel plezier had?
          Wel, ik nam die energie van je weg en gaf je de vermoeidheid er voor terug.

          Je probeert nu ook nog plezier te hebben, maar ik haal je uit je slaap en geef je er hoofdpijn voor terug!

          Ik kan er voor zorgen dat je trilt van binnen en dat je het koud of warm hebt terwijl iedereen zich normaal voelt.

          O ja, ik kan je ook angstig en depressief maken.
          Je hebt er niet om gevraagd maar ik heb je om verschillende redenen uitgekozen.
          Door dat virus wat je ooit had en waarvan je nooit bent hersteld,

          of dat auto ongeluk of misschien waren het wel de jaren van verwaarlozing na een trauma!!
          Maar goed, ik ben er nu en ik blijf bij jou!!

          Ik hoor dat je naar een dokter ben gegaan om van mij af te komen.
          Ha ik rol over de grond, ha lachen, probeer het maar!

          Je zult naar heel veel dokters moeten gaan wil je uiteindelijk een keer van me af komen.
          Ook zal je volgepropt worden met pillen, slaappillen, energiepillen.

          Je zal massages krijgen en voor angstig en depressief uitgemaakt worden.
          Er zal je verteld worden dat

          als je je pillen maar netjes neemten je oefeningen goed doet, ik weg zal gaan.
          Maar het ergste is nog dat je niet serieus genomen zult worden wanneer je tegen de dokter schreeuwt dat je geen normaal leven meer hebt.

          Je familie, vrienden en collega's zullen allemaal naar je luisteren tot ze het beu zijn om te horen hoe ik je laat lijden en dat ik een rotziekte ben.

          Sommigen zullen zeggen: "oh, je hebt gewoon een rotdag" of ze zeggen "Ja je kunt nu eenmaal niet meer alles doen wat je tien jaar geleden wel kon".
          Ze horen niet dat jij dan zegt: "Tien jaar geleden? Tien dagen geleden!!"
          Ook zullen sommigen achter je rug om gaan praten terwijl jij dan langzaam aan het gevoel krijgt dat je je zelfrespect aan het verliezen bent.
          Je blijft toch proberen, tegen beter weten in, uitleg te geven zodat ze je begrijpen.
          Dit is vooral moeilijk wanneer je met een 'normaal' persoon in gesprek bent en je ineens niet meer
          De enige van wie je echt begrip en steun zult krijgen om met mij om te kunnen gaan zijn de mensen die ook fibromyalgie hebben.
          Accepteer de minderheid die mij leuk vindt en die wel steun hebben aan andere mensen..
          Last edited by belladonna; 1 February 2010, 10:40.
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Hoi ik ben HMS

            Borderline

            Mijn borderline?

            Stemmingswisselingen vanuit het niets
            Zonder reden een ander gevoel
            Zomaar ineens voel ik me weer rot
            En het dient echt geen enkel doel
            Mezelf pijn doen en ook anderen
            Ik doe het steeds weer maar waarom?
            Ik wil het niet, de pijn, het kwetsen
            Ik snap niet hoe ik er zelf bij kom...
            Vriendschap willen, liefde,
            Een armpje om me heen
            Een troostend iemand die me zegt:
            "Je bent hier echt niet alleen"
            Tegelijk verlangen naar rust
            Eenvoud en alleen zijn
            Even weg van alles en iedereen
            Maar vooral even weg van alle pijn...
            Gedachtes die spinnen door mn hoofd
            Chaos, van alles door elkaar
            Sommige gedachtes zijn maar leugens
            Maar anderen zijn ook weer echt waar...
            Mijn verstand die alles moet regeren
            Die boven de verkeerde dingen uit moet komen
            Zodat de nare acties en gedachtes
            Niet bij mij naar buiten blijven stromen...
            Last edited by belladonna; 1 February 2010, 10:39.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Hoi ik ben HMS

              damn......
              Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

              Comment


                #8
                Re: Hoi ik ben HMS

                Hoi ben monty en heb ook van alles wat alleen geen diagnose en voel me daar goed bij.

                Comment


                  #9
                  Re: Hoi ik ben HMS

                  Das fijn voor jou monty
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoi ik ben HMS

                    Een mens lijdt het meest van de ziekten die hij vreest! Ik voel me haast schuldig nooit ziek te zijn geweest, tenzij je een afgebroken radiuskopje, een sportblessure, als een ziekte beschouwt.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoi ik ben HMS

                      Wat is ziek ?
                      Borderline adhd add hms wat maakt het uit is geen ziekte maar een andere kijk op de wereld hebben.
                      Soms is het goed om te weten wat je mankeert zo dat je makkelijkere manieren kan vinden om er mee om te gaan.

                      Geloof me een vrouw met Add verrast je elke dag , zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan, Jezal je nooit vervelen met mij in de buurt , en klets de oren van je hooft.
                      Ik zou niet zonder Add , borderline willen dan zou mijn leven saai zijn.

                      Oke mijn reuma is een ander verhaal , alhoewel das geen verhaal dat is een feit hahaha
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoi ik ben HMS

                        Toevallig is een familielid zo onwijs geweest om te trouwen met een dame met borderline. De dame had enorme stemmingswisselingen, was ziekelijk jaloers, had een enorme verlatingsangst en was buitensporig spilziek.Dat soort verrassingen kan mij gestolen worden.

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoi ik ben HMS

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                          Wat is ziek ?
                          Borderline adhd add hms wat maakt het uit is geen ziekte maar een andere kijk op de wereld hebben.
                          Soms is het goed om te weten wat je mankeert zo dat je makkelijkere manieren kan vinden om er mee om te gaan.

                          Geloof me een vrouw met Add verrast je elke dag , zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan, Jezal je nooit vervelen met mij in de buurt , en klets de oren van je hooft.
                          Ik zou niet zonder Add , borderline willen dan zou mijn leven saai zijn.

                          Oke mijn reuma is een ander verhaal , alhoewel das geen verhaal dat is een feit hahaha

                          Bella toch lijkt het me erg lastig om dingen uit je hoofd te gaan vergelijken met dingen die je lichamelijk vastbinden... Het zijn inderdaad beide vervelende dingen, maar een borderline syndroom vergelijken met welke lichamelijke handicap dan ook is alsof je appels met ananassen gaat vergelijken....
                          sigpic
                          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoi ik ben HMS

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Post
                            Bella toch lijkt het me erg lastig om dingen uit je hoofd te gaan vergelijken met dingen die je lichamelijk vastbinden... Het zijn inderdaad beide vervelende dingen, maar een borderline syndroom vergelijken met welke lichamelijke handicap dan ook is alsof je appels met ananassen gaat vergelijken....
                            Ik vergelijk nu juist niks ik zei toch das een ander verhaal.

                            Een handicap is een ziekte in mijn ogen Fybromialgie is Reuma en ik ervaar dat als ziekte en Borderline als een manier van leven
                            Last edited by belladonna; 1 February 2010, 21:54.
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoi ik ben HMS

                              Dan heb ik het verkeerd gelezen...
                              sigpic
                              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                              Comment

                              Bezig...
                              X